Вийшов з друку жовтневий номер журналу «ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ», 2008:
Бізнес-ідея
Мокра справа
Автомийний комплекс — це серйозний бізнес, особливо якщо встановити на ньому тунельну чи портальну мийку. Зважаючи на вищу, ніж у ручних мийок рентабельність та зростання оплати праці мийників, підприємці активніше розглядають будівництво автомийних комплексів із автоматичними мийками. Розвиток стримується складністю процедур отримання землі та необхідних дозволів.
Тенденції
Смачний бізнес
Рентабельність ресторанного бізнесу знижується, однак інвестиції в громадське харчування все ще вигідні — середнього рівня ресторан окуповується через кілька років. Задумавши відкрити ресторан, кафе чи кав’ярню, ресторатор може зіткнутися з купою проблем. Брак кадрів, труднощі з пошуком адекватного приміщення, високі орендні ставки, захланність представників контролюючих органів — це далеко не повний перелік того, що доведеться подолати. Попри все відкривати ресторан вигідно. Інвестиції в цей бізнес, якщо робити все правильно, можуть окупитися за 2-3 роки, а сам ринок впродовж останніх кількох років зростає на 10-11% щороку, причому в деяких сегментах темпи зростання ще вищі.
Людина успіху
Володимир Петрина: „Щоб бути лідером — виховуй у собі лідера, бери до себе лідерів і будь у компанії лідерів”
На сьогодні продукція молочної компанії «Галичина» представлена у всіх регіонах України. Ставши національним гравцем на ринку, компанія міцно утримує позиції, входячи до п’ятірки провідних вітчизняних виробників цільномолочної продукції в Україні. Основні торгові марки "Галичина", "12 вітамінів» та "Молочар" представлені у всіх великих торгових мережах країни.
„Галичина” — чи не єдина молочна компанія України, яка зробила акцент не лише на корисності своєї продукції, а й першою заговорила про вітчизняні витоки молочарства, екологічно чисте молоко з Карпат, дотримання давніх українських традицій... Про це все і багато іншого — у розмові з генеральним директором компанії Володимиром Петриною.
Практичні консультації
Топ під прицілом. Про що повинен пам’ятати власник бізнесу, передаючи його в управління топ-менеджеру зі сторони
Рано чи пізно кожен бізнесмен задумується над тим, щоб передати управління своєю компанією найманому топу. В кожного свої причини для такого кроку. Хтось втомився 24 години на добу сім днів на тиждень жити проблемами свого бізнесу, а хтось відчуває, що за потоком щоденних справ не має часу на стратегічне управління. Однак навіть знайшовши собі заміну, не варто розслаблятися і «забувати» про свою компанію. Інакше, якогось дня, гортаючи газету за сніданком, можна наткнутися на оголошення про банкрутство свого дітища.
Кредиторський тягар
Жоден підприємець у своїй діяльності не обходиться без кредиторської заборгованості, або „кредиторки”. З огляду на особливості бюджетних, орендних, позичкових та інших періодичних платежів, такий вид заборгованості є неминучим. „Кредиторка” дає змогу тимчасово використовувати „чужі” активи у власному господарському обороті, відстрочувати платежі, але задля фінансового спокою їх потрібно здійснювати у встановлені строки, інакше будуть неприємності. Недарма народна мудрість гласить: береш чужі гроші, а віддаєш свої.
Зовнішність клієнта, як джерело розуміння його поведінки та методів впливу на нього
При перших хвилинах спілкування ви, як і кожна людина, свідомо чи підсвідомо прагнете зрозуміти, яка людина перед вами. Це необхідно для того, щоб могти з нею співпрацювати, а щоб знати, які аргументи на неї впливають, як її заохотити відгукнутися на вашу пропозицію. Аби зрозуміти людину, дехто вдивляється в очі співрозмовника, інші прагнуть ловити інтонацію голосу, але більшість дивиться на міміку, жести або прагне зрозуміти людину за її зовнішністю.
