БІЗНЕС-ВИДАННЯ: Журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» (№12, 2009)

ВЛАСНИЙ БІЗНЕС (№12, 2009)

Вийшов із друку №12 журналу «Власний бізнес», 2009:

Бізнес-ідея

Вендинг-автомати — сучасні вуличні пам’ятники
Те, що мода мінлива, знає кожен. І той факт, що автомати із газованою водою (зі сиропом та без) нині замінили сучасніші, які не лише продають гарячі напої, поповнюють рахунок та навіть готують яєчню чи піцу — лише яскраве цьому підтвердження. «Вендинг» — так називають автоматизовану торгівлю за допомогою автоматів. Про її різновиди ми розповідали у минулому номері «ВБ» (у рубриці «Тенденції»). Нині ж ми зосередимося на технічних подробицях ефективної роботи у цьому сучасному виді бізнесу.

Бізнес-ідеї

Нерухомість: рухливий бізнес
Вважається, що нерухомість — це бізнес, який ніколи не втратить актуальності. Адже людям завжди треба десь жити і працювати, а відтак, купівля, продаж чи оренда квартир актуальні завжди. Не варто забувати також і про короткострокову оренду — подобову, погодинну, яка є досить поширеним явищем, особливо у містах з великою кількістю туристів. Відкрити агентство нерухомості — справа доволі проста. За словами власників агентств нерухомості, для цього не треба мати мільйонні статки чи місяцями оформляти необхідні ліцензії та дозволи.

Тенденції

Краса, на якій не економлять...
Модно, стильно і дорого — саме так можна охарактеризувати ринок нижньої білизни. Для одних гарна і стильна білизна – це спосіб життя, а для інших — добре налагоджений бізнес. Співвідношення першого і другого є показником „доброго смаку” країни. Проте тенденції на ринку нижньої білизни останнім часом не на користь дорогої білизни. Що й казати — бренд брендом, фірмова білизна — це не лише якісно чи круто, а й дорого. Звісно, це не відіб’є у жінки бажання бути гарною та привабливою, проте їй доведиться приділяти вибору білизни більше часу і звикнути до економії. Про те, які тенденції моди переважають на ринку білизни, як ведеться на цьому підприємцям, ми розповімо у цій статті.

Людина успіху

Василь Пилип’юк: „Фотографія — це моє життя, назвати її ремеслом для мене — примітивно”
У спорті та в житті рекорди ставлять, аби їх долати. Для фотомитця Василя Пилип’юка 100 власних фотоальбомів — наразі мрія, а не рекорд. Чи досягне він цього рубежа та наскільки з часом його перевершить — невідомо, адже в активі фотомитця нині 63 альбоми, та працює він, не покладаючи ані рук, ані фотоапарата. Про те, як у житті добиватися поставленої мети та чому фотографія — поезія, ми дізналися під час розмови з відомими українським фотохудожником.

Франчайзинг

Франчайзинг — Ukrainian dream?
У всьому світі вважається, що бути власником свого бізнесу — це АМЕРИКАНСЬКА МРІЯ (AMERICAN DREAM). Але чи тільки американська? Бути босом самому собі та встановлювати власні правила. Працюючи, отримувати винагороду для себе, а не тільки для інших. Зізнайтеся: ви думали про це багато разів?! Коли ви приходите на роботу у велику компанію і отримуєте незрозумілі вказівки некомпетентного керівника; коли в кінці місяця вам незрозуміло чому урізали оклад заднім числом і не виплатили премії, посилаючись на скрутне становище фірми (при цьому керівник приїхав на новенькій іномарці); коли співробітники плетуть навколо вас інтриги та не дають працювати; коли центральний офіс, десь у Західній Європі чи Північній Америці, прийняв рішення ліквідувати в один день українську філію і без компенсацій виставити 700 людей на вулицю; коли акціонери просто вирішили вас позбавити премії на суму річного бонусу… Хто працював у великих компаніях і домагався в них успіху, розуміє сказане вище.

ZALEVSKY. Революція в дизайні
Для української економіки завжди буде пріоритетним такий сегмент ринку, як металургія та металообробка. Європейська країна, яка продукує метал і має всі передумови для подальшого розвитку орнаментального ковальства, неодмінно запропонувала би світові франчайзинговий бізнес на взірець мережі студій-салонів “Ковка от ZALEVSKY”.

Красиві руки — без черги!
«ЕКСПРЕС МАНІКЮР» — нова ера в індустрії краси та здоров’я. Основна концепція мережі манікюрних студій — професійний догляд за руками без додаткового записування у майстрині. Тепер, щоб отримати якісну послугу, не потрібно заздалегідь записуватися в салон і змінювати свій графік відповідно до графіка майстра: «ЕКСПРЕС МАНІКЮР» підлаштовується під клієнта, аби він міг зробити манікюр або СПА в зручний для нього час. Переваги такого формату вже змогли оцінити мешканці Києва, Харкова та Дніпропетровська, де працюють студії. Перша з них відкрилася 5 грудня 2008 року. Відтоді уже було відкрито 18 студій манікюру із повним комплексом послуг із догляду за руками: від трьох видів манікюру для жінок, чоловіків та дітей, нарощування нігтів до СПА-процедур для рук.

