ТЕНДЕНЦІЇ | Gamification 16 травня 2011 р.

Gartner: Будувати бізнес-процеси будемо граючи

Технології та реалізація додатків в ігровій манері із залученням механізму гри — gamification — будуть визначати стиль і манеру ведення бізнесу майже половини підприємств, що керують процесами інновацій до 2015-го року. І архітектори бізнесу повинні бути готові до реалізації хоча б одного з таких додатків.

Gartner: Будувати бізнес-процеси будемо граючи Як уважають у компанії Gartner, до 2015-го року більше 50% організацій, що управляють процесами інновацій, будуть подавати ці процеси в ігровій манері (gamification). До 2014-го року сервіси маркетингу споживчих товарів і залучення клієнтів, створені в ігровому стилі й зі схожими механізмами, будуть настільки ж важливі, як Facebook, eBay або Amazon. При цьому, більше 70% підприємств зі списку Global 2000 будуть мати, принаймні, один додаток такого типу.

Аналітик Gartner Браян Берк (Brian Burke) пояснив, що "gamification" обумовлює широку тенденцію використання ігрової механіки в неігрових умовах, таких як інновації, маркетинг, навчання, продуктивність співробітників, охорона здоров'я й соціальні зрушення. "Архітектори бізнесу, ІТ-директори та ІТ-планувальники повинні бути в курсі й очолити тенденції "іграшковості" бізнесу, навчати своїх колег по бізнесу й співробітничати в монетизації цих можливостей у рамках організації", — заявив він.

Приміром, у Департаменті праці й пенсій Великобританії створена інноваційна гра, за назвою "Idea Street" ("Ідея вулиці"), для децентралізації інновації й генерації ідей при участі всіх 120 тис. працівників організації. "Idea Street" є соціальною платформою для спільної діяльності з домішкою ігрової механіки.

Протягом перших 18-ти місяців в "Idea Street" було близько 4500 користувачів, згенеровано 1400 ідей, 63 з яких пішли на реалізацію. Інші приклади включають американські інструменти набору рекрутів — військову відеогру "Армія Америки", а гра Evoke, що спонсується Всесвітнім банком, використала ідеї гравців (crowdsourcing — краудсорсинг) для вирішення соціальних проблем.

Ціль реалізації "іграшковості" — у досягненні більш високого рівня залучення, зміни поведінки й стимулювання інновацій. Можливості для бізнесу великі — від більш активної участі клієнтів, до краудсорсинга інновацій або покращення роботи співробітників.

Компанія Gartner визначила чотири основних засоби управління залученням із використанням "іграшковості":

  1. Прискорені цикли зворотного зв'язку. У реальному світі зворотний зв'язок повільний. "Іграшковість" збільшує швидкість зворотного зв'язку для підтримки взаємодії.

  2. Ясні цілі й правила гри. У реальному світі, де цілі нечіткі, а правила застосовуються вибірково, "іграшковість" реалізує ясні цілі й чіткі правила гри для вселення в гравців упевненості й повноважності в досягненні цілей.

  3. Переконливість сюжету. "Іграшковість" створює сюжетно-тематичну картину, що залучає гравців до участі і досягненні цілей цієї діяльності.

  4. Завдання — складні, але розв'язувані. Проблеми реального світу, яким немає кінця, як правило, великі й довгострокові. "Іграшковість" надає безліч короткострокових, досяжних цілей для збереження залученості.

На думку Берка, архітектори бізнесу повинні бути готові сприяти розробці стратегії "іграшковості" і, принаймні, спробувати одне ігрове завдання реалізувати в рамках планування діяльності підприємства цього року.

За матеріалами TADVISER.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21 листопада 2017
Київ, Premier Hotel Rus
ABC-Forum: Artificial Intelligence, Big Data, Clouds. Проривні технології у фінансовій сфері
22-23 листопада 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Стратегия жизниСтратегия жизни
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Удача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успехУдача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успех
Работа твоей мечты. Как зарабатывать деньги, занимаясь любимым деломРабота твоей мечты. Как зарабатывать деньги, занимаясь любимым делом


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)