ТЕНДЕНЦІЇ | Управління 14 серпня 2006 р.

Управління відповідно до фактів

John Lilly, колишній керівник та засновник веб-дизайнерської компанії Reactivity, розповів про те, яким чином можна було знайти кошти на проведення кампаній у недалекому минулому (кінець 1990-х років). За 30-тижневий період його команда створила 30 презентацій у PowerPoint, які були показані потенціальним інвесторам. Завдяки лише цим презентаціям компанії Reactivity вдалося здобути $100 млн.

"Сьогодні такий підхід не спрацює", — стверджує Lilly, який зараз є віце-президентом із розвитку бізнесу та операцій у Mozilla Corporation. "Сьогодні інвестори готові вкладати кошти лише у гігантські веб-компанії, які довели свою спроможність залучати велику кількість клієнтів".

Вочевидь, сьогодні на перше місце виходить той тип управління, який базується на доказах, а не на абстрактних проекціях. Найкращі рішення можуть бути прийняті лише завдяки вдумливому аналізові фактів. Проте, попри всю його очевидність, такий спосіб прийняття рішень панує далеко не у всіх компаніях. Багато керівників здійснюють життєво важливі стратегічні кроки, базуючись на власному чутті чи порадах друзів. При цьому кількісний та якісний аналіз даних, які вказують на вдалість реалізації цієї стратегії, часто відходять на задній план.

У потужних передових компаніях обов'язково присутнє управління, що базується на фактах. І саме такий тип управління дає змогу досягати високого рейтингу. Ось кілька прикладів: Yahoo проводить багато експериментів над зовнішнім виглядом власного ключового сайту, щоб визначити, який дизайн привабить найбільше відвідувачів; Enterprise Rent-A-Car — одна з найбільших автомобільних компаній — щомісяця розсилає понад 100.000 анкет, щоб слідкувати за активністю та задоволенням споживачів.

Дослідження показують — якщо компанії базують свої рішення на доказах, тоді вони отримують конкурентну перевагу. Навіть у тих випадках, коли майже немає доступних даних, керівники мають змогу більше покладатися на досвід та логіку і менше — на вигадки та припущення.

Завжди пам'ятаючи про важливість доказів, фактів та знань, ніколи не слід забувати також і про інтуїцію та інновації. Але навіть нові ідеї повинні бути проведені через призму здорового глузду та логіки. Саме такий підхід дасть змогу визначити ефективність та життєздатність нових ідей.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
2 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
16 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Заговор богатыхЗаговор богатых
Не бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерствуНе бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерству
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)