ТЕНДЕНЦІЇ | Інтернет-брендінг 22 лютого 2006 р.

Інтернет-брендінг: Корпоративний виклик 2006

Орієнтація на "дешевше" втрачає свою силу, зараз на підйомі "безплатно". Глобальна конкуренція настільки жорстка, а розбіжності в оплаті праці настільки великі, що у більшості випадків "торгуватися" вже не спрацьовує, так як завжди знайдеться інший постачальник, який запропонує товар за ще нижчою ціною, чи навіть зовсім безплатно.

Корпораціям необхідна швидка та серйозна шокова терапія, щоб витягнути їх зі стану спокійного самовдоволення від володіння кількома веб-сайтами, що впадають в око. Величезна кількість раніших досягнень породила оманливе враження серед керівництва багатьох компаній, що їх фірми стали "майстерними гравцями на арені електронної комерції". E-комерція дуже розвинулась і вимагає глибшого розуміння того, як заробляти на цій вільно доступній інфраструктурі, що вимірюється у трильйонах доларів.

Приблизно 10 000 веб-сайтів провідних бізнесів світу було проаналізовано під час нового дослідження, проведеного ABC Namebank з метою вияснити проблеми кібер-брендінгу. Кожний сайт оцінили за визначеною індивідуальністю та видимістю, а також за цінністю для кінцевого споживача. Дослідження розмежували на 2 частини: термін початкової прийнятності та нижня межа рентабельності.

Результати виявилися приголомшливими. Вашій увазі представлено основні з них.

Часові проблеми

Компанії дуже багато заробили на початковій стадії, будучи найуспішнішими при швидкому створенні скромних веб-сайтів. Їх намагання збільшити кількість читачів були ефективними.

Однак, більшість продовжує боротьбу для забезпечення мінімуму хітів (показів) для своєї онлайнової банерної реклами. Зміцнення e-комерційного іміджу зараз стає проблемою номер один для багатьох комунікаційних відділів.

Проблеми нижньої межі

Можливість застосовувати складні e-комерційні моделі, щоб зрозуміти саму природу та правила прибутковості, виявилася надзвичайно слабкою під час аналізу ABC Namebank. Тисячі компаній покладалися на кілька однакових широко використовуваних моделей та зазнали невдачі. Виживуть лише найкращі. У цих перегонах за першість дуже багато компаній зійдуть з дистанції.

Нижче наведено 2 головні причини більшості провалів у сфері e-комерції.

    1. Брак пропозицій, що продаються

    Існують мільйони e-комерційних сайтів, які продають мільйони базових продуктів та послуг. То й що? Комодизація (перетворення колись унікальних продуктів на звичайні), звісно, вб'є бізнес, так як деякі покупки робляться виключно випадково.

    Глобальна конкуренція настільки жорстка, а розбіжності в оплаті праці настільки великі, що у більшості випадків "торгуватися" вже немає сенсу. Завжди знайдеться інший постачальник, який запропонує товар за ще нижчою ціною, чи навіть зовсім безплатно.

    Ментальність більшості компаній все ще на рівні друкованої реклами, вони не виходять за рамки пропозиції старомодних глянцевих брошур.

    Традиційна модель просування з типовим графічним передозуванням часто замінюється на прикриття е-комерцією з анімаційним навантаженням. Такий підхід просто демотивує потенційного споживача повертатися на сайт ще раз.

    2. Цілковите забуття

    Будь-який веб-сайт чи портал просто приречені з самого початку, якщо він не дотримується "Стандарту 5 Зірок" (Five Star Standard of Naming).

    99% e-комерційних сайтів неможливо знайти. Це означає, що якщо потенційний покупець не запам'ятав всі заплутані подробиці написання та знаки відмінності URL, доступ для нього закрито.

    Якщо сайт забули, він приречений. Гру в e-комерцію завершено. Проходить час. Постійно по всьому світу створюються мільйони нових сайтів. Створення простого унікального імені, з яким ідентифікували б саме Ваш сайт, є життєво важливим. Це робить обов'язковим застосування "Стандарту 5 Зірок".

Кілька рекомендацій

Якщо Ваша компанія справді серйозно зацікавлена в e-комерції, Вам слід сформувати силу по вирішенню управлінського завдання, щоб перевірити свій підхід з критичної точки зору.

Необхідно наблизити неупереджені IT-команди до маркетингових операцій. Серйозно вивчіть свою пропозицію, що продається, і стратегію іміджевого позиціювання. Дослідіть свій поточний URL, приділяючи особливу увагу будь-яким складностям, пов'язаним зі знаходженням сайту через пошукові системи. Залучіть нових експертів для оцінки проблемних аспектів. Старий підхід не спрацює.

Проведіть професійний аудит недоліків URL для отримання аналізу з використанням відповідних стандартів. Ніщо не спрацює краще за відкрите обговорення, проведене з метою пошуку ідеального рішення.

За матеріалами TheManager.org.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
ПрокрастинаціяПрокрастинація
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)