ТЕНДЕНЦІЇ | Утримання персоналу 11 травня 2006 р.

Відділ HR не приділяє достатньої уваги роботі з персоналом

Професіонали з людських ресурсів витрачають забагато часу на утримання персоналу і талановитих управлінців, але при цьому забувають про важливий елемент безпосередньої роботи на місцях із працівниками всіх ланок.

Дослідження, проведене консультаційним центром RightCoutts, виявило, що більше 4-х з 10-ти (41%) HR-професіоналів вищої ланки вбачають своїм основним завданням утримання на місцях ключового персоналу. Найм талановитих особистостей також виявився одним з ключових елементів для менеджерів по персоналу (39% визначили цей елемент як ключовий для себе). І лише 12% вважають своєю основною метою — безпосередню роботу з персоналом на місцях, зустрічі з працівниками.

Попри це, очевидним є зв'язок між рівнем роботи з персоналом та бажанням персоналу залишатися на місцях. Більше того, минулорічне дослідження, проведене консалтинговою фірмою Towers Perrin, показало, що лише 1 із 7-ми працівників є повністю зацікавленим своєю роботою і готовий повністю посвятити себе праці. Таким чином, ми бачимо, що організації насправді мають чималий резерв невикористаного робочого потенціалу, який міг би принести хороші фінансові результати для компанії, якби тільки вона зуміла скористатися ним і спрямувати у правильне русло.

Окрім цього, RightCoutts зазначає, що по-справжньму мотивований персонал залучає кращих нових працівників, оскільки успіх притягує успіх. Edna Agbarha, керівник напрямку з управління талантами у RightCoutts, стверджує, що найнегативнішим моментом є той факт, що дане дослідження не привернуло до себе достатньої уваги, навіть серед менеджерів по персоналу. "Стратегії утримання та розвитку мотивації працівників на даний момент залишаються без достатньої уваги і як результат — бачимо потужний удар по залученню та утримуванню ключових талантів у компанії, — стверджує вона. — Власникам бізнесу слід донести це дослідження до своїх HR-менеджерів якомога швидше, щоб уникнути проблем у майбутньому".

Дослідження говорить також і про те, що незважаючи на введення спеціальних програм зі здоров'я та безпеки на роботі, які повинні бути виконані працедавцем, багато компаній до сих пір погано справляється зі стресом на робочих місцях. Лише третина опитаних (32%) погоджується, що їхня організація доволі ефективно справляється зі стресом серед персоналу. А це в свою чергу означає, що перед більшістю організацій лежить довгий шлях, перш ніж їхні найкращі стратегії втіляться в життя і будуть зрозумілі для працівників.

Ще одне відкриття, яке не повинно залишати нас байдужими, що більшість організацій не використовує вповні потенціал власного персоналу. Третина респондентів відчуває, що менеджери в їхній організації не приділяють достатньо уваги розвиткові особистості працівника. Окрім того, відділи роботи з персоналом покладають велику надію на посадовців вищої ланки. Майже три чверті (71%) респондентів стверджують, що їхні лідери можуть зробити організацію успішною. Проте, як показало інше цьогорічне дослідження, проведене Economist Intelligence Unit, така надія часто виявляється марною. Посадовці вищої ланки негативно оцінюють роботу їхніх відділів по персоналу, нарікаючи, що ті виконують свої функції найгірше серед інших відділів.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 лютого — 2 березня 2018
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR (Оксана Кондратенко)
27-28 лютого 2018
Київ
Мотивація. Оплата праці. Пільги. Компенсації (Оксана Кондратенко)
27-28 лютого 2018
Київ, Готель «Адрія»
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мысли по-крупному и не тормози!Мысли по-крупному и не тормози!
Гибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартноГибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартно
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)