Хто він, ваш новий партнер
Час від часу кожен суб’єкт підприємницької діяльності (СПД) змушений налагоджувати сосунки з новими контрагентами. Часто на заваді цьому стає недовіра чи страх бути ошуканими — зараз, як завжди, охочих поживитися за рахунок інших вистачає. Щоправда, методи вже інші, не такі примітивні — часи інші, але потерпілій стороні від цього не легше. Як розпізнати ненадійного партнера чи шахрая серед потенційних контрагентів ще до укладання договору?
Вибираємо софт
Український ринок ERP-систем: боротьба за сегмент середніх підприємств триває
В останні роки в Україні спостерігається підвищений інтерес до систем управління підприємством. У 2007 році обсяг ринку ERP-систем зріс на 22,3 % (до 26,4 млн. доларів). Попит на системи управління виникає у підприємств, що раніше користувалися бухгалтерськими програмами або застарілими версіями відомих управлінських систем.
Фінансові послуги
Страхування майна юридичних осіб. Бізнес не завжди = ризик?
Вважається, що бізнес і ризик — поняття взаємопов’язані, адже, хто не ризикує, той не п’є шампанського. Часто на діяльність підприємців впливають непередбачувані обставини, викликані великою кількістю ризиків ринкового та природного характеру. Тому доречним є вислів: застрахувався — й спи спокійно...
«Мінус» на рахунку — «плюс» до прибутку
Для малого і середнього бізнесу одвічною темою є питання достатності обігових коштів. Коли у підприємця з „обороткою” все гаразд, він легко будує плани розвитку та впевнено впроваджує їх у життя. Натомість, недостатність обігових коштів — це зашморг на шиї підприємства, що прагне розвиватися. Однак існують способи послаблення цього тиску.
E-banking, або Як не розгубитися, коли традиційні банківські стіл та вікно стають віртуальними
Усі послуги електронного банкінгу доцільно групувати за каналами, якими вони надаються клієнту. Це, по-перше, сприятиме розумінню їх суті, по-друге, дозволить унаочнити їх конкретні переваги, що можуть бути використані клієнтом при організації фінансово-інформаційного запліччя бізнесу. «Плюси» та «мінуси» кожного продукту e-banking-у для підприємця варіюють залежно від виду і розміру бізнесу, особливостей його організації та потенційних фінансових можливостей зростання.
Послуги для бізнесу
Висновок — підлягає знищенню!
Гонитва за технічним прогресом, застосування сучасних інформаційних технологій вимагає не лише достовірної впевненості у надійності та стійкості їх функціонування, а й у забезпеченні безпеки циркулюючої у них інформації, щоб уникнути найменшої можливості витоку конфіденційної інформації, порушення її цілісності та блокування. У даному матеріалі ми зупинимось на питанні гарантованого знищення конфіденційних даних з магнітних носіїв, яке може бути особливо актуальним для компаній, що модернізують свої „комп’ютерні парки”.
Промоодяг: „Уніформа” з логотипом
Людей у різнобарвних „скафандрах” із логотипами різних торгових марок можна часто побачити на вулицях українських міст. Їхня поява свідчить про те, що торгова марка, яку вони представляють, розпочала акційний розпродаж або ж проводить представлення нової продукці.. Саме так найпростіше можна пояснити значення терміну „промоодяг”.
Вибираємо техніку
Струминний чи лазерний: от у чому питання
Стрімкий розвиток цифрових технологій і збільшення електронного документообігу, збільшення кількості надрукованих паперових документів, різноманітних бланків, свідоцтв, звітів, заяв, які вимагають у найрізноманітніших установах і організаціях, автоматизація обліку зробили принтер невід’ємною частиною оснащення будь-якого офісу. На підприємствах з великими обсягами друкування використовують лазерні принтери з низькою (собівартістю) питомою вартістю друку. Чималу популярність здобули і «струминевики». Що вибрати?
На правах реклами
Підсумки VIII Міжнародної конференції "Інтернет-Бізнес' 2008"
19 вересня 2008 року в м. Києві відбулася VIII Міжнародна конференція "Інтернет-Бізнес 2008" на тему: «Інтернет-реклама — нове джерело розвитку бізнесу”. У конференції брали участь представники провідних українських та закордонних компаній і веб-проектів з Польщі, Білорусії, Молдови та України, що дало змогу порівняти ринок інтернет-реклами в Україні та за її межами.
Докладніше про журнал
|