ТЕНДЕНЦІЇ | Утримання персоналу 11 травня 2006 р.

Відділ HR не приділяє достатньої уваги роботі з персоналом

Професіонали з людських ресурсів витрачають забагато часу на утримання персоналу і талановитих управлінців, але при цьому забувають про важливий елемент безпосередньої роботи на місцях із працівниками всіх ланок.

Дослідження, проведене консультаційним центром RightCoutts, виявило, що більше 4-х з 10-ти (41%) HR-професіоналів вищої ланки вбачають своїм основним завданням утримання на місцях ключового персоналу. Найм талановитих особистостей також виявився одним з ключових елементів для менеджерів по персоналу (39% визначили цей елемент як ключовий для себе). І лише 12% вважають своєю основною метою — безпосередню роботу з персоналом на місцях, зустрічі з працівниками.

Попри це, очевидним є зв'язок між рівнем роботи з персоналом та бажанням персоналу залишатися на місцях. Більше того, минулорічне дослідження, проведене консалтинговою фірмою Towers Perrin, показало, що лише 1 із 7-ми працівників є повністю зацікавленим своєю роботою і готовий повністю посвятити себе праці. Таким чином, ми бачимо, що організації насправді мають чималий резерв невикористаного робочого потенціалу, який міг би принести хороші фінансові результати для компанії, якби тільки вона зуміла скористатися ним і спрямувати у правильне русло.

Окрім цього, RightCoutts зазначає, що по-справжньму мотивований персонал залучає кращих нових працівників, оскільки успіх притягує успіх. Edna Agbarha, керівник напрямку з управління талантами у RightCoutts, стверджує, що найнегативнішим моментом є той факт, що дане дослідження не привернуло до себе достатньої уваги, навіть серед менеджерів по персоналу. "Стратегії утримання та розвитку мотивації працівників на даний момент залишаються без достатньої уваги і як результат — бачимо потужний удар по залученню та утримуванню ключових талантів у компанії, — стверджує вона. — Власникам бізнесу слід донести це дослідження до своїх HR-менеджерів якомога швидше, щоб уникнути проблем у майбутньому".

Дослідження говорить також і про те, що незважаючи на введення спеціальних програм зі здоров'я та безпеки на роботі, які повинні бути виконані працедавцем, багато компаній до сих пір погано справляється зі стресом на робочих місцях. Лише третина опитаних (32%) погоджується, що їхня організація доволі ефективно справляється зі стресом серед персоналу. А це в свою чергу означає, що перед більшістю організацій лежить довгий шлях, перш ніж їхні найкращі стратегії втіляться в життя і будуть зрозумілі для працівників.

Ще одне відкриття, яке не повинно залишати нас байдужими, що більшість організацій не використовує вповні потенціал власного персоналу. Третина респондентів відчуває, що менеджери в їхній організації не приділяють достатньо уваги розвиткові особистості працівника. Окрім того, відділи роботи з персоналом покладають велику надію на посадовців вищої ланки. Майже три чверті (71%) респондентів стверджують, що їхні лідери можуть зробити організацію успішною. Проте, як показало інше цьогорічне дослідження, проведене Economist Intelligence Unit, така надія часто виявляється марною. Посадовці вищої ланки негативно оцінюють роботу їхніх відділів по персоналу, нарікаючи, що ті виконують свої функції найгірше серед інших відділів.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Kind Regards. Деловая переписка на английском языкеKind Regards. Деловая переписка на английском языке
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все
Жесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контрольЖесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контроль
Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективнымИскусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)