БІЗНЕС-ВИДАННЯ: Журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» (№9, 2010)

ВЛАСНИЙ БІЗНЕС (№9, 2010)

Вийшов із друку номер журналу «Власний бізнес» за вересень 2010:

Слово редактора

Новини компаній

Бізнес-опитування

Людина успіху

Олександр Лисиця: „Кінний туризм — майбутній козир Славського”
Знайти своє покликання у житті — доволі складно. Особливо тоді, коли все складається не так, як задумав. Прагнення та бажання досягти успіху штовхає до рішучих дій. Нині започаткувати власний бізнес — справа не з легких, проте, якщо є бажання та мета — це можна зробити, головне — відчувати за собою підтримку та упевненість у тому, чим займаєшся. Олександр Лисиця — унікальна людина для курортного містечка Славське у Львівській області, оскільки єдиний пропонує туристам не лише ночівлю та коротенькі прогулянки місцевістю, а й відчути себе „на коні” у повному розумінні цього слова. У чому оригінальність кінного туризму, чому, аби пробитися на ринок зеленого туризму та завоювати на ньому репутацію, потрібно постійно пропонувати нові ідеї та дивувати туристів нестандартними рішеннями, а також багато іншого у розмові з Олександром Лисицею, власником комплексу „Чотири сезони” та співвласником кальян-бару „1000+1 ніч”.

Марта Пивоваренко: „У будь-якій справі досконалість досягається не тоді, коли більше нічого додати, а тоді, коли більше нічого відняти”
Бути успішним і щасливим зовсім не означає бути багатим. Жоден зароблений мільйон не замінить людині щастя. Щастя — коли людина живе у гармонії зі собою, зі своїми думками, турботами, переживаннями, коли її оточують надійні люди, сім’я, коли вона працює на улюбленій роботі. Можна мати і становище у суспільстві, і визнання, і владу, проте не бути задоволеним своїм життям. Марта Пивоваренко ще не заробила свій мільйон, проте вважає себе успішною людиною. Її знають практично в усіх ділових, інформаційних і політичних колах Львівщини, до неї звертаються не лише за порадою, а й за допомогою у вирішенні найрізноманітніших питань. Тут і проблеми бізнесу, і побудова політичної ідеології і структури політичної партії, з побудовою ділових (і не тільки) стосунків, коли необхідно досягнути успіху в переговорах, побудувати власний імідж або імідж бізнесу. То як же стати успішним, як збудувати своє життя так, аби поєднати в ньому улюблену роботу, щасливу сім’ю та започаткувати успішну кар’єру, не забуваючи при цьому про власну мету життя? Про це і багато іншого наше інтерв’ю з директором із розвитку продакшн-компанії „Медіа-група «Каталонія», управителем служби зв’язків з громадськістю Львівського інституту менеджменту, керівником PR-школи Європейської бізнес-асоціації (ЕВА PR-school), бізнес-тренером і психологом-соціоніком Мартою Пивоваренко.

Бізнес-ідея

Зелений туризм: бізнес без стартового капіталу — можливий!
З кожним роком в Україні дедалі популярнішим стає так званий сільський або зелений туризм. Цьому сприяють лісисті гори та кам'яні скелі, повноводні та гірські ріки, джерела мінеральних вод і грязьових ванн, низка сольових шахт, моря та чисті озера, широкі рівнини, густі ліси та піщані пляжі. Великою перевагою України є те, що вона розташована відразу у двох кліматичних поясах — гарячому субтропічному, де ростуть пальми, і прохолодному помірному, де буяють густі ліси. Поруч з багатством природи в Україні наявні історичні й археологічні споруди — це те, що, за наявності належної реклами, інфраструктури та фахівців з туристичного бізнесу, може привабити мандрівників з усього світу.

Досвід початківця

Олена Пивоваренко, власниця магазину туристичного спорядження „Говерла”
Бачу всій бізнес великим і успішним, планую мати мережу магазинів по всій Україні. Думаю, у Львові цей вид бізнесу в майбутньому буде лише процвітати, бо що далі, то більше людей їздять у Карпати відпочивати, особливо взимку на лижі.

