ТЕНДЕНЦІЇ | M&A 23 грудня 2010 р.

Злиття й поглинання як можливість збільшення капіталу і покращення бізнес-позицій

Фахівці з маркетингу прогнозують ріст угод злиття й поглинання (M&A) у наступному році, особливо в соціальних, мобільних й аналітичних секторах, пише портал "Все про директ-маркетинг" з посиланням на Direct Marketing News.

Ці дані були отримані в рамках підготовки інвестиційною компанією AdMedia Partners щорічного звіту по угодах злиття й поглинання. В усьому світі кількість угод M&A продовжує стрімко зростати, що є прямим наслідком глобалізації — компанії укрупнюють свій бізнес і капітал, намагаючись одержати максимум вигоди від спільної діяльності та збільшити капітали.

За даними дослідження, більше 3/4 респондентів (78%), які працюють у маркетинговому секторі контент-аналізу, і більше 86% респондентів, що працюють у сфері маркетингових послуг, прогнозують ріст ініціатив M&A від стратегічних покупців у наступному році. Шість із десяти респондентів у кожній категорії — 63% і 68% відповідно — очікують подібного роду ініціатив від "фінансових скупників".

Досить імовірно, що такі високі показники пов'язані з більш стабільними позиціями багатьох компаній у порівнянні з минулим роком.

"Вони витримали шторм, готівка стала знову надходити на їхні рахунки і тепер вони стали знову подумувати про злиття й поглинання, чого вони не могли собі дозволити ще вчора", — говорить Сет Алперт (Seth Alpert), партнер і фінансовий директор AdMedia Partners.

Більше половини (58%) респондентів також заявили, що очікують зростання економічних показників у наступному році.

59% респондентів, що працюють у сфері маркетингових послуг, сказали, що хотіли б інвестувати кошти у компанії, які мають хороші показники в аналітиці й оптимізації та які мають досвід роботи у соціальному (44%) і мобільному (41%) маркетингу.

Окрім того, 73% респондентів, що працюють у секторі контент-аналізу, першим пунктом у своєму списку придбань поставили компанії з устояними контентними можливостями, 64% опитаних схиляються до придбання UGC-компаній (контент, створюваний користувачами) і 55% респондентів віддали перевагу компаніям, що працюють зі сферою мобільного маркетингу.

"Тим, хто не розбирається в соціальних медіа або мобільному маркетингу, важко самостійно осягти всі тонкощі, тому набагато простіше знайти компанію, яка вже в цьому розібралася й має певні напрацювання, успіх яких підтверджується даними", — говорить Алперт.

Алперт уважає, що в наступному році в рамках угод M&A головною діючою особою стане конвергенція. Більше 2/3 фірм (68%), що працюють у сфері маркетингових послуг, прогнозують ріст конкуренції в нових областях діяльності.

"Дуже скоро ми зовсім заплутаємося в тому, що таке медійна компанія, компанія маркетингових послуг і технологічна компанія та чим вони відрізняються одна від іншої", — говорить Алперт.

Всього у дослідженні взяли участь 8,100 маркетологів вищої ланки.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 травня 2017
Київ, Український дім
Підсвідомість може все (майстер-клас Джона Кехо)
27-28 травня 2017
Харків
ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів
28 травня 2017
Київ, Royal Olympic Hotel
Неймовірний успіх в бізнесі (майстер-клас Джона Кехо)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Самое важноеСамое важное
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить
Выйди из зоны комфорта. Измени свою жизнь. 21 метод повышения личной эффективностиВыйди из зоны комфорта. Измени свою жизнь. 21 метод повышения личной эффективности


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)