ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ТЕНДЕНЦІЇ | ІТ-директор 18 липня 2007 р.

Путівник ефективного ІТ-директора

Минуло зовсім небагато часу з тих пір, коли основним завданням ІТ-директора було управління ІТ-проектами та витратами на інформаційні технології. Вже сьогодні у багатьох компаніях функції директора з інформаційних технологій суттєво змінилися.

З одного боку сфера інформаційних технологій постійно перебуває під тиском потреби автоматизації продуктових ліній та сервісів, створення новітніх бізнес-моделей, підсилення стосунків зі споживачами та постачальниками. Інформаційні технології вважаються стратегічним диференціатором, який бере на себе роль каталізатора інновацій, гаранта продуктивності та інструменту координації і контролю в компанії.

З іншого боку, до ІТ висуваються вимоги скорочення витрат, повна відповідність до конкретного бізнесу компанії, ідеальний набір аутсорсінгових процесів та стосунків з вендорами.

У такій ситуації оцінити ефективність ІТ-директора доволі складно. При цьому прогнозування подальших тенденцій та специфічних ролей, які виконуватимуть ІТ-директори у майбутньому, видається майже неможливим. Починаючи з 2001-го року було проведено декілька досліджень, які мали на меті встановити взаємостосунки між ІТ-директорами та вищим керівництвом компанії. Таким чином було визначено сім основних ролей ІТ-директора:

  1. Постачальник послуг. Відділ інформаційних технологій на чолі з директором відповідають за створення та підтримку надійної, зручної та економічно ефективної ІТ-інфраструктури. Разом із розвитком бізнесу повинна розвиватися ІТ-система, включаючи модулі комунікації, взаємодії та інструменти продуктивності.

  2. Відповідальний за інформацію. Керує розвитком бізнес-архітектури компанії, яка визначає необхідну інформацію та дані, встановлює стандарти управління інформацією та стежить за безпекою і захистом інформації.

  3. Вчитель. Займається підвищенням кваліфікації колег, пояснюючи стратегічну роль ключових інформаційних технологій. Допомагає співробітникам здобути базові знання щодо прийняття стратегічних ІТ-рішень, вчить застосовувати технології у повсякденній роботі компанії.

  4. Інтегратор. Керує впровадженням інформаційних систем та інтеграцією процесів, інформації, підтримки рішень. Стежить за тим, щоб компанія максимально ефективно використовувала інформаційні технології на зразок CRM та BI.

  5. Архітектор організації. Розробляє та впроваджує організаційні моделі, які мають на меті сприяти інтеграції бізнесових та технологічних управлінських рішень.

  6. Архітектор стосунків. Обидва типи стосунків (внутрішні із лідерами компанії та зовнішні із постачальниками ІТ-сервісів) є надзвичайно важливими і критичними для ІТ-організації. Директорам з інформаційних технологій доводиться застосовувати формальні та неформальні механізми для створення та підтримки цих стосунків.

  7. Стратег. Попри всі наведені ролі ІТ-директора, часто він повинен працювати поруч зі своїми бізнес-колегами для пошуку можливостей та розвитку ІТ, інноваційних бізнес-моделей, стосунків з клієнтами тощо.

У той час як більшість ІТ-директорів відмінно виконують три перші функції — постачання послуг, управління інформацією та навчання — вони часто не дуже ефективні при виконання інших чотирьох ролей — інтегратора, організаційного архітектора, архітектора стосунків та стратега. Щоб досягнути ефективності у цих ролях, директорам з інформаційних технологій слід утримувати баланс між ІТ-знаннями та знаннями із бізнес-стратегії. Окрім цього, їм потрібно володіти сильними особистісними якостями, які допоможуть створити потужну професійну мережу з ключовими керівниками бізнесу, ІТ-директорами сусідніх компаній та ключовими особами компаній-вендорів і постачальників сервісів.

За матеріалами "A Road Map For Effective CIOs", Optimize Magazine.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес
Удача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успехУдача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успех


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)