ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 13 березня 2009 р.

Крах традиційного брендінгу

Переважна більшість (87%) американських топ-менеджерів, що займаються маркетингом, переконані, що брендінг сьогодні повинен бути більш гнучким, ніж він був у минулому, а майже дві третини (63%) вірять у те, що традиційні брендінг і реклама сьогодні втрачають свою ефективність, повідомляє Marketing Charts.

Такі дані наводяться у спільному дослідженні компаній Verse Group і Jupiter Research. Опитування 101-го топ-менеджера, які займаються маркетингом, було проведено в онлайн наприкінці 2008-го року. Всі опитані працюють у компаніях із річним виторгом в $250 млн. і більше, а в 72% опитаних компаній виторг перевищує $1 млрд. у рік. Опитування проводилося як серед B2B-, так і B2C-компанії.

Переважна більшість опитаних маркетологів заявили, що нинішня криза змусить їх активніше впроваджувати нові платформи, за допомогою яких можна представити бренд. Майже дві третини опитаних (62%) прямо заявили, що традиційні рекламні платформи більше не ефективні для залучення нових клієнтів. Стільки ж (62%) опитаних шукають нові методи просування товарів, які більше ефективні, ніж брендінг.

Серед 3-х ключових трендів брендінгу, що назвали більшість маркетологів:

  • перехід до нетрадиційних медіа;
  • необхідність адаптації «brand stories»;
  • зростаюче значення дизайну як конкурентної переваги.

Експерти Verse Group особливо відзначають, що перевагу в нових умовах мають компанії, які використовують нарративні брендінгові стратегії (засновані на «історіях»), а також ті, хто працює з багатьма платформами. Тому таким компаніям, як GM, Dell і Sony варто поміняти свій підхід до маркетингу і придумувати історії, що завоюють серця й думки споживачів, — вважає Рендалл Рінгер (Randall Ringer), один із засновників Verse Group.

Основні пріоритети 2009-го року

По-перше, за спільною думкою маркетологів, на них здійснюється все більший тиск. Від них все частіше вимагають виправдовувати маркетингові витрати, звітуючи: яка віддача надійшла від кожного із вкладених доларів.

По-друге, медіа-споживання сьогодні усе більше зміщується убік онлайну. А це дає можливість маркетологам краще управляти брендами через безліч платформ і створювати у споживача потрібний образ бренда.

У цьому зв'язку маркетологи назвали своїми пріоритетами на 2009 рік:

  • досягнення вимірюваних показників ROI (повернення або окупності вкладень) — назвала майже половина опитаних;
  • розвиток таких маркетингових програм, які дозволяють зв'язати онлайнові й традиційні медіа (так уважають 43% опитаних);
  • передача образа бренда через різні «точки сприйняття» (touchpoints) — 32%;
  • скорочення маркетингових витрат при збереженні потрібних результатів (31%);
  • оптимізація «портфеля» брендів — зосередитися на тих, які найбільш популярні (26%).

Проте, поки що дослідження наочно демонструє розходження між пріоритетами, які називають маркетологи, та їхнім сприйняттям вже існуючих маркетингових інструментів. Зокрема майже три чверті (71%) опитаних заявили, що управління брендінгом за допомогою різних платформ — складне завдання для їхньої організації, і що існує прірва між бажанням щось робити й можливостями це реалізовувати.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)
24-25 лютого 2017
Київ
Ефективні переговори 360° (Максим Голубєв)
24 лютого 2017
Київ, Гранд Пасаж
Фінанси для нефінансистів (Наталія Єременко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Тайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на васТайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на вас
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного
Зачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем местеЗачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем месте
Совет на миллион. Измени мир и заработай состояниеСовет на миллион. Измени мир и заработай состояние


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)