ТЕНДЕНЦІЇ | Репутація 22 грудня 2005 р.

Управління корпоративною репутацією

Джерело: Harris Interactive
Переклад: Анна Качкалда, SCG

Критичний, але, на жаль, часто невиявлений, компонент бізнес-зростання.

Управління корпоративною репутацією було завжди важливим, особливо зараз, беручи до уваги особливо великий споживацький скептицизм на сучасному ринку. За таких умов, успішні компанії сприймають важливість власної корпоративної репутації як справжній корпоративний актив. Ці компанії зараз визнають, що для активного управління репутацією необхідно її спершу ефективно оцінити.

Harris-Wirthlin Brand та Strategy Consulting Group, підрозділ Harris Interactive, перетворили оцінку корпоративної репутації та, що є важливішим, управління репутацією на науку, основану на одній простій концепції: відчуття Ваших стейкхолдерів і є репутацією Вашої компанії.

Тісно співпрацюючи з провідними мислителями даної галузі зі всього світу, ми демонструємо зв'язок між сильними корпоративними репутаціями (тобто відчуттями) та позитивною підтримуючою поведінкою таких компаній, включаючи купівлю товару та інвестиційну поведінку. Більше того, ми виявили сильний позитивний взаємозв'язок між зміною репутації та зміною ринкової капіталізації.

Six Dimensions of Corporate Reputation

Показник репутації (Reputation Quotient, RQ) забезпечує Вас підходом для оцінки корпоративної репутації. Цей потужний інструмент використовується для допомоги Вам в розумінні основи репутації Вашої компанії так само, як і відчуття, які найбільше асоціюються з поведінкою клієнтів, коли йдеться про купівлю товарів та акцій Вашої компанії.

Harris Interactive разом з Reputation Institute розробили RQ у 1998р. RQ — це інструмент, який охоплює відчуття корпоративної репутації по галузям промисловості, серед багато чисельної публіки, він також адаптується до країн за межами США. RQ забезпечує компанії критичною інформацією для прийняття щоденних рішень.

RQ дослідження оцінює відчуття стейкхолдерів за 20 характеристиками, які згруповано у 6 вимірів репутації:

  • Товари та послуги
  • Фінансові результати
  • Оточення робочого місця
  • Соціальна відповідальність
  • Візія та Управління
  • Емоційний підхід



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
Максимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалуМаксимум успішності. Стратегії і навички для розкриття прихованого потенціалу

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)