Вийшов із друку №11 номер журналу «Власний бізнес», 2009:
Бізнес-ідея
Хліба і видовищ...
„Хліба і видовищ” (причому що більше видовищ, то краще) — вимагає сучасний споживач. Якщо раніше практично жодне святкування не відбувалося без шикарного дорогого ресторану, музики, танців тощо, то нині запити змінилися — люди хочуть чогось екстравагантного, але... простішого, де прерогативою є не розкішно накриті столи, що вгинаються від наїдків і напоїв, а видовища (різноманітні шоу, екстрим-вечірки), які надовго залишаться у пам'яті учасників свята. Спеціалісти кейтерингових фірм стверджують, що передбачити побажання клієнта — це те ж саме, що вибрати парфуми для незнайомої людини: дехто влаштовує вечірку у стилі „дикого заходу” чи гарячих колумбійських ночей, хтось господарів свята бачить в образі шахового короля та королеви, а їхніх гостей — в образах шахових фігур, а ще комусь імпонує політ на повітряних кулях чи вечірня кінна прогулянка вздовж ріки...
Бізнес-ідеї
Бізнес починається з мрії
Креативна ідея повинна бути втілена у життя. У цьому переконані організатори конкурсу бізнес-ідей «Галицькі інновації». Відбувався він з ініціативи компанії «Альфа-АМД» та за підтримки Львівської обласної державної адміністрації з 21 липня до 28 вересня 2009 р. Участь у конкурсі взяли 40 учасників, які представили на розгляд спеціально сформованої комісії 48 бізнес-ідей. Свої ідеї презентували учасники не лише з Львівської області, а й по одному з Вінницької та Одеської областей і два — з Києва. Вік їх суттєво різнився — від 19 до 71 року. Більшість запропонованих ідей стосувалися малого та середнього бізнесу й мали не лише бізнесове, а й соціальне спрямування. За словами Ігоря Говди, виконавчого директора компанії «Альфа-АМД», метою проведення «Галицьких інновацій» був пошук креативних та цікавих ідей та допомога у їх реалізації молодим людям.
Тенденції
Планета сталевих продавців
Продавці бувають чемними і хамовитими, акуратними і нечупарами, вмілими і невмілими. Але є й такі, до яких не пасує жодне із цих означень. Вони сталеві, міцні, автоматичні або ж механізовані. Свою справу вони виконують мовчки, не запитуючи, чи є у вас решта. Можливо, такі продавці не заміняють справжніх, але належно конкурують з ними. Йдеться про вендинг-автомати, які пропонують нам зігрітися кавою, втамувати спрагу прохолодними напоями чи поповнити рахунок мобільного телефону майже всюди, де б ми у місті не перебували.
Досвід початківця
Юрій Гайда: „Доки існуватиме наше місто, доти існуватиме „Равлик”
До Львова туристи приїжджають, аби побувати у церквах, сфотографуватися біля пам’ятників архітектури, випити «малої чорної» (кава. — прим. Авт.) і зробити ще багато різних речей, серед яких — відвідати салон та галерею «Равлик». Понад 16 років «Равлик» приймає гостей звідусіль. А ті завжди залишаються задоволеними та повертаються сюди щоразу, приїжджаючи до Львова. У чому запорука такого успіху серед туристів і львів’ян, знає директор «Равлика» Юрій Гайда, який радо поділився з «ВБ» секретами популярності та планами на майбутнє.
Людина успіху
Оксана Сливка: «Без ризику життя не має сенсу»
Бізнес може приносити гроші, задоволення, нові знайомства, змогу мандрувати і — естетичне задоволення. Принаймні так свої емоції та враження від улюбленої роботи характеризує Оксана Сливка — власниця однойменної арт-салону у Львові. Окрім традиційних для бізнесу комерційних і фінансових розрахунків, художній салон (сувенірів та подарунків не писати) дав змогу власниці познайомитися з талановитими художниками і майстрами, а відтак — запропонувати клієнту покупку до душі. А чи багато сувенірів у домівці пані Оксани, чи планує вона розширювати свою за розмірами камерну мистецьку галерею, яка книга є нині її натхненням та ще дещо цікаве дізнаємося у розмові з власницею «Сливки».
Власними руками
Бізнес, зліплений із глини
Будь-яка творчість може стати бізнесом, якщо свою справу робити якісно, швидко та по-сучасному. Гончарство — ручна праця, яка мала попит ще з часу свого виникнення. Якщо після виникнення гончарства із глини виготовляли речі першої необхідності, зокрема посуд, то нині керамічні вироби — це, здебільшого, предмети декору. Аби вгодити кожному із замовників, слід не тільки володіти класичними навиками роботи з глиною, а й бути обізнаними зі сучасними тенденціями. Адже класика вічна, а модерн — прогресує.
