Вийшов з друку травневий номер журналу «ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ», 2008:
Бізнес-ідея
"Сонячний" бізнес
Цей бізнес з’явився в Україні років десять тому. І стрімко розвивається. І не дивно, адже за прибутковістю та терміном окупності «засмагальні» послуги посідають перше місце в індустрії краси. При відносно невеликих стартових інвестиціях (від 30 тисяч євро) солярії мають рекордний термін окупності — до 10 місяців. При цьому реальні початкові видатки залежать лише від того, з чого ви вирішили розпочати: встановлення одного солярію у фітнес-центрі, салоні краси тощо чи відкриття цілої студії засмаги.
Тенденції
Хлібні перспективи. Стан конкуренції на ринку виробництва хлібобулочних виробів
Виробництво хлібобулочних виробів в Україні за останні роки невпинно зменшується, причому у більшості областей. Пояснити це, звісно, можна як зменшенням кількості населення, так і зміною вподобань споживачів.
Люди успіху
Олександр Ларьков: "У нас дуже невисока плинність кадрів. Причини цього: сприятливий клімат у колективі і, очевидно, цікава робота"
В інтерв’ю "Практиці управління" Олександр Ларьков, директор ТзОВ "Денді-Львів", розповів про те, як він у 90-х роках розпочинав бізнес, якого в Україні раніше не існувало: комплексне сервісне забезпечення діяльності офісів. Він розповів про перші кроки роботи з іноземними постачальниками, яку користь можна одержати від участі в галузевій асоціації, який досвід запровадження технологічних нововведень є зараз, як розвивається ринок товарів для офісу, як він поступово структурується, а головне — які плани розвитку власного бізнесу.
Діана Клочко: Неможливо переконувати людей, якщо ти не створив продукту високого рівня
У країні, де на одного мешканця видають менше, ніж одну книжку на рік, за книговидання беруться лише справжні ентузіасти. І навіть серед них мало таких, хто може назвати книжкову сферу бізнесом. Впертість, помножена на переконливість, допомагає Діані Клочко «розкручувати» вже третє видавництво. І робити це успішно. Однак теперішній шеф–редактор київського видавництва «Грані–Т» Діана Клочко вважає своїм успіхом насамперед не видавництва, а видання, які високо оцінили як професіонали, так і читачі.
Досвід практиків
Аромамаркетинг. З практики застосування на вітчизняному ринку
Аромамаркетинг — це напрям маркетингу, що базується на використанні різних запахів і ароматів з метою стимулювання продажів, просування товарів на ринку і сприятливого впливу на покупця. Вам, мабуть, вже давно знайомий цей термін, проте що це і як його застосовують ми спробуємо розібратися у цій статті.
Рейтинг — оцінка успішності менеджерів з продажу
На вашому підприємстві є відділ, який заробляє на всю фірму. Інколи саме так трактують роботу менеджерів зі збуту будь-якого підприємства. Можливо, це не зовсім так, адже без бухгалтера, що рахує, секретаря, що з’єднує по телефону, керівника, який звітує і дає розпорядження, не буде цих прибутків, але частка правди в цьому все ж таки є.
Лояльного працівника потрібно виховувати
Зараз попит на ринку праці значно перевищує пропозицію, тому питання лояльного персоналу виходить на перший план. Нікому з роботодавців не хочеться, щоб його працівники пішли до конкурента. От і постає запитання, що робити і як втримати працівників, а тим самим уникнути значних фінансових втрат на пошук, підбір, навчання нового працівника.
Практичні консультації
Помилки наші
Якщо ви хочете вести справи без несподіваних неприємностей і збитків, доведеться навчитися бути уважними та скрупульозними — у бізнесі дрібниць не буває. Недбалість при оформленні договірної, бухгалтерської чи фінансової документації рано чи пізно призведе до збитків: штрафів, позовів контрагентів, виплати неустойки тощо.
Вибираємо техніку
Краще один раз показати… ніж сто разів розповісти. Як вибрати мультимедіа-проектор
Мультимедіа-проектори стали звичним явищем ділового життя. Без них не відбувається жодна виставка, семінар, конференція, а деколи й робоча нарада. І це тому, що вони є універсальними візуалізаторами — працюють як від комп’ютерів, так і від відеомагнітофонів, відеокамер та DVD-плеєрів. Основна їхня функція — проектувати зображення на екран.
Послуги для бізнесу
Фірмова ідентичність
Якщо ви бажаєте, аби ваша компанія вирізнялася з-поміж інших на певному ринку, хочете підвищити її впізнаваність, тоді не обійтися без запровадження корпоративного (фірмового) стилю. Корпоративний стиль — це комплекс графічних форм та принципів їх побудови, об’єднаний єдиною ідеєю, завданням яких і є виокремити компанію серед інших подібних їй та створити впізнаваний образ в очах споживачів.
Управління з гумором
Докладніше про журнал
|