РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 16 травня 2018 р.

Новатори про інновації

Джерело: "Друг читача"

На визначній ролі новаторства у підприємництві наголошував ще Йозеф Шумпетер, батько економіки XX століття. А інновації керують світом і досі. Як впровадити їх у власний бізнес — читайте у книзі статей «Про інновації» від Harvard Business Review.

Про інновації. Harvard Business Review: 10 найкращих статей
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО КНИГУ
Головна стаття, яка допоможе інтегруватися у світ бізнес-новаторства — «Відкриття за розкладом» Пітера Друкера. На чому ж наголошують автори 10 найкращих статей про іновації?

«Прискорювачі інновацій» Роджера Л. Мартіна

Коли у компанії Intuit почали виникати проблеми із притягуванням клієнтів, керівництво влаштувало для топ-менеджерів дводенний мозковий штурм, гаслом якого стало «Дизайн для задоволення». За результатами семінару було вирішено створити спеціальну групу з дев’яти працівників — «прискорювачів інновацій». Їхня робота складалася з трьох етапів, а результати задовольнили і клієнтів, і керівників.

«Як зупинити інноваційні війни» Віджая Ґовіндараджана, Кріса Трімбла

Чи існує у вашій компанії війна між «недисциплінованими вискочками» та «бюрократичними динозаврами»? Автори рекомендують декілька дій, які допоможуть налагодити партнерство між спеціальною групою і тими, хто підтримує ідеальний порядок у повсякденній діяльності.

«Як GE змінює звичний хід свого життя» Джеффрі Іммельта, Віджая Ґовіндараджана, Кріса Трімбла

Чи відомий вам термін «зворотної інновації»? Якщо так, то вам відомі й проблеми, які виникають у цьому процесі. Автори описують, як General Electric вдалося вийти за межі освоєних сегментів у країнах, що розвиваються, і не дозволити зростаючим гігантам перешкодити своїй діяльності на локальних ринках.

«Клієнтноцентрична мапа інновацій» Ланса Беттанкура, Ентона Ульвіка

Для систематичного пошуку продуктивних інноваційних ідей автори пропонують скористатися «маршрутом виконавця»: розбити задачу на декілька етапів, а потім обміркувати, як можна полегшити, прискорити чи прибрати кожен із них.

«Чи це реально? Чи ми можемо виграти? Чи варто цим займатися? Управління ризиками і винагородою при роботі над інноваціями» Джорджа С. Дея

Поступові інновації складають 85-90% проектів компаній, але без великих інновацій розвиток підприємства може загальмуватися. Дей рекомендує таке рішення: підвищити частку значних інновацій за умови ретельного управління ризиками. У цьому процесі можуть допомогти два інструменти.

«Шість міфів про розробку продукту. Помилки, які призводять до затримок, погіршення якості і збільшення витрат» Штефана Томке, Дональда Рейнертсена

Процес проектування і розробки продуктів істотно відрізняється від процесу виробництва, а нездатність керівників побачити ці відмінності призводить до помилок, що можуть зашкодити справі. Автори розповідають, як уникнути цих помилок, та розглядають шість небезпечних міфів.

«Інновації: класичні помилки» Розаберта Мосс Кантера

Компанії впроваджують інновації, але повторюють одні й ті ж помилки. Щоб уникнути подібних пасток, Кантер пропонує розглянути помилки у попередніх невдалих проектах.

«Планування за принципом розкриття» Ріти Ґюнтер Макграт, Яна Макміллана

Більшість підприємств використовують традиційні інструменти планування в управлінні венчурними підприємствами. Але, усвідомивши свої помилки, вже нічого не можуть зробити. Автори розповідають, як уникнути такого сценарію.

«Відкриття за розкладом» Пітера Друкера

Більшість інновацій — результат свідомого пошуку нових можливостей всередині компанії, галузі або в суспільстві загалом. Головне — навчитися їх бачити.

«Вбивці прогресу» Клейтона Крістенсена, Стівена Кауфмана, Віллі Шиха

Що стримує інновації? Автори статті називають головними винуватцями три методи фінансового аналізу. Крістенсен, Кауфман і Ших пропонують використовувати нові інструменти, які допоможуть компаніям більш точно оцінити майбутнє своїх інвестицій.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
14-15 грудня 2018
Київ
ELForum 2018. III конференція з дистанційного навчання
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети
16 січня 2019
Київ
Управління відділом продажів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Без жалости к себе. Раздвинь границы своих возможностейБез жалости к себе. Раздвинь границы своих возможностей
Тонкое искусство пофигизма. Парадоксальный способ жить счастливоТонкое искусство пофигизма. Парадоксальный способ жить счастливо
Железная хватка. Как развить в себе качества, необходимые для достижения успехаЖелезная хватка. Как развить в себе качества, необходимые для достижения успеха
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Власть. Почему у одних она есть, а у других нетВласть. Почему у одних она есть, а у других нет


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)