ТЕНДЕНЦІЇ | Репутація 22 грудня 2005 р.

Управління корпоративною репутацією

Джерело: Harris Interactive
Переклад: Анна Качкалда, SCG

Критичний, але, на жаль, часто невиявлений, компонент бізнес-зростання.

Управління корпоративною репутацією було завжди важливим, особливо зараз, беручи до уваги особливо великий споживацький скептицизм на сучасному ринку. За таких умов, успішні компанії сприймають важливість власної корпоративної репутації як справжній корпоративний актив. Ці компанії зараз визнають, що для активного управління репутацією необхідно її спершу ефективно оцінити.

Harris-Wirthlin Brand та Strategy Consulting Group, підрозділ Harris Interactive, перетворили оцінку корпоративної репутації та, що є важливішим, управління репутацією на науку, основану на одній простій концепції: відчуття Ваших стейкхолдерів і є репутацією Вашої компанії.

Тісно співпрацюючи з провідними мислителями даної галузі зі всього світу, ми демонструємо зв'язок між сильними корпоративними репутаціями (тобто відчуттями) та позитивною підтримуючою поведінкою таких компаній, включаючи купівлю товару та інвестиційну поведінку. Більше того, ми виявили сильний позитивний взаємозв'язок між зміною репутації та зміною ринкової капіталізації.

Six Dimensions of Corporate Reputation

Показник репутації (Reputation Quotient, RQ) забезпечує Вас підходом для оцінки корпоративної репутації. Цей потужний інструмент використовується для допомоги Вам в розумінні основи репутації Вашої компанії так само, як і відчуття, які найбільше асоціюються з поведінкою клієнтів, коли йдеться про купівлю товарів та акцій Вашої компанії.

Harris Interactive разом з Reputation Institute розробили RQ у 1998р. RQ — це інструмент, який охоплює відчуття корпоративної репутації по галузям промисловості, серед багато чисельної публіки, він також адаптується до країн за межами США. RQ забезпечує компанії критичною інформацією для прийняття щоденних рішень.

RQ дослідження оцінює відчуття стейкхолдерів за 20 характеристиками, які згруповано у 6 вимірів репутації:

  • Товари та послуги
  • Фінансові результати
  • Оточення робочого місця
  • Соціальна відповідальність
  • Візія та Управління
  • Емоційний підхід



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Уверенность в себе. Умение контролировать свою жизньУверенность в себе. Умение контролировать свою жизнь


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)