БІЗНЕС-ВИДАННЯ: Журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» (№8, 2010)

ВЛАСНИЙ БІЗНЕС (№8, 2010)

Вийшов із друку номер журналу «Власний бізнес» за серпень 2010:

Бізнес-опитування

Про свої методи роботи з базами даних читачам журналу „Власний бізнес” розповідають представники українських підприємств.

Новини компаній

Людина успіху

Бізнес — це серйозна справа
Пропонуємо до уваги наших читачів інтерв’ю з Карло Гарегіновичем Саркісяном, відомим львівським ресторатором.

Бізнес-ідея

„Брусилівський прорив” туристичного бізнесу
Туризм віддавна був тим видом бізнесу, який, за умови добре продуманого маркетингового плану, міг приносити стабільний прибуток. А кількість бажаючих провести свій відпочинок у мальовничих куточках нашої планети постійно збільшувалася. Переконливим є і той факт, що незалежно від умов люди не відмовляться від відпочинку. Про те, як ведеться нині туристичним агентствам, та що повинен знати той, хто мріє про власну подібну компанію, ми розповімо у нашій статті, яка є продовженням матеріалу, яки вийшов у попередньому номері журналу „Власний бізнес” і детально описував тенденції, які панують на цьому ринку.

Тенденції

Зелене світло для „зеленого” туризму
Нині час на відпочинок знаходить кожен. Давно відома істина — без відпочинку немає здоров'я. Дедалі частіше, обираючи відпочинок, перевагу віддають не закордонним курортам з шикарними готелями та морськими пляжами, а вітчизняним місцинам. І це, з одного боку, не лише зменшує витрати на відпочинок, а й сприяє тим, хто планує зайнятися зеленим туризмом. Переваги цього бізнесу у тому, що це, по-перше, недорого, а по-друге, рентабельно. Останнім часом кількість охочих надавати послуги з сільського зеленого туризму (СЗТ) постійно збільшується.. Про те, як ведеться зараз на ринку зеленого туризму, чого очікувати та чого остерігатися його власникам, ми розповімо у нашій статті.

Перспективи освіти: знання чи вміння?
Закінчився черговий навчальний рік і десятки тисяч нових бакалаврів, спеціалістів і магістрів поповнюють лави потенційних працівників. Наскільки вагомими були роки навчання? Наскільки збільшилася додана вартість випускника після закінчення університету? Та чи мають вони реальні шанси працевлаштуватись і бути оціненими працедавцями?

Легенди бізнесу

Берті Чарльз Форбс: „Forbes” — це та сама книга рекордів, тільки досягнення тут вимірюються в доларах”
У сучасному світі, коли ми чуємо слово «Форбс», першим спадає на думку однойменний журнал фінансово-економічної тематики, який особливо знаменитий своїми рейтингами, найбільшу популярність з яких отримав список мільярдерів. Але крім цього, „Форбс” — це напрацьована спадщина великої династії видавців, що носить їхнє ім'я і передається із рук в руки. З кожним роком видання стає дедалі популярнішим, а клан Форбсів – одним з найвпливовіших та найвідоміших у США.

Уоррен Баффетт: „Найбільш необдумана причина купівлі акцій — це керуватися зростанням вартості”
Першу свою угоду юний Баффет здійснив у віці шести років. У магазині свого діда він купив на кишенькові гроші шість банок "Coca-Cola" по 25 центів, а продав їх по 50 центів членам своєї сім'ї. У віці 11 років Уоррен Баффетт почав виявляти зацікавленість до сфери діяльності батька. У той же рік майбутній інвестор, об'єднавшись зі старшою сестрою Доріс і позичивши гроші у батька, купив свої перші три акції “Cities Service Preferred” вартістю $38 кожна.

Франчайзинг

„Жива” дарує стиль
Торговий дім модного одягу «Жива» існує з травня 2008 року і працює зі своїми партнерами за франчайзинговою схемою. За цей час команда досягла суттєвих успіхів щодо якості продукції. За незначний період часу тут змогли врахувати економічну ситуацію і, звичайно ж, антропологічні властивості власне українського споживача.

„Погрібець”: „живі” гроші на живому пиві та вині
Торговельна марка “Погрібець” — це мережа магазинів із реалізації живого пива та вина. “Прагнемо, щоб кожен українець зміг відчути себе в нашому магазині, як у власному погребі, де він зможе вибрати напій за своїм смаком”, — каже власник франшизи Владислав Студинець. В інтерв'ю “Власному бізнесу” він розповів про те, чим його мережа відрізняється від інших подібних магазинів, про мрію збудувати власний пивзавод, а також про те, як стати франчайзі ТМ “Погрібець” і наскільки це вигідно.

