ТЕНДЕНЦІЇ | Пільги 13 липня 2006 р.

Пільги для працівників — переваги для керівників. Дослідження McKinsey

Керівники стверджують, що пільги працівників сприяють зростанню конкурентоспроможності компанії, але самі не до кінця розуміють, що таке пільги і як вони діють.

Керівники переконані, що пільги для працівників є дуже важливою складовою конкурентоспроможності компанії, особливо тоді, коли йдеться про утримання та залучення талантів до організації. Проте, до цього часу далеко не всі розуміють, які пільги матимуть на працівників найкращий ефект, і не намагаються визначити, чи виправдовують себе такі пільги.

Багато компаній сьогодні змушені переглянути набір тих пільг, які вони надають працівникам. Це спричинено зокрема щорічним (на 7-9%) зростанням вартості медичних програм, які часто входять у соціальний пакет працівника.

Медичні програми та пенсійні пільги

Майже кожен керівник, який взяв участь в опитуванні, стверджує, що його компанія пропонує працівникам медичне страхування, а 68% пропонують також спеціальні пенсійні пільги (Exhibit 1).

Респонденти розуміють, що пільги для працівників мають чималий вплив на фінансову діяльність компанії. 63% компаній, які пропонують своїм працівникам медичне страхування та пільги після виходу на пенсію, вважають медичне страхування більш важливим фактором для працівників. Попри те, що багато компаній витрачає величезні гроші на пенсійні пільги, лише 17% опитаних керівників вважають їх найбільш важливими для своїх працівників. 21% керівників вважають, що медичне страхування та пенсійні пільги мають однаковий вплив та значення для працівників.

Конкурентна перевага

Незалежно від вартості пільг, наданих компанією, керівники переконані, що їхні інвестиції у цю сферу є цілковито виправданими. Переважна більшість (89%) погоджується, що надання пільг є "важливим" або "надзвичайно важливим" фактором конкурентоспроможності їхньої компанії (Exhibit 2).

Респонденти також вважають пільги одним із ключових факторів, які необхідні для залучення в компанію талановитих працівників. 58% стверджують, що залучення та утримання талантів є основною причиною впровадження пільг.

Про що не знають керівники

Попри те, що керівники часто вважають пільги критичним фактором для створення конкурентної переваги їхньої компанії, результати дослідження показують, що вони не знають, чого насправді прагнуть працівники і не здатні виміряти дійсний вплив пільг на діяльність компанії.

43% респондентів визнають, що не знають про потреби працівників "нічого" або "майже нічого" (Exhibit 3). Лише 13% респондентів стверджують, що "дуже добре" знають потреби своїх працівників. Абсолютна більшість респондентів признається, що ніколи не намагалися виміряти зв'язок між витратами на пільги та перевагами, які отримує компанія.

Працівники та їхній вік

Із дослідження стає очевидним, що роботодавці мають змогу краще використовувати пільги для залучення та утримання талантів у компанії. Зокрема, компанії можуть відшукати більш ефективне використання для пенсійних пільг, як збільшення цінності компанії для талановитих працівників.

Експерти з питань пенсійного забезпечення переконані, що критичним віком, коли працівник починає планувати, що він робитиме на пенсії, є 50 років. Слід замислитися, чи потрібно компаніям використовувати такі пільги для залучення молодих спеціалістів, яким ще не виповнилося 50? (Exhibit 4)

Отже, очевидним залишається той факт, що роботодавцям слід більш уважно ставитися до питань пільг та працювати над збільшенням ефективності їх впливу на працівників.

За матеріалами "An executive perspective on employee benefits: A McKinsey Survey", The McKinsey Quarterly (June 2006).



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12-13 грудня 2017
Київ, Готель «Адрія»
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
12 грудня 2017
Київ, Готель «Братислава»
Точки контакту (Дмитро Турусін)
13-14 грудня 2017
Київ
ELForum 2017. Щорічна подія для професіоналів, практиків і фанатів дистанційного навчання

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Kind Regards. Деловая переписка на английском языкеKind Regards. Деловая переписка на английском языке
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов
Доктрина шокаДоктрина шока


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)