ТЕНДЕНЦІЇ | Репутація 22 грудня 2005 р.

Управління корпоративною репутацією

Джерело: Harris Interactive
Переклад: Анна Качкалда, SCG

Критичний, але, на жаль, часто невиявлений, компонент бізнес-зростання.

Управління корпоративною репутацією було завжди важливим, особливо зараз, беручи до уваги особливо великий споживацький скептицизм на сучасному ринку. За таких умов, успішні компанії сприймають важливість власної корпоративної репутації як справжній корпоративний актив. Ці компанії зараз визнають, що для активного управління репутацією необхідно її спершу ефективно оцінити.

Harris-Wirthlin Brand та Strategy Consulting Group, підрозділ Harris Interactive, перетворили оцінку корпоративної репутації та, що є важливішим, управління репутацією на науку, основану на одній простій концепції: відчуття Ваших стейкхолдерів і є репутацією Вашої компанії.

Тісно співпрацюючи з провідними мислителями даної галузі зі всього світу, ми демонструємо зв'язок між сильними корпоративними репутаціями (тобто відчуттями) та позитивною підтримуючою поведінкою таких компаній, включаючи купівлю товару та інвестиційну поведінку. Більше того, ми виявили сильний позитивний взаємозв'язок між зміною репутації та зміною ринкової капіталізації.

Six Dimensions of Corporate Reputation

Показник репутації (Reputation Quotient, RQ) забезпечує Вас підходом для оцінки корпоративної репутації. Цей потужний інструмент використовується для допомоги Вам в розумінні основи репутації Вашої компанії так само, як і відчуття, які найбільше асоціюються з поведінкою клієнтів, коли йдеться про купівлю товарів та акцій Вашої компанії.

Harris Interactive разом з Reputation Institute розробили RQ у 1998р. RQ — це інструмент, який охоплює відчуття корпоративної репутації по галузям промисловості, серед багато чисельної публіки, він також адаптується до країн за межами США. RQ забезпечує компанії критичною інформацією для прийняття щоденних рішень.

RQ дослідження оцінює відчуття стейкхолдерів за 20 характеристиками, які згруповано у 6 вимірів репутації:

  • Товари та послуги
  • Фінансові результати
  • Оточення робочого місця
  • Соціальна відповідальність
  • Візія та Управління
  • Емоційний підхід



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
17-27 травня 2021
Онлайн-курс
Складська логістика торгового підприємства
18-19 травня 2021
Онлайн-курс
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження системи мотивації персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Принцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєриПринцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєри
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
Самомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєтеСамомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєте



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)