Вийшов із друку №10 номер журналу «Власний бізнес», 2009:
Бізнес-ідея
Магніт — на холодильник, намисто — на шию, кухоль — у сервант
Сезон мандрів поволі минає. Хребти гір залишилися позаду, море шумить хіба у морській мушлі, а на озерах відкривається сезон активного рибальства. І лише фотографії та сувеніри, привезені з подорожей, нагадують про сонце та відпочинок. Власники крамниць сувенірів, де побували під час літнього сезону туристи, зараз підраховують зароблене за літо та замислюються, якими новими сувенірами поповнювати асортимент.
Тенденції
Кейтеринг — бізнес, який ходить за клієнтом...
Якщо раніше "гора до Магомета (чи хліб до рота) не ходили", то нині все ж таки відбулися певні зміни. За словами фахівців із кейтерингу, гори, може, й не почали ходити, а от бенкети і фуршети почали "ходити" до замовників у будь-яке місце і в конкретно визначений час... Колись практично кожне святкування не відбувалося без шикарного дорогого ресторану, музики, танців тощо, нині запити змінилися — люди хочуть чогось екстравагантного, але... простішого. Так уже повелося, що в наш час здивувати когось, влаштувавши бенкет чи фуршет у дорогому ресторані, майже неможливо. Світ повільно повертається до всього простішого. Нині престижніше влаштувати гостям свято на природі, у якомусь старовинному замку чи парку, на узліссі чи на озері, перебуваючи в романтичній атмосфері, та, дивуючи гостей вишуканим обслуговуванням, ніж проводити звичне ресторанне святкування. Фахівці кейтерингового агентства стверджують: залежно від фантазії замовника, свято можна перетворити на грандіозне шоу, яке надовго залишиться у пам'яті гостей і організаторів. Про те, що таке кейтеринг, його розвиток і просування на ринку, прогнози розвитку цього виду бізнесу в Україні ми розповімо у даній статті.
Людина успіху
Наталія Яресько: "Ми багато ризикували, тому що бачили перспективу"
ДГромадянка США, яка мешкає в Києві і займається бізнесом в Україні. Успішна жінка, мати, бізнесвумен, вона вважає кризу — чудовим моментом для покращення своєї команди і не хоче повертатися до США. Вона знає все про інвестиції і переконує західних інвесторів вкладати кошти в нашу країну. Нині вона ділиться своїми секретами успіху та дає рекомендації початківцям на сторінках журналу "Власний бізнес". Знайомтеся, Наталія Яресько.
Ретроспектива
Даніель Сваровські: від скрипаля до короля кристалів
"Якщо в тебе є ентузіазм, ти можеш здійснити все, що завгодно» — сказав колись Генрі Форд. Головне (крім ентузіазму) — мати ідею і розуміння того, як її втілити. І при цьому не мають значення освіта, зв’язки або стартовий капітал. Такі мільярдери, як Джон Рокфеллер, Ендрю Карнегі й Генрі Форд, починали, не маючи в кишені великих грошей. Проте у них була перевага — гарні ідеї, і вони знайшли нестандартний спосіб їхнього втілення. «Кожна епоха відкриває нам нові можливості для розвитку. Інновації в одній галузі неминуче спричиняють інновацій в іншій. Треба лише бути вкрай пильним та завжди готовим до того, аби ефективно скористатися цим новим», — саме так говорив Даніель Сваровські, зачинатель успішного сімейного бізнесу та засновник славетної кришталевої імперії...
Франчайзинг
"КОРН-ХАУЗ": на ринку залишаться компанії, які справді цінують свою репутацію...
Діяльність успішна тоді, коли приносить прибуток. Людина успішна тоді, коли відчуває потребу та значимість свого продукту чи послуги на ринку. Компанія "КОРН-ХАУЗ" вперше в Україні представила абсолютно новий напрям у галузі швидкого харчування — свіжоприготовану кукурудзу в стакані. Цей продукт здобув велику популярність у багатьох країнах і швидкими темпами завойовує українські терени. Олексій Жук, директор із розвитку ТОВ "КОРН-ХАУЗ": "Навіть криза не зменшила наших продажів. Клієнти дуже привітно сприйняли наш продукт, що дає нам додаткової наснаги і сил для інтенсивного розвитку. Ми впевнені, що така реакція клієнтів обумовлена, по-перше, тим, що для приготування ми використовуємо сировину найвищої якості, а по-друге, ми пропонуємо скуштувати кукурудзу з безліччю смаків: від звичних смаків із сиром "Моцарелла", соусами "Пармезан", "Чилі", соєвим, часниковим до екзотичних — з шоколадом або медом".