Ретроспектива

Рей Крок: „Я не в гамбургеровому бізнесі. Мій бізнес — нерухомість”
Ви коли-небудь їли гамбургер? Гадаєте, він потрапив до нас завдяки братам Макдональдам, які створили перший ««McDonald’s», чи чарівному клоуну Рональду? А от і ні. Культуру поїдання гамбургерів нам і цілому світу відкрив Рей Крок. Це ім’я Вам не знайоме? Нічого дивного, адже цей чоловік прагнув не слави, а поширення ресторанів швидкого харчування по всьому світу.

Вибираємо софт

ERP впровадити — не поле перейти!
Якими інструментами користується керівник у своїй щоденній праці? Які інструменти необхідні йому для управління підприємством? Бухгалтерові потрібна програма для бухгалтерського обліку. Комірникові — для складського обліку. Технолог користується програмою для калькулювання собівартості. А керівник? Чим користується топ-менеджер компанії? Які засоби застосовує? Робота керівника — приймати рішення. А для цього треба бути добре поінформованим. Отже керівник потребує ERP-рішення. Хочете довідатись, як працює ця система та які завдання вирішує? Можливо, Вас цікавлять способи оптимізації бізнесу? Тоді ця стаття для Вас!

„АБ ОФІС” — програма для успішного бізнесу. Інтерв’ю з Олександром Лозовим, комерційним директором компанії „AB System”
Програмний комплекс „АБ ОФІС” призначений для автоматизації торгівлі. Склад, офіс, гурт, магазини, бухгалтерія — програма вирішує всі завдання управління торговельним бізнесом. Найбільшу частку клієнтів складають підприємства гуртової торгівлі. Велика кількість товарних позицій, активний товарообіг, інтенсивний обмін даними між гуртівнею і магазинами — ось умови, у яких „АБ ОФІС” виявляє свої найкращі риси.

Послуги для бізнесу

Інтегрована система безпеки від „Бусідо”. Інтерв’ю з Олексієм Задереєм, виконавчим директором охоронної фірми „Бусідо”
Інтегрована система безпеки — це комплекс організаційних і технічних засобів, службових інструкцій, спрямованих на облаштувння безпеки бізнесу. Для повноцінного захисту потрібне поєднання різноманітних засобів і методів створення безпечного середовища. Щоб успішно протистояти всім зовнішнім та внутрішнім загрозам, потрібно розуміти характер сучасних небезпек. Рейдерство, недобросовісна конкуренція, саботаж, промислове шпигунство, пограбування, викрадення людей з метою отримання викупу чи важливої інформації — ось реалії сьогодення. Службова недбалість чи проста безтурботність також спричиняють сумні наслідки. Найгірша річ — це ілюзія безпеки. Сигналізація на вікнах і охорона на вході не гарантують повної безпеки. Фізична охорона і сигналізація — це лише елементи системи. Якщо ця система побудована правильно, охоронці і ”тривожні кнопки” будуть правильно виконувати свої функції. Проте прекрасно захищений офіс не завадить конкурентам викрасти з вашого автомобіля лептоп із цінною інформацією.

Мій готель — моя фортеця!
Для уникнення небезпек, які можуть виникнути в готелі (загроза життю персоналу та мешканців, пожежа, грабіж тощо), організовують систему безпеки готелю. Завдання системи безпеки такі: забезпечення диференційованого доступу постояльців і персоналу в різні зони готельного комплексу, недопущення на територію готелю сторонніх осіб; запобігання замахам на життя / майно постояльців і персоналу на території готелю; запобігання актам вандалізму, підпалів, терористичним актам та ін.; запобігання аварійним ситуаціям (пожежа, затоплення, витік газу, відімкнення електрики та ін.), оперативне реагування на них; забезпечення збереження готельного майна.

Андрій Мариняк, директор ПП. „Центр Безпеки Бізнесу” (“BSC”): „Безпека має починатися з бажання людини забезпечити її”
Коли йдеться про безпеку бізнесу, лише одиниці ствердно кивають головами, почувши, що на бізнесі, як і на страхуванні економити не можна. Багато хто живе думками, що у нього все буде гаразд і не треба наймати охоронця або, тішить себе думкою, що завтра поставить надійну сигналізацію, систему відеоспостереження чи систему контролю доступу, проте це „завтра” не надходить до того моменту, доки власник не зазнає посягань на власне майно чи життя. Якщо ж ситуацію вдалося виправити і попередити злочинні дії, то не виникає жодних сумнівів у необхідності скористатися послугами охоронної компанії. І навіть найбільший скептик, для якого слова: „А ваші охоронці і так нічого не роблять” були переконанням у непотрібності надійної системи безпеки, біжить у службу безпеки. Як кажуть: „Кожен вчиться на власних помилках і лише дуже розумний вчиться на чужих”.

Безпека товару — прибуток бізнесу. Інтерв’ю з Анною Дудкіною, директором ТзОВ „Торговий Дім „Бі


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua