ТЕНДЕНЦІЇ | Провідні інновації 2005 10 листопада 2005 р.

У пошуках визначних бізнес-ідей: провідні інновації 2005

Автор: Gregory J. Millman, strategy+business
Переклад: Анна Качкалда, SCG

З 10 фіналістів "Змагання провідних інновацій" (Leading Innovations Competition), проведеного Booz Allen Hamilton, 4 потрапили до числа переможців.

Зараз, враховуючи зростаючу конкуренцію й складність ринків, інновації в управлінській практиці стали необхідністю для бізнесу по всьому світу. Третє щорічне "Змагання провідних інновацій", проведене спільно strategy+business та Booz Allen Hamilton, демонструє найкращі нові бізнес-концепції, які призначені для того, щоб гідно зустрічати сучасний мінливий попит. Цього року комісія з Booz Allen обрала 10 найбільш вражаючих нових ідей з глобальної корпоративної практики, після цього почалося голосування серед читачів. Майже 10,500 відвідувачів проголосували на веб-сайті www.leading-innovations.com та обрали 4 переможця.

Цьогорічні учасники довели, що зараз у багатьох на думці інновації, пов'язані з прибутковістю та операційною ефективністю. Фактично, всі фіналісти пропонували стратегії отримання цінності від "стискання" операційного середовища за рахунок тиску ціни та маржі: "Virtual Scale", "Design to Value", "Getting the Most from Outsourcing" та "The Four Sources of Intelligent Innovation".

Перевагу було надано "Virtual Scale", що є тактикою здобуття економії на масштабі через участь в альянсах, без обтяжування балансу.

2 ідеї-переможниці сфокусовано на отриманні повної цінності від інноваційних інвестицій. Після того, як протягом більш ніж 10-ти років надзвичайну увагу приділяли витратам, більшість компаній тепер знаходиться у пошуках інновацій: результати останнього опитування, проведеного Booz Allen, показали, що 90% директорів вважають інновацію критичним фактором зростання і планують покращити результати інноваційної діяльності, у середньому, на 30%. Не дивно, що "Design to Value" та "The Four Sources of Intelligent Innovation" також отримали голоси. "Design to Value" демонструє, як створити додаткову цінність за нижчою вартістю через крос-функціональне співробітництво на критичних ранніх стадіях проектування, де в продукті або послузі фіксується 80% вартості та цінності. "Інтелектуальна інноваційна діяльність" виходить з розуміння того, що зниження витрат та контроль можуть якомога далі заглибитися у відділи R&D, тим самим послаблюючи креативність R&D. Щоб виграти конкуренцію на впровадження інновацій, компанії мають використовувати 4 джерела інтелектуальної інноваційної діяльності: розуміння споживачів, глобальну мережу, вміння прогнозувати, та інноваційну організацію.

Останнім часом використання компаніями аутсорсингу зростає. На жаль, існує багато прикладів надання неякісних дорогих послуг, першочерговою метою яких є навпаки — висока якість за відносно низькою вартістю з мінімальним втручанням управління або необхідністю нагляду. Таким чином, "Getting the Most from Outsourcing" демонструє, як компанії можуть захистити себе від негативних наслідків аутсорсингу, якщо вони зважатимуть на внутрішні управлінські проблеми, налагодять відносини з постачальниками та переоцінять аутсорсингові послуги, враховуючи конкуренцію.

Чотири переможці є визначними, але межі між переможцем та іншими учасниками, які отримали трохи меншу увагу, є не менш критичними і надзвичайно тонкими.

Щоб дізнатися більше про 4-х переможців та інших кандидатів, заходьте на веб-сайт www.leading-innovations.com.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20 січня — 1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Mini MBA — "Ефективний керівник"
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом
Стратегия жизниСтратегия жизни
Бла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работаютБла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работают
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)