ТЕНДЕНЦІЇ | IT 23 червня 2006 р.

Чого хоче директор з інформаційних технологій?

Віртуальні сервери та підхід до програмного забезпечення, як до сервісу — основні пріоритети сучасних ІТ-директорів.

Серед безлічі новітніх технологій, які користуються увагою ІТ-директорів, лише невелика кількість дійсно здатна показати покращення у діяльності компанії та відчутно підвищити її продуктивність. Останнє опитування директорів з інформаційних технологій вказало на два основних напрямки у цій сфері. Першим перспективним напрямком виявилася віртуалізація серверів, яка передбачає оптимізацію використання комп'ютерних потужностей, і завдяки якій ту саму кількість операцій можна зробити завдяки меншій кількості машин. Другим напрямком виявився підхід до програмного забезпечення, як до сервісу. Цей підхід має на меті розвантажити ІТ-відділи та зменшити їхні витрати. Більшість компаній вважає ці дві тенденції пріоритетними для себе.

Віртуалізація — це програмна технологія, яка допомагає збільшити продуктивність серверів. Наприклад, вона дає можливість запускати декілька операційних систем (UNIX, Linux, Windows та ін.), а також безліч різноманітних програм за допомогою одного комп'ютера. Якщо для кожної операційної системи виділяти окремий комп'ютер, то буде використовуватися лише 5-15% його ресурсів. Віртуалізація дає змогу підняти цей показник до 40% або навіть більше. Окрім цього, впровадивши віртуалізацію, ІТ-відділи отримують додаткові переваги — зменшується кількість комп'ютерів, а значить — спрощується мережа. Витрати на комплектуючі та ремонт зазвичай також знижуються.

Більшість компаній вже почали працювати над консолідацією серверів — 86% опитаних ІТ-директорів зазначили, що вже мають певний прогрес у цій сфері. Віртуалізація — наступний після консолідації логічний крок. Консолідація передбачає поєднання подібних чи ідентичних функцій комп'ютерів для того, щоб виникала можливість використання кросплатформенних програм, які могли б працювати на кожній із машин. Віртуалізація дає змогу використовувати більшу кількість таких програм, у той час як кількість комп'ютерів залишається незмінною.

Іншою тенденцією, яка згадувалася вище, є сервісний підхід до програмного забезпечення. Цього можливо досягнути завдяки технології Інтернет. Замість того, щоб купувати і використовувати програмне забезпечення всередині підприємства, багато компаній просто купують доступ до тих програм, які розміщені в Інтернеті. Таким чином вони платять лише за те, що використовують. Такий підхід дозволяє зекономити від 30 до 40% вартості тих програм, які слід купувати і встановлювати на комп'ютерах компанії. Серед ІТ-директорів, які були опитані, 38% стверджують, що вони планують використовувати новий підхід до програмного забезпечення протягом наступних 12-ти місяців. Кількість програм, які можна використовувати через Інтернет постійно зростає.

Багато ІТ-директорів схиляються до концепції програмного забезпечення як сервісу не лише через дешевизну та зменшення витрат, але й через швидкість впровадження такої моделі. Деяке програмне забезпечення для підприємств може коштувати десятки мільйонів доларів і потребувати від 6 до 24 місяців для впровадження. Протоколи Інтернету є набагато більш швидкісними і дають можливість прискорити процес у десятки, якщо не сотні разів.

Дві тенденції, про які було сказано вище, вказують на остаточне оформлення технологічної архітектури у великих та середніх організаціях. Можна сподіватися, що така трансформація призведе до підвищення ефективності у більшості компаній. Звісно, технології не здатні самостійно втілити цю візію. ІТ та бізнес-лідери повинні працювати над управлінською моделлю та процесами, щоб отримати максимальні переваги від нової технології.

За матеріалами "Two new tools that CIOs want", The McKinsey Quarterly (May 2006).



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Тригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бутиТригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бути
Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)