Ретроспектива
Уолт Дісней: „Я лише сподіваюся, що ми не залишаємо поза увагою одну річ: усе почалося з однієї миші”...
Як могло так статися, що бідний художник-мультиплікатор із Канзас-Сіті, штат Міссурі, почавши колись свою діяльність у крихітному гаражі, в кутку якого жило мишеня, став засновником багатомільярдної імперії, яка лідирує у світовій індустрії розваг?
Франчайзинг
„Золотий дукат”: коли справжня кава — це не міф...
Нині перед споживачами постає досить великий вибір кав’ярень, здатних задовольнити смаки найвибагливіших клієнтів. Так уже повелося, що без філіжанки кави важко уявити навіть найпростіші переговори. А при зустрічі знайомих людей, відразу ж з уст виривається фраза: „Ходімо кудись на каву”. Власне, оте „кудись” — це комфортний ресторан чи затишна кав’ярня, здатні подарувати не лише бажаний смак, а й гарний настрій. Настрій, як ішлося в одному фільмі, можуть зіпсувати хіба що холодний дощ та несмачна кава. Але коли йдеться про мережу кав’ярень „Золотий дукат”, у затишних приміщеннях яких звикли проводити час затяті кавомани, то усі сумніви відпадають — кава тут лише найкращої якості. Нині „Золотий дукат” — це не лише символ справжньої кави, а й „ідеал”, кав’ярня, на яку рівняються, з якої хочуть брати приклад.
З „Mebelini” легко досягти успіху
18 жовтня в одному з найбільших міст Криму — Севастополі — відкрився черговий меблевий салон, що працює за системою франчайзингу “Mebelini”. Магазин розташувався у новому меблевому центрі “ДОМІНО”. На 85 квадратних метрах площі салон „Mebelini” пропонує кримчанам і гостям міста меблі для дому, офісу, відпочинку, для навчальних закладів, а також меблі сегменту „HoReCa” (для готелів, ресторанів, кафе).
Практичні консультації
Особистий контакт з клієнтом — ключ до успіху
Збереження і розширення частки ринку — стратегічна мета будь-якого орієнтованого на успіх бізнесу у всі часи. Для цього в період економічного зростання компанії сміливіше експериментують з маркетинг-міксом, часом «стріляючи з гармати по горобцях». У важкі ж часи підприємства скорочують витрати, при цьому часто починають із маркетингових бюджетів. З іншого боку, саме в періоди змін настає слушний момент для зростання за рахунок перерозподілу ринку. На плаву залишаться сильні, мобільні компанії з ефективним менеджментом, високоякісними товарами й послугами і кращим сервісом. Місце тих, що зникли, займуть новачки або нинішні «партизани маркетингу», а потужні лідери лише збільшать свою частку ринку.
Досвід практиків
Сучасний світ очима маркетолога. Короткі резюме з майстер-класу доктора Філіпа Котлера
Як показує аналіз діяльності компаній, що вже раніше пройшли через кризові етапи в економіці, — компанії, визначним фактором для яких була цінність, найбільш вдало справлялися зі спадом. Серед таких ціннісно-орієнтованих компаній — відомі нам „McDonalds”, „Wal-Mart”, „Costco”, „Aldi”, „Dell”, „E*TRADE Financial”, „Southwest Airlines”, „IKEA”. Це компанії, котрі зробили ставку на цінність бренда в довгостроковій перспективі, і завдяки цьому ми маємо змогу спостерігати їхні непохитні позиції на ринку і нині. Інновації та маркетинг — єдине, що здатне врятувати компанію в часи занепаду.
Автомобілі
„Outback” — покровитель ділових мандрівників
Досить часто перед успішною людиною постає складний вибір нового автомобіля. У складних розрахунках і порівнянні технічних характеристик різних автомобілів нині можна «втратити розум», особливо, коли видно, що більшість автомобілів мало чим відрізняються як „начинкою”, так і якістю. То що ж робити, коли Ви роками накопичували свій капітал, щоб у вирішальну мить зробити правильне рішення та стати власником автомобіля, який довго служитиме вам як справжній друг і в обмін не вимагатиме нічого особливого?
Послуги для бізнесу
„Гаряча лінія” для підприємців. Інтерв’ю із Ярославом Кашубою, заступником голови Львівської ОДА
Клінінг: тут немає місця для пилюки та бруду
Чистота — запорука не лише гарного настрою, а й успіху. У цьому переконані компанії з клінінгу, і не погодитися з ними не можливо. Адже чисті вікна, столи та дивани в офісі налаштовують клієнта лише на позитивні та щедрі думки. Поняття клінінгу (професійного прибирання) з’явилося в Україні недавно, але нині компанії, які займаються цією діяльністю, вже мають постійних клієнтів та прихильників.
Докладніше про журнал
|