Досвід практиків

Чого вартує робота з персоналом
Побудова економічно сильного підприємства — це мета будь-якого власника. Умовно всі підприємства країни можна розділити на три групи: Виробляючі, Торгуючі та Змішані. Розвиток першої групи можливий тільки шляхом успішних модернізацій за умови відсутності проблем зі збутом. Розвиток другої і третьої — це збільшення обсягів продажу і, знову ж, успішні модернізації за умови відсутності проблем зі збутом. Отже, ніхто не заперечуватиме, що для всіх підприємств (окрім природних чи штучних монополістів із гарантованими ринками збуту) робота над реалізацією наявної продукції є ключовим фактором існування. Існують, теоретично, два шляхи зростання обсягів продажу: за рахунок екстенсивного або інтенсивного розвитку. На ділі, за існуючих нині в Україні умов, обидва перетворюються в один — інтенсивний розвиток ресурсних активів з елементами екстенсивного розвитку на слабко організованих ділянках. Екстенсивне зростання матеріальних ресурсних активів підприємств, можливе без значних капіталовкладень, в Україні практично завершилося до 2006 р. Нині можливості екстенсивного розвитку залишаються переважно у сфері збільшення кількості кваліфікованого персоналу на ділянках, пов'язаних із гарантовано контрольованими сегментами ринків збуту (тепер і надалі ми говоримо про підприємства другої та третьої групи).

Чому від Вас ідуть об’єкти?
Пошук і утримання клієнтів — величезна проблема кожного бізнесу. Особливо це стає актуальним, коли настає криза чи виникають якісь процеси на ринку, що призводять до кардинальних змін. Об'єкти «сипляться», клієнти йдуть, оборот знижується, прибуток «просаджує», людям стає нічим платити заробітну плату, відповідно мало грошей залишається на рекламу і просування послуг. Що робити?

Практичні консультації

Мораторій на штрафи, або Як правильно мотивувати співробітників компанії. «Скажи мені, як Ти вимірюєш мене, і я скажу тобі, як буду поводитись…»
Система мотивації працівників компанії — давно очевидне для бізнесу поняття, і всім зрозуміло, що вона повинна бути. Однак, далеко не в кожній компанії система мотивації функціонує відповідно до своєї споконвічної сутності. Є безліч компаній, у яких система мотивації — це завуальована система демотивації. Наприклад, коли більшість працівників мотивовані на виконання плану продажу, який спущено згори, і ніхто із працівників не вірить у його реалістичність. І не тому, що не хочуть працювати, а тому, що нерідко плани продажу дійсно (особливо після кризи) ставлять настільки амбітними, щоб за 2010 рік компенсувати втрати 2008 і 2009 років. До того ж, нерідко зав’язаними на бонуси від виконання плану продажу є ті працівники, які практично ніяк не впливають або впливають дуже опосередковано на його виконання (логістика, закупки товарно-матеріальних цінностей, фінансова служба тощо). У тих же компаній, які пішли набагато далі в понятті „мотивація персоналу” також не все добре. Нерідко ми стикаємось із ситуаціями наявності ключових показників діяльності (KPI), які взаємно виключають одні одних. Наприклад, відділ закупівлі мережі супермаркетів мотивований виконувати 3 KPI: 1) виконання плану продажу (щоб він був виконаний, вони повинні забезпечити закупівлю необхідного обсягу необхідного товару в потрібний момент часу), 2) оборотність товарного запасу (для його забезпечення частіше за все вони прагнуть знизити запас), 3) збільшення кредиторської заборгованості (так, так, саме такий показник також закладено в мотивації відділу — що більшою є заборгованість, то вищими є премії). Якщо працівники відділу закупівлі особисто зацікавлені не платити постачальникам, але разом із тим зобов’язані забезпечити наявність товару, то працівники від місяця до місяця балансуватимуть між обсягами товарів і терпінням постачальників.

Перемиваємо кісточки консультантам
В Україну консалтинговий бізнес прийшов наприкінці 1990-х років. На початках у Києві почали працювати провідні міжнародні консалтингові компанії. Потім як гриби після дощу стали з’являтися українські та російські консультаційні компанії різної спеціалізації. Нині українські компанії дедалі активніше залучають консультантів, що надають послуги з розвитку бізнесу, управління, навчають стратегічному мисленню.

Рецепт підготовки продавців-консультантів у домашніх умовах
Можна готувати свій торговельний персонал на зовнішніх тренінгах, перекуповувати готових фахівців у конкурентів, а ми будемо діяти самотужки. Отже, візьмемо одного продавця-консультанта, ретельно вимиємо його обличчя і руки, акуратно зачешемо волосся, відповідно одягнемо, якщо продавець — чоловік, то ще й змусимо поголитись.

Влада навпіл, або Керівник — це не завжди лідер…
Коли йдеться про лідерів, більшість людей думають про тих, хто залишив помітний слід в історії людства і зумів повести за собою тисячі. Проте, як переконують психологи, істина полягає в тому, що кожен із нас народжується з лідерськими якостями. Питання тільки в тому, чи зуміємо ми проявити себе, наш потенціал, виявити свої лідерські якості. Про те, якими якостями повинен володіти лідер, як розрізнити лідера в організації, і взагалі, що


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua