Вийшов з друку березневий номер журналу «ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ», 2008:
Бізнес-ідея
Дерев'яна інвестиція. Майже все про організацію столярного цеху
Інвестиції у невелике столярне виробництво за певних умов гарантують добре джерело доходу для його власників. Якщо дотримуватися доброї якості виробів, можна цілком покластися на виконання індивідуальних замовлень. Щоправда, така робота вимагатиме «універсальності» як від обладнання, так і від робітників столярного цеху, оскільки щоразу доведеться виготовляти інші та несхожі на попередні столярні вироби.
Люди успіху
Марк Зархін: Дім брендів
В інтерв'ю «Практиці управління» Марк Зархін, генеральний директор ТзОВ «Системи швидкого харчування» (Fast Food Systems Ltd.) розповів про те, як він розпочинає роботу над проектом нового ресторанного бренда, як разом з партнерами приймає рішення про вибір сегменту ринку, в якому варто почати працювати, а також чому він не рекомендує власникам ресторанів його франчайзингової мережі брати на роботу директорів ресторанів, які працювали в громадському харчуванні у радянські часи.
Маркетинг & PR
Cніданок зі змістом
У будь-яких публічних заходах є дві основні сторони — слухачі та виступаючі. Такий розподіл не завжди помітний, а інколи досить умовний. Напевно, найбільш яскраво цей розподіл можна побачити в цілях, які перед собою ставлять учасники: перші намагаються отримати найбільш повну і достовірну інформацію, другі — донести актуальні та важливі, на їх думку, відомості, які подають виступаючого і його компанію в найбільш вигідному світлі.
Загальний менеджмент
Важливо, менш важливо, не важливо або знову про те, як нам виділити пріоритети
У січневому номері журналу («ПУ» №1(13)) ми вже розглядали проблему виділення пріоритетів для менеджера. Розглянемо тепер докладніше ще два практичних інструменти виділення пріоритетів, а саме: матрицю «Важливість -Конкурентоспроможність (9х9)» і матрицю «Критичні фактори успіху (КФУ/CSFs) — Якість». Перший інструмент зручно використовувати для виділення пріоритетності розвитку й удосконалення факторів конкурентоспроможності, а другий — для вибору першочергових процесів для реінжинірингу (тобто перепроектування існуючих бізнесів-процесів організації).
HR
Мистецтво управління кар'єрою
Слово «мистецтво» вже віддавна пов'язане в уявленні людей із літературними та художніми творами, графікою, архітектурою та музикою, та коли менеджери називають свою роботу, продукти своєї діяльності «мистецтвом управління», в уяві сучасних працівників виникають абсолютно інші образи: життєві уподобання, які трансформувались у вибір професії; кар'єрні мрії, які вилились у конкретні проекти; наміри, з яких виросли кар'єрні цілі та, безумовно, перешкоди, які доводилося віртуозно долати, прямуючи «на гору».
Інтерв'ю з елементом стресу
Багато сучасних компаній відзначаються динамічним ритмом діяльності. Виникають ситуації, коли кандидату в майбутньому, доведеться постійно працювати в нестандартних, стресових умовах. Роботодавець хоче бути впевненим в тому, що в критичний момент спілкування з важким клієнтом, податковим інспектором, керівником тощо, працівник не втратить самоконтроль і підтримає імідж компанії на відповідному рівні. В таких ситуаціях однією з ключових вимог претендентам на вакансію виступає стресостійкість. Саме тоді виникає питання використання стрес-інтерв'ю як однієї з діагностичних методик при підборі персоналу. Cтресостійкість — це здатність зберігати спокій і високу працездатність у конфліктних, кризових ситуаціях.
Як створити програму організації дозвілля персоналу
Успіх у бізнесі передбачає налагодження успішної співпраці керівництва підприємства з його персоналом. Від того, на якому рівні налагоджена ця співпраця, залежить успішність і ефективність роботи працівників, а отже, і прибутки фірми. Одним з етапів мотиваційної системи роботи з персоналом є організація його дозвілля. Щоб не змарнувати кошти, варто завчасно розробляти програму організації дозвілля для конкретного підприємства, враховуючи потреби та смаки його працівників.
Навчання менеджерів середньої ланки
Якщо компанія — організм, то яким органом можна вважати менеджмент середньої ланки? Гадаю, що це руки. Команда, що їм робити, надходить з голови — і вони її виконують. Напрацювавши одну навичку, вони можуть переходити до іншої і виконувати одночасно декілька справ. Руки передають в голову інформацію. Уявіть, що у вас немає рук чи вони хворі. Про який високий результат можна говорити? Тому спрямуємо наші думки на здоров'я, радість і задоволення. Щоб руки були здорові, їх необхідно тренувати — це як стрільба з лука: натреновані руки і голова здатні влучати точно в ціль.
Право
Деякі аспекти звільнення працівникау зв'язку з втратою довір'я: що має знати роботодавець
У наш час доволі поширеними є випадки оскарження працівниками рішень роботодавців про розірвання трудових договорів у зв'язку з втратою довір'я — на підставі п. 2 ст. 41 Кодексу законів про працю України. Майже в усіх випадках, звертаючись із позовною заявою до суду, працівники просять суд змінити формулювання причин звільнення, стягнути з роботодавця оплату за час вимушеного прогулу та відшкодувати моральну шкоду, завдану працівникові рішенням роботодавця про звільнення. Розглядаючи такі позови, суди досить не часто вбачають підстави для їх задоволення, проте роботодавцю необхідно довести законність своїх дій та рішень у суді.
Безпека & Взаємодiяз державними органами
«Наїзд», або якщо вам «шиють» справу
На теренах нашого бізнесу давно відомо, що найбільш ефективним способом усунути конкурента, відібрати успішний бізнес чи примусити фірму (підприємця) поділитися прибутками є порушення кримінальної справи. його застосовують не тільки горезвісні рейдери, але нерідко й самі бізнесмени, залучаючи до цього тих, хто за своїм обов'язком мав би стояти на захисті законності — правоохоронців.
Фінанси & Облік
Застрахувати спокій
Нинішні українські реалії такі, що малий і середній бізнес постійно балансує на межі ризику. Це спричинюють як різні економічні потрясіння, так і політичні кризи. Але є, так би мовити, і локальні біди, через які навіть при стабільній роботі все можна втратити за один день. Пожежі, аварії, звільнення основних працівників — все це може становити загрозу не тільки для прибутку фірми, а й для її існування. З некомпетентністю, необережністю співробітників стикається будь-який бізнесмен, і саме він нестиме відповідальність у разі спричинення шкоди клієнтові, працівникові або стороннім особам. Проте неприємні наслідки всіляких несподіванок можна мінімізувати. Для цього існує інститут страхування бізнесу. У цій статті йтиметься про те, як за його допомогою компенсувати можливі втрати.
На правах реклами
Підсумки VII всеукраїнської конференції «Інтернет-Бізнес' 2008»
22 лютого 2008 р. у Києві, в експоцентрі «КиївЕкспоПлаза», в рамках виставки EnterEX' 2008 відбулася VII Всеукраїнська конференція «Інтернет-Бізнес' 2008». Тема конференції: «Інтернет-технології — ефективний інструмент сучасного бізнесу». Організаторами конференції вже традиційно виступили: інформаційно-видавнича компанія «КАРЕ», виставкова компанія «Євроіндекс» та інтернет-проект «Бізнес-Регістр».
Докладніше про журнал
|