ТЕНДЕНЦІЇ | Прогноз 25 грудня 2009 р.

Прогнози для маркетингу лояльності на 2010-ий рік

За даними спеціалізованого агентства Loyalty 360, підприємствам варто приділяти більше уваги взаємодії зі споживачами й прикласти спільні зусилля для досягнення успіху в 2010 році.

"Залучення. Співробітництво. Стабільність. Рентабельність інвестицій. Хтось може назвати все це просто гучними словами, але я прогнозую, що вони будуть ключовими концепціями, які «витягнуть» маркетинг лояльності в 2010-му році", — говорить Марк Джонсон (Mark Johnson), виконавчий директор Loyalty 360. — "Ми тримаємо руку на пульсі й бачимо, із чим борються наші клієнти, і на яких стратегіях і рішеннях зосереджені наші експерти. І все вказує на надзвичайно клієнт-орієнтований, новий підхід до школи лояльності", пише DMDays.com.ua з посиланням на BizReport.

По-перше, залучення.

Джонсон стверджує, що успішні онлайн-маркетологи перемкнуться із цілей, що вимагають конверсії, на цілі, що характеризуються більш глибоким залученням. Чому? Тому що зацікавлені клієнти з більшою ймовірністю будуть робити багаторазові покупки в онлайн-брендах або центрах онлайн-торгівлі.

В онлайн-просторі покупці зацікавлені в отриманні хорошої пропозиції, нових продуктах і хорошого споживчого досвіду. Більше залучення — за допомогою інформаційного або розважального контенту, медіа- або відео-файлів і навіть соціальних мереж — ключ до поглиблення залученості споживачів, що змушує їх зробити більше, ніж просто відкрити й закрити сайт.

По-друге, співробітництво.

Якщо кризова економіка чомусь і навчила підприємства в 2008-2009 роках, так це об'єднувати зусилля, щоб зрушитися з мертвої точки. Компанії, що співробітничають з іншими підприємствами, можуть запропонувати об'єднані знижки, кращі купонні пропозиції, або підсилити впізнаваність бренду, "засвітившись" на партнерських сайтах.

Багато підприємств виявили, що партнерство із суміжними брендами, особливо на локальних ринках, — прекрасний спосіб запропонувати більш вагомі знижки, поліпшити імідж і поширити інформацію про свій бренд. Тепер і компанії національного масштабу, що бачать як піднімаються локальні підприємства (наприклад, квіткова крамниця в співробітництві з дизайнером весільних платтів), прагнуть поєднувати свої власні програми лояльності.

Хоча ніхто зараз не в змозі точно спрогнозувати, що конкретно трапиться в наступному році, ці прогнози мають сенс. Компанії, які будують свої стратегії на основі поглибленого залучення і співробітництва із суміжними брендами, побачать більш високу віддачу власних маркетингових зусиль у сучасному онлайн-світі.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
МВА за 10 дней. Самое важное из программ ведущих бизнес-школ мираМВА за 10 дней. Самое важное из программ ведущих бизнес-школ мира
Жесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контрольЖесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контроль


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)