Практичні консультації
Ода кризі. Забуті інструменти новітнього маркетингу
Не читайте цю статтю! Точніше, не так: читайте її лише якщо можете сприймати незвичне, те, що за межею сталих переконань і загальноприйнятих норм життя. У цьому випадку — норм у сфері, яку називають «просуванням бізнесу», або маркетингом. Якщо такого сприйняття у вас немає — сміливо переходите до інших матеріалів, у яких ви, поза сумнівом, знайдете чимало корисного. А ця стаття вам навряд чи допоможе — саме тому, що вона поза правилами і законами. Точніше, вона повертає до законів, давно забутих «за непотрібністю» у прагматичній гонитві за максимальною ефективністю і продуктивністю. Тобто — за прибутком будь-якою ціною. І ще: якщо ви все ж маєте намір читати далі, не приймайте на віру нічого зі сказаного нижче... Замість цього постійно заглядайте у власну підсвідомість і намагайтеся відчути, чи згодні ви з прочитаним, чи, навпаки, відчуваєте відторгнення і повне неприйняття. І те, й інше — добре та правильно, щоправда, особисто для вас, але головне — точно вказує, чи варто вам продовжувати читання...
Конституція бренда
Для того, щоб дотримуватись обраної бізнес-стратегії на ринку для українських компаній вже недостатньо позиціонування і конкурентних переваг. Для успішного просування власної торгової марки (ТМ) необхідно створювати і дотримуватись образу, духу ТМ, а принципи й характер бренда повинні бути описані більш детально.
Послуги для бізнесу
Конфіденційна інформація: коли ціна мовчання на вагу золота...
ХХ сторіччя внесло кардинальні зміни у різні сфери суспільного життя. Низка економічних, політичних перетворень зумовила те, що суспільство, яке донедавна пріоритетними вважало успіхи у промислових технологіях, першочергову увагу почало приділяти інформаційним технологіям. Така тенденція не дивина: економічні злочини та розголошення конфіденційної інформації — злочини, які дедалі частіше стають причинами судових позовів. Про те як захистити свій бізнес від розголосу та зберегти репутацію компанії, розповідає Сергій Лебедєв, директор ПП "ДЕОС ОХОРОНА".
Бізнес-освіта
Бізнес-навчання в кулінарній столиці Франції — "EM Lyon"
Багато чинників можуть впливати на Ваше рішення, де ж саме витратити свій час, гроші та зусилля для здобуття бізнес-ступеня. Основними з них повинні бути академічний рівень, викладацький склад, зв’язки з провідними компаніями світу і те, наскільки цінності бізнес-школи відповідають вашим амбіціям. Якщо ці чинники задоволені, то не зайвим буде також оцінити соціальні та культурні аспекти міста, в якому Ви навчатиметесь, і бізнес-школа "EM Lyon", що знаходиться в кулінарній столиці Франції, має що запропонувати в усіх ракурсах.
Автомобілі
"Ford Mondeo": відчуй різницю!
Лінійку великих автомобілів "Ford" поповнює яскрава і незвичайна модель. Ефектний та оригінальний "Ford Mondeo" уособлює концепцію кінетичного дизайну й є результатом використання нових технологій. Нова модель увібрала в себе традиційні переваги "Mondeo", до яких додаються якості автомобілів преміум-класу, а саме: комфорт, плавність руху та шумоізоляція, немов у лімузині, приємне освітлення салону та м’які на дотик матеріали.
Послуги для бізнесу
Андрій Повалений: "У добрі часи люди бажають рекламуватися, у важкі — змушені це робити"
Якщо донедавна реклама була двигуном торгівлі, на яку покладали завдання збільшити кількість продажів та розширити клієнтську базу, то нині все інакше: вона стала настільки важливою частиною нашого життя, що без неї не обходиться не те що торгівля, а й будь-яка інша навіть некомерційна діяльність. Відповідно, на ринку багато компаній, які вважають рекламний бізнес добрим заробітком і пропонують різноманітні послуги на вибір клієнта. Прийнято вважати, що репутацію компанії створюють її клієнти. Бути першим серед лідерів найважче. Про те, як стати успішним, завоювати свою нішу, працювати на клієнта та отримувати прибуток, розмовляємо з генеральним директором рекламної компанії "Мегаклас" Андрієм Поваленим.
Фотографія і бізнес
Інтерв’ю з керівником фотошколи при мережі магазинів «Цифровичок» Олександром Данчевським
Автоматизація торгівлі: від кіоску до супермаркету
Сучасне ПЗ для торгівлі має враховувати велику кількість знижок, нараховувати податки безпосередньо на чек, фіксувати дії касира, інтегруватись із різноманітним торговельним обладнанням. Щоб знаходити будь-яку товарну позицію за штрих-кодом, потрібна сумісність зі сканерами штрих-коду. Завдяки автоматизації керівництво завжди поінформоване про стан продажів, відвідуваність торгових точок, правильність бухгалтерського та податкового обліку.
Фінансові послуги
АКБ "Форум": "Ми вдосконалюємося задля свого клієнта щодня!"
Ще на початку зародження банківської справи, в Стародавній Греції, найважливішою складовою для клієнта була довіра до того чи іншого банківського дому, куди приватні особи віддавали на зберігання свої цінності та гроші. Через сотні років довіра клієнта до банку так і залишається найсуттєвішою перевагою при виборі банківської установи, а особливо, у часи економічних потрясінь та негара
|