БІЗНЕС-ВИДАННЯ: Журнал «ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ» (№11, 2008)

ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ (№11, 2008)

Вийшов з друку листопадовий номер журналу «ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ», 2008:

Бізнес-ідея

Ароматні прибутки
Кав’ярні — це формат, який останнім часом бурхливо розвивається. На перший погляд, бізнес виглядає простим і легким: поставив собі кавову машину і тільки встигай до неї чашки підносити, щоб потішити клієнтів ароматним напоєм. «Практика управління» з’ясовувала, що має знати майбутній власник кав’ярні, щоб його заклад існував довго і тішив власника прибутками.

Досвід початківця

Сергій Роговський: „Майбутнє за автоматичними мийками. Причина – постійне зростання зарплат мийників”
У минулому номері читачі „Практики управління” в традиційній рубриці бізнес-ідея мали змогу ознайомитися з принципами, перспективами та ризиками організації автоматичної автомобільної мийки. На продовження теми пропонуємо до вашої уваги інтерв’ю з Сергієм Роговським, менеджером автомобільної мийки ТзОВ «Фаворит», що у м. Червонограді на Львівщині, який розповів нам про роботу їхньої мийки, проблеми, з якими довелося зіштовхнутися, і про цікаві нюанси автомийкового бізнесу.

Людина успіху

Богдан Батрух, генеральний директор B&H Film Distribution, керівник мережі кінотеатрів «Кінопалац»: «Якщо кінцевий продукт якісний, то люди підуть за вами»
Богдан Батрух з тих закордонних українців, які наприкінці 1980-х та на початку 1990-х років приїхали в Україну на хвилі змін та залишилися у ній, побачивши можливості, які дає їм історична батьківщина. Налагодивши зв’язки з українською політичною елітою як представник Фундації ім. Карла Поппера в Україні, Богдан Батрух подався у консалтинговий бізнес, а згодом — у дистрибуцію кінофільмів, сферу, яка була йому добре знайома за освітою та роботою (у 1980-х рр. він писав сценарії та працював монтажером фільмів). Оскільки кінодистрибуція у 1990-х рр. була майже збитковою через брак добрих кінотеатрів, пан Батрух вирішив створити перший в Україні кінотеатр із обладнанням для звуку у форматі Dolby Digital. Гроші на перший кінотеатр заробив як агент британської De La Rue, яка будувала в Україні фабрику для друку банкнот. В інтерв’ю «Практиці управління» Богдан Батрух розповів, що людина, яка провадить бізнес, повинна відчувати пристрасть до своєї справи, і вважає, що його стиль керування близький до ролі режисера у театрі.

Досвід практиків

Високі стосунки
Станом на нині розвиток сегментів ринку FMCG (товарів швидкого обертання) України характеризується значним посиленням конкуренції на тлі уповільнення зростання споживчого попиту. У Києві, Донецьку й інших великих містах-мільйонниках ринки вже сформувалися, і фактично припинили кількісне зростання. Ринки більшості інших регіонів обмежені невисокою купівельною спроможністю населення, і, як правило, характеризуються стійкими системами гуртової та роздрібної дистрибуції з обмеженим набором учасників.

Практичні консультації

Реклама чи PR: на чому зупинитися
Дискусії щодо місця рublic relations (PR, зв'язків із громадськістю) і реклами в просуванні бізнесу точаться давно. Представники рекламної індустрії переконують підприємців у тому, що реклама й тільки реклама здатна забезпечити широкий попит на їхній продукт на ринку. PR-практики наполягатимуть, що тільки зв'язки із громадськістю здатні забезпечити успіх. І наводять у приклад поширення операційної системи Linux і віагри. А треті запевняють, що PR і реклама — це майже те саме, тільки за різною ціною.

Державо, відшкодуй!
Загальновідомо, що найбільше потерпають від уваги різноманітних контролюючих органів суб’єкти малого та середнього бізнесу. Нерідко трапляється, що її наслідками є збій у налагодженому ритмі господарської діяльності або й нанесення шкоди. Чи дозволяє чинне законодавство підприємцям відстоювати свої права?

