Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ТЕНДЕНЦІЇ | Прогноз 25 грудня 2009 р.

Прогнози для маркетингу лояльності на 2010-ий рік

За даними спеціалізованого агентства Loyalty 360, підприємствам варто приділяти більше уваги взаємодії зі споживачами й прикласти спільні зусилля для досягнення успіху в 2010 році.

"Залучення. Співробітництво. Стабільність. Рентабельність інвестицій. Хтось може назвати все це просто гучними словами, але я прогнозую, що вони будуть ключовими концепціями, які «витягнуть» маркетинг лояльності в 2010-му році", — говорить Марк Джонсон (Mark Johnson), виконавчий директор Loyalty 360. — "Ми тримаємо руку на пульсі й бачимо, із чим борються наші клієнти, і на яких стратегіях і рішеннях зосереджені наші експерти. І все вказує на надзвичайно клієнт-орієнтований, новий підхід до школи лояльності", пише DMDays.com.ua з посиланням на BizReport.

По-перше, залучення.

Джонсон стверджує, що успішні онлайн-маркетологи перемкнуться із цілей, що вимагають конверсії, на цілі, що характеризуються більш глибоким залученням. Чому? Тому що зацікавлені клієнти з більшою ймовірністю будуть робити багаторазові покупки в онлайн-брендах або центрах онлайн-торгівлі.

В онлайн-просторі покупці зацікавлені в отриманні хорошої пропозиції, нових продуктах і хорошого споживчого досвіду. Більше залучення — за допомогою інформаційного або розважального контенту, медіа- або відео-файлів і навіть соціальних мереж — ключ до поглиблення залученості споживачів, що змушує їх зробити більше, ніж просто відкрити й закрити сайт.

По-друге, співробітництво.

Якщо кризова економіка чомусь і навчила підприємства в 2008-2009 роках, так це об'єднувати зусилля, щоб зрушитися з мертвої точки. Компанії, що співробітничають з іншими підприємствами, можуть запропонувати об'єднані знижки, кращі купонні пропозиції, або підсилити впізнаваність бренду, "засвітившись" на партнерських сайтах.

Багато підприємств виявили, що партнерство із суміжними брендами, особливо на локальних ринках, — прекрасний спосіб запропонувати більш вагомі знижки, поліпшити імідж і поширити інформацію про свій бренд. Тепер і компанії національного масштабу, що бачать як піднімаються локальні підприємства (наприклад, квіткова крамниця в співробітництві з дизайнером весільних платтів), прагнуть поєднувати свої власні програми лояльності.

Хоча ніхто зараз не в змозі точно спрогнозувати, що конкретно трапиться в наступному році, ці прогнози мають сенс. Компанії, які будують свої стратегії на основі поглибленого залучення і співробітництва із суміжними брендами, побачать більш високу віддачу власних маркетингових зусиль у сучасному онлайн-світі.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Мир 3.0. Глобальная интеграция без барьеровМир 3.0. Глобальная интеграция без барьеров
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Ваша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результатыВаша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результаты
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни
Жизнь в потоке. КоучингЖизнь в потоке. Коучинг

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)