ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 13 березня 2009 р.

Крах традиційного брендінгу

Переважна більшість (87%) американських топ-менеджерів, що займаються маркетингом, переконані, що брендінг сьогодні повинен бути більш гнучким, ніж він був у минулому, а майже дві третини (63%) вірять у те, що традиційні брендінг і реклама сьогодні втрачають свою ефективність, повідомляє Marketing Charts.

Такі дані наводяться у спільному дослідженні компаній Verse Group і Jupiter Research. Опитування 101-го топ-менеджера, які займаються маркетингом, було проведено в онлайн наприкінці 2008-го року. Всі опитані працюють у компаніях із річним виторгом в $250 млн. і більше, а в 72% опитаних компаній виторг перевищує $1 млрд. у рік. Опитування проводилося як серед B2B-, так і B2C-компанії.

Переважна більшість опитаних маркетологів заявили, що нинішня криза змусить їх активніше впроваджувати нові платформи, за допомогою яких можна представити бренд. Майже дві третини опитаних (62%) прямо заявили, що традиційні рекламні платформи більше не ефективні для залучення нових клієнтів. Стільки ж (62%) опитаних шукають нові методи просування товарів, які більше ефективні, ніж брендінг.

Серед 3-х ключових трендів брендінгу, що назвали більшість маркетологів:

  • перехід до нетрадиційних медіа;
  • необхідність адаптації «brand stories»;
  • зростаюче значення дизайну як конкурентної переваги.

Експерти Verse Group особливо відзначають, що перевагу в нових умовах мають компанії, які використовують нарративні брендінгові стратегії (засновані на «історіях»), а також ті, хто працює з багатьма платформами. Тому таким компаніям, як GM, Dell і Sony варто поміняти свій підхід до маркетингу і придумувати історії, що завоюють серця й думки споживачів, — вважає Рендалл Рінгер (Randall Ringer), один із засновників Verse Group.

Основні пріоритети 2009-го року

По-перше, за спільною думкою маркетологів, на них здійснюється все більший тиск. Від них все частіше вимагають виправдовувати маркетингові витрати, звітуючи: яка віддача надійшла від кожного із вкладених доларів.

По-друге, медіа-споживання сьогодні усе більше зміщується убік онлайну. А це дає можливість маркетологам краще управляти брендами через безліч платформ і створювати у споживача потрібний образ бренда.

У цьому зв'язку маркетологи назвали своїми пріоритетами на 2009 рік:

  • досягнення вимірюваних показників ROI (повернення або окупності вкладень) — назвала майже половина опитаних;
  • розвиток таких маркетингових програм, які дозволяють зв'язати онлайнові й традиційні медіа (так уважають 43% опитаних);
  • передача образа бренда через різні «точки сприйняття» (touchpoints) — 32%;
  • скорочення маркетингових витрат при збереженні потрібних результатів (31%);
  • оптимізація «портфеля» брендів — зосередитися на тих, які найбільш популярні (26%).

Проте, поки що дослідження наочно демонструє розходження між пріоритетами, які називають маркетологи, та їхнім сприйняттям вже існуючих маркетингових інструментів. Зокрема майже три чверті (71%) опитаних заявили, що управління брендінгом за допомогою різних платформ — складне завдання для їхньої організації, і що існує прірва між бажанням щось робити й можливостями це реалізовувати.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Искусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игрыИскусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игры
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом
WOW-факторы. Пора потрясти воображение людейWOW-факторы. Пора потрясти воображение людей
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)