ТЕНДЕНЦІЇ | Винагороди 28 березня 2006 р.

Справедлива винагорода як фокус для сучасних організацій

Добре відомо, що наймання персоналу і рівень його участі у діяльності організації залежить від відчуття працівників щодо отримання справедливої винагороди за свої вміння, знання і вклад. Так чому ж тільки 4 з 10-ти організацій включають справедливість до цілей компенсаційної стратегії?

Згідно з новою книгою Britain's Charted Institute of Personnel and Development (CIPD), не існує 100% правильного чи неправильного компенсаційного пакету. Але, так як компенсаційна стратегія відіграє ключову роль в організаційній культурі, вона має відповідати власним конкретним бізнес-цілям організацій.

Dianah Worman, CIPD Diversity Adviser, стверджує, що аудит справедливої оплати праці може допомогти організаціям у досягненні ключових бізнес-цілей. Роботодавці мають оперативніше використовувати дані для пошуку причин непояснених розходжень шляхом аналізу чисел по оплаті праці.

Worman попереджає, що тільки аудит не допоможе організації стати справедливим роботодавцем: "Вони повинні починати з принципу, що всі, незважаючи на стать, мають отримувати однакову оплату за однакову роботу. Однак, огляд рівнів оплати повинен враховувати не лише стать, а й інші відмінні ознаки. Це допоможе роботодавцям виявити ситуації, коли праця робітників оплачується несправедливо через невиправдані причини".

Роботодавці, виходячи з власних інтересів, мають досліджувати основоположні проблеми (недостатнє тренування, упереджені оціночні процеси тощо), щоб далі створювати культуру на основі справедливості, що сприятиме кращим бізнес-результатам.

Добре продуманий компенсаційний пакет може привабити, утримати та мотивувати персонал в організації.

І все ж таки більшість вакансій — це об'єкт постійних змін, тому роботодавцям також необхідно відстежувати ці зміни, регулярно переглядаючи посадові інструкції. Це означає моніторинг системи винагороди з використанням аналітичної оцінки виконуваної роботи для визначення ситуацій, за яких індивіди здійснюють однакову роботу, таким чином впевнюючись у повній об'єктивності принципів компенсаційної політики.

Організація, яка визнає, що люди різні, має створити гнучкий компенсаційний пакет, не керуючись принципом "усіх під одну гребінку".

Анна Качкалда, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)
1 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Мотивація «під ключ»: від ефективності до оплати праці в рамках обмеженого бюджету (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7-8 грудня 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Эмоциональный интеллект 2.0Эмоциональный интеллект 2.0
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации
Ваша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результатыВаша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результаты

Відгуки

Пастух, ivan65-@ukr.net
Справедлива винагорода - блеф... Як не буває абсолютної свободи...
...Дійсно кожна людина індивід,... зарплата повинна бути гнучкою під індивідуальну людину... , а тому винагорода повинна збільшуватися з часом в геометричній прогресії, як "зношується організм (старіє) людини"... Так, це в ідеалі, але Світ не ідеальний...
2007-01-13 01:19:36
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)