Комп’ютеризація „під ключ”
Усі проекти робляться людьми і для людей, тому серед чинників, що впливають на успіх проекту, “людський фактор” посідає перше місце. Створення комп'ютеризованої інформаційної системи (КІС) — складний процес, що потребує участі висококваліфікованих спеціалістів. Тому реалізація подібних проектів під силу лише відповідній проектноорієнтованій організації, яка спеціалізується на консалтингу, розробленні та впровадженні КІС. Це може бути окрема фірма чи спеціалізований підрозділ великої компанії, головне — ця організація постійно вдосконалює технології управління проектами та інвестує у розвиток власного персоналу. Впроваджувати та підтримувати КІС мають професіонали, сертифіковані виробниками програмного забезпечення (ПЗ), на базі якого створюється система. Сертифікат означає, що виконавець розуміється на своїй справі і здатен швидко та якісно впоратися із поставленими завданнями. У свою чергу, організація — виконавець проектних робіт також повинна мати документально підтверджений рівень компетенції, який дає право постачати та впроваджувати програмні продукти відповідного виробника.

Вибираємо техніку

Труби бізнес-класу
За даними дослідницької компанії AC&M Consulting, проникнення мобільних телефонів в Україні зараз становить близько 120%. Це означає, що кількість вітчизняних користувачів мобільних телефонів є на 20% більшою від кількості населення! Пояснюється ця висока цифра, зокрема, тим, що багато українців спілкуються з друзями з кількох номерів різних операторів, завжди носячи при собі кілька телефонів або постійно переставляючи картки, а також тим, що оператори із запізненням анулюють номери, які насправді вже ніхто не використовує (мусить минути певний період часу від моменту останнього використання картки, наприклад, півроку, щоб номер вважався недійсним). Як би там не було, а мобільний телефон давно вже став для пересічного українця звичним засобом спілкування.

Послуги для бізнесу

Корпоративна мобілка
Більшість операторів мобільного зв’язку, які присутні на українському ринку, пропонують своїм абонентам, окрім звичних тарифів для приватних осіб, також спеціальні корпоративні тарифи, розроблені з урахуванням можливих інтересів клієнтів — юридичних осіб. Такі тарифи передбачають, зокрема, низькі ціни на дзвінки в межах корпоративної групи, що найбільше вигідно для компаній, представники яких працюють не в офісі або в різних офісах, а тим більше в різних містах чи регіонах. Тарифи на дзвінки на номери інших операторів, а також на стаціонарні телефони для бізнес–абонентів також, зазвичай, нижчі, ніж для приватних абонентів. А ще не варто забувати, що корпоративний зв’язок є одним із способів матеріальної мотивації підлеглих: усім працівникам приємно, якщо фірма дбає про них, оплачуючи розмову мобільним телефоном, а якщо це ще дає можливість компанії заощадити на витратах на службові розмови, то стає зрозуміло, що створення корпоративної абонентської групи може зацікавити чимало фірм.

Роман Остапчук: „Відновити втрачену інформацію можна майже завжди, якщо вчасно звернутись до професіоналів”
У наш час складно уявити офіс, у якому немає комп’ютерного обладнання і реєстрація усіх важливих даних ведеться вручну. Комп’ютерні технології стали незамінними помічниками у всіх сферах сучасного світу. У цьому є свої переваги: комп’ютер — не людина і, не маючи спеціального доступу, не можна його „вмовити” чи підкупити, щоб отримати потрібну інформацію. Проте це водночас і певний ризик, адже вихід з ладу комп’ютера може паралізувати роботу всього офісу. Особливо вразливими виявляються найдорожчі компоненти комп’ютера — жорсткі диски, на яких зберігається вся інформація.

Олександр Ларьков: „Для кожного покупця — свій товар”
Повсякденна діяльність майже кожного підприємства безпосередньо пов’язана з використанням канцелярських виробів та інших товарів для офісів. Зараз на ринку багато компаній, які прагнуть задовольнити попит сучасного споживача у сегменті таких послуг. Як не помилитися при виборі офісного обладнання, якому виробникові віддати перевагу серед різноманітних пропозицій і найвідоміших світових брендів канцелярського світу? Споживач диктує свого лідера — про це та багато іншого у розмові з Олександром Ларьковим, директором ТзОВ „Денді-Львів”.

Послуги для бізнесу

Вексельні „бонуси” або Як додати гнучкості фінансам підприємства
Недостатність обігових коштів, що загрожує несвоєчасним і неповним виконанням власних зобов’язань, є однією з найбільш болючих проблем бізнесу. В силу специфіки тієї чи іншої господарської операції підприємець не завжди може залучити кредитні кошти банку. Тому йому слід уважніше придивитися до інших фінансових інструментів кредитного характеру, які банки пропонують поза традиційним кредитуванням.

Управління з гумором

Докладніше про журналДокладніше про журнал



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua