ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 25 грудня 2008 р.

Унікальні моделі корпоративного навчання і розвитку персоналу

Дослідження Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS)

Коли кількість невирішених питань і незадоволених потреб бізнесу зростає, виклики бізнес-середовища стають все складнішими, а інструменти не працюють ефективно, тоді компанії звертаються до нових моделей. Значно легше адаптувати модель, яка вже стала класичною та допомогла не одній компанії досягнути високих результатів. Однак, як показує практика, такий підхід не спрацює, адже кожна компанія є унікальна. Ми вирішили не пропонувати Вам пігулку, що стане рятівною в процесі побудови моделей навчання і розвитку. Натомість — запропонувати різні елементи бізнес-мозаїки навчання і розвитку персоналу, ефективність котрих перевірена на практиці провідними національним компаніями України.

Результати дослідження — це опис унікальних складових, що яскравіше проявляються в кожній з моделей. В процесі проведення інтерв’ю з компаніями-учасницями ми побачили чіткі моделі навчання і розвитку персоналу, які мають дуже багато схожих характеристик та застосовують спільні для міжнародної практики підходи. Однак у кожній із компаній-учасниць певна унікальна складова проявляється виразніше в інших компаніях. Саме цю унікальну складову ми описали для Вас в результатах дослідження.

Структура розділів, у яких представлено результати дослідження є дворівневою. З однієї сторони, на початку кожного розділу Ви можете ознайомитися із загальними характеристиками компанії-учасниці дослідження. У другій частині кожного розділу представлено опис унікальної складової моделі навчання і розвитку. То ж, якщо компанія представлена у дослідженні Вам знайома і необхідності у ближчому знайомстві з компанією для Вас немає, тоді радимо переходити до другої частини кожного з розділів — опис унікальної складової.

Учасники дослідження:

  • Корпорація «Артеріум»
  • ПриватБанк
  • Компанія SoftServe
  • Компанія «Фокстрот»

Координатор дослідження: Антон Арапетян, arapetyan@lvbs.com.ua

» Завантажити дослідження у форматі PDF (522,96 Kb)



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Привычка к творчествуПривычка к творчеству
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)