ТЕНДЕНЦІЇ | Прогноз 25 грудня 2009 р.

Прогнози для маркетингу лояльності на 2010-ий рік

За даними спеціалізованого агентства Loyalty 360, підприємствам варто приділяти більше уваги взаємодії зі споживачами й прикласти спільні зусилля для досягнення успіху в 2010 році.

"Залучення. Співробітництво. Стабільність. Рентабельність інвестицій. Хтось може назвати все це просто гучними словами, але я прогнозую, що вони будуть ключовими концепціями, які «витягнуть» маркетинг лояльності в 2010-му році", — говорить Марк Джонсон (Mark Johnson), виконавчий директор Loyalty 360. — "Ми тримаємо руку на пульсі й бачимо, із чим борються наші клієнти, і на яких стратегіях і рішеннях зосереджені наші експерти. І все вказує на надзвичайно клієнт-орієнтований, новий підхід до школи лояльності", пише DMDays.com.ua з посиланням на BizReport.

По-перше, залучення.

Джонсон стверджує, що успішні онлайн-маркетологи перемкнуться із цілей, що вимагають конверсії, на цілі, що характеризуються більш глибоким залученням. Чому? Тому що зацікавлені клієнти з більшою ймовірністю будуть робити багаторазові покупки в онлайн-брендах або центрах онлайн-торгівлі.

В онлайн-просторі покупці зацікавлені в отриманні хорошої пропозиції, нових продуктах і хорошого споживчого досвіду. Більше залучення — за допомогою інформаційного або розважального контенту, медіа- або відео-файлів і навіть соціальних мереж — ключ до поглиблення залученості споживачів, що змушує їх зробити більше, ніж просто відкрити й закрити сайт.

По-друге, співробітництво.

Якщо кризова економіка чомусь і навчила підприємства в 2008-2009 роках, так це об'єднувати зусилля, щоб зрушитися з мертвої точки. Компанії, що співробітничають з іншими підприємствами, можуть запропонувати об'єднані знижки, кращі купонні пропозиції, або підсилити впізнаваність бренду, "засвітившись" на партнерських сайтах.

Багато підприємств виявили, що партнерство із суміжними брендами, особливо на локальних ринках, — прекрасний спосіб запропонувати більш вагомі знижки, поліпшити імідж і поширити інформацію про свій бренд. Тепер і компанії національного масштабу, що бачать як піднімаються локальні підприємства (наприклад, квіткова крамниця в співробітництві з дизайнером весільних платтів), прагнуть поєднувати свої власні програми лояльності.

Хоча ніхто зараз не в змозі точно спрогнозувати, що конкретно трапиться в наступному році, ці прогнози мають сенс. Компанії, які будують свої стратегії на основі поглибленого залучення і співробітництва із суміжними брендами, побачать більш високу віддачу власних маркетингових зусиль у сучасному онлайн-світі.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Власть. Почему у одних она есть, а у других нетВласть. Почему у одних она есть, а у других нет
MBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияMBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Пять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгоранияПять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгорания
Тайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на васТайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на вас
Работа твоей мечты. Как зарабатывать деньги, занимаясь любимым деломРабота твоей мечты. Как зарабатывать деньги, занимаясь любимым делом


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)