ТЕНДЕНЦІЇ | Gamification 16 травня 2011 р.

Gartner: Будувати бізнес-процеси будемо граючи

Технології та реалізація додатків в ігровій манері із залученням механізму гри — gamification — будуть визначати стиль і манеру ведення бізнесу майже половини підприємств, що керують процесами інновацій до 2015-го року. І архітектори бізнесу повинні бути готові до реалізації хоча б одного з таких додатків.

Gartner: Будувати бізнес-процеси будемо граючи Як уважають у компанії Gartner, до 2015-го року більше 50% організацій, що управляють процесами інновацій, будуть подавати ці процеси в ігровій манері (gamification). До 2014-го року сервіси маркетингу споживчих товарів і залучення клієнтів, створені в ігровому стилі й зі схожими механізмами, будуть настільки ж важливі, як Facebook, eBay або Amazon. При цьому, більше 70% підприємств зі списку Global 2000 будуть мати, принаймні, один додаток такого типу.

Аналітик Gartner Браян Берк (Brian Burke) пояснив, що "gamification" обумовлює широку тенденцію використання ігрової механіки в неігрових умовах, таких як інновації, маркетинг, навчання, продуктивність співробітників, охорона здоров'я й соціальні зрушення. "Архітектори бізнесу, ІТ-директори та ІТ-планувальники повинні бути в курсі й очолити тенденції "іграшковості" бізнесу, навчати своїх колег по бізнесу й співробітничати в монетизації цих можливостей у рамках організації", — заявив він.

Приміром, у Департаменті праці й пенсій Великобританії створена інноваційна гра, за назвою "Idea Street" ("Ідея вулиці"), для децентралізації інновації й генерації ідей при участі всіх 120 тис. працівників організації. "Idea Street" є соціальною платформою для спільної діяльності з домішкою ігрової механіки.

Протягом перших 18-ти місяців в "Idea Street" було близько 4500 користувачів, згенеровано 1400 ідей, 63 з яких пішли на реалізацію. Інші приклади включають американські інструменти набору рекрутів — військову відеогру "Армія Америки", а гра Evoke, що спонсується Всесвітнім банком, використала ідеї гравців (crowdsourcing — краудсорсинг) для вирішення соціальних проблем.

Ціль реалізації "іграшковості" — у досягненні більш високого рівня залучення, зміни поведінки й стимулювання інновацій. Можливості для бізнесу великі — від більш активної участі клієнтів, до краудсорсинга інновацій або покращення роботи співробітників.

Компанія Gartner визначила чотири основних засоби управління залученням із використанням "іграшковості":

  1. Прискорені цикли зворотного зв'язку. У реальному світі зворотний зв'язок повільний. "Іграшковість" збільшує швидкість зворотного зв'язку для підтримки взаємодії.

  2. Ясні цілі й правила гри. У реальному світі, де цілі нечіткі, а правила застосовуються вибірково, "іграшковість" реалізує ясні цілі й чіткі правила гри для вселення в гравців упевненості й повноважності в досягненні цілей.

  3. Переконливість сюжету. "Іграшковість" створює сюжетно-тематичну картину, що залучає гравців до участі і досягненні цілей цієї діяльності.

  4. Завдання — складні, але розв'язувані. Проблеми реального світу, яким немає кінця, як правило, великі й довгострокові. "Іграшковість" надає безліч короткострокових, досяжних цілей для збереження залученості.

На думку Берка, архітектори бізнесу повинні бути готові сприяти розробці стратегії "іграшковості" і, принаймні, спробувати одне ігрове завдання реалізувати в рамках планування діяльності підприємства цього року.

За матеріалами TADVISER.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 травня 2017
Київ, Український дім
Підсвідомість може все (майстер-клас Джона Кехо)
27-28 травня 2017
Харків
ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів
28 травня 2017
Київ, Royal Olympic Hotel
Неймовірний успіх в бізнесі (майстер-клас Джона Кехо)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Гениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идейГениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идей
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным
Все мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьмиВсе мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьми
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач
Фокус. Достижение приоритетных целейФокус. Достижение приоритетных целей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)