ТЕНДЕНЦІЇ | M&A 23 грудня 2010 р.

Злиття й поглинання як можливість збільшення капіталу і покращення бізнес-позицій

Фахівці з маркетингу прогнозують ріст угод злиття й поглинання (M&A) у наступному році, особливо в соціальних, мобільних й аналітичних секторах, пише портал "Все про директ-маркетинг" з посиланням на Direct Marketing News.

Ці дані були отримані в рамках підготовки інвестиційною компанією AdMedia Partners щорічного звіту по угодах злиття й поглинання. В усьому світі кількість угод M&A продовжує стрімко зростати, що є прямим наслідком глобалізації — компанії укрупнюють свій бізнес і капітал, намагаючись одержати максимум вигоди від спільної діяльності та збільшити капітали.

За даними дослідження, більше 3/4 респондентів (78%), які працюють у маркетинговому секторі контент-аналізу, і більше 86% респондентів, що працюють у сфері маркетингових послуг, прогнозують ріст ініціатив M&A від стратегічних покупців у наступному році. Шість із десяти респондентів у кожній категорії — 63% і 68% відповідно — очікують подібного роду ініціатив від "фінансових скупників".

Досить імовірно, що такі високі показники пов'язані з більш стабільними позиціями багатьох компаній у порівнянні з минулим роком.

"Вони витримали шторм, готівка стала знову надходити на їхні рахунки і тепер вони стали знову подумувати про злиття й поглинання, чого вони не могли собі дозволити ще вчора", — говорить Сет Алперт (Seth Alpert), партнер і фінансовий директор AdMedia Partners.

Більше половини (58%) респондентів також заявили, що очікують зростання економічних показників у наступному році.

59% респондентів, що працюють у сфері маркетингових послуг, сказали, що хотіли б інвестувати кошти у компанії, які мають хороші показники в аналітиці й оптимізації та які мають досвід роботи у соціальному (44%) і мобільному (41%) маркетингу.

Окрім того, 73% респондентів, що працюють у секторі контент-аналізу, першим пунктом у своєму списку придбань поставили компанії з устояними контентними можливостями, 64% опитаних схиляються до придбання UGC-компаній (контент, створюваний користувачами) і 55% респондентів віддали перевагу компаніям, що працюють зі сферою мобільного маркетингу.

"Тим, хто не розбирається в соціальних медіа або мобільному маркетингу, важко самостійно осягти всі тонкощі, тому набагато простіше знайти компанію, яка вже в цьому розібралася й має певні напрацювання, успіх яких підтверджується даними", — говорить Алперт.

Алперт уважає, що в наступному році в рамках угод M&A головною діючою особою стане конвергенція. Більше 2/3 фірм (68%), що працюють у сфері маркетингових послуг, прогнозують ріст конкуренції в нових областях діяльності.

"Дуже скоро ми зовсім заплутаємося в тому, що таке медійна компанія, компанія маркетингових послуг і технологічна компанія та чим вони відрізняються одна від іншої", — говорить Алперт.

Всього у дослідженні взяли участь 8,100 маркетологів вищої ланки.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Мотивація «під ключ»: від ефективності до оплати праці в рамках обмеженого бюджету (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7-8 грудня 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)
7-8 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Видатний керівник: Лідерство. Менеджмент. Управління людьми. Мотивація. Управління ключовими фінансовими показниками (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
Стратегия пеперони. Добавь перца в работу!Стратегия пеперони. Добавь перца в работу!
Стрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуацияхСтрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуациях
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
Не бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерствуНе бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерству


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)