Лариса Луценко, директор туристичного агентства „Ера Світ”
Загалом на початок бізнесу я витратила близько $1500. Основні витрати були пов`язані з відрядженнями для налагодження партнерських стосунків, наприклад, до Криму, Болгаріі, Карпат. Отримання ліцензії не склало великих труднощів. Для цього необхідно подати відповідний перелік документів у Державну службу туризму і курортів, і протягом 10 робочих днів отримаєте на руки готову ліцензію. Щодо приміщення — якщо фінанси дозволяють, то придбання власного офісу тільки на користь. За умови оренди щомісячні витрати в перші роки буде складно витягнути.

Тенденції

Автотюнінг: автомобіль до невпізнання
Прагнення виділитися серед інших штовхає людей на нові і нові кроки. Якщо донедавна достатньо було мати дорогий одяг, престижну роботу і нову модель автомобіля, то нині цим нікого не здивуєш. Останнім часом дедалі частіше перехожих дивують автомобілі, розмальовані різнобарвними кольорами та перероблені до невпізнання. Це все секрети автотюнінгу, за допомогою якого стареньке авто вражатиме оригінальністю, новизною та креативністю. І попри новизну та ще не цілковиту „прижитість” на ринку автотюнінг має усі шанси стати одним із найприбутковіших видів бізнесу. Про те, як ведеться нині автотюнінговим майстерням, наскільки вигідним є цей вид бізнесу, а також як організувати власну майстерню, ми розповімо у цьому матеріалі.

Легенди бізнесу

Рут Хендлер: „вічна” мама...
У кожного з нас бувають моменти, коли хочеться повернутись у дитинство, згадати приємні моменти і поринути в ту особливу атмосферу спокою, коли проблеми здавалися чимось нереальним і смішним. У кожного з нас є улюблена іграшка, яка завжди навіює спогади про дитинство. Ім'я Рут Хендлер нічого не каже для 95% населення, проте при згадці ляльки Барбі в уяві кожного з нас, напевно, вимальовується струнка довгонога красуня із шикарним волоссям... Нині Рут Хендлер — це не лише одна з найбагатших і найвідоміших жінок на планеті, компанія якої посідає перше місце у світі за оборотом капіталу, набутого на іграшках, а й жінка, котра народила двох дітей і... ляльку...

Франчайзинг

Піца під копірку
Інновації в бізнесі — це завжди запорука прибутку. У компанії “Fast Food Systems” (FFS) це знають прекрасно, а тому шанси на успіх розвитку її мережі збільшуються щодня. Здається, що тут продумано все до останньої дрібниці: стратегія розвитку, інтер’єр, правила обслуговування, меню, навіть найкоротші рекламні слогани доведені до ідеалу.

«Garcia” — джинси з Італії
У 1977 році в центрі Італії, у маленькому містечку Урбаніа сімейна пара Ізабель і Мауріціо Гарсія почали виробництво джинсів. Майстри у серці і душі, з креативною іскрою, вони створювали і продавали якісні, практичні і надійні моделі джинсів. Рік у рік вони створювали нові колекції, популярність яких щораз більше зростала. Потрібна була торговельна марка, проста і водночас легка для запам’ятовування. Вона була просто під їхнім носом — це їхнє прізвище — “GARCIA”.

Каталог франшиз
Франчайзинг — це чудовий спосіб розпочати власний бізнес. А власний бізнес — це найкращий шлях до хорошого заробітку. За більшістю франчайзингових систем стоїть успіх. Хтось заробив гроші на своїй ідеї і — за оплату — ділиться нею з партнерами. Слово „система” є ключовим для бізнесу, який ґрунтується на франчайзингу, оскільки франчайзі може розраховувати на систематичну опіку з боку франчайзера — на навчання для себе і команди, на промоційні кампанії для підтримки продажу і на передавання ноу-хау. Франчайзер пропонує франчайзі свою марку і метод провадження підприємства. Нова точка, відкрита франчайзі, є самостійною в межах мережі, але мусить дотримуватися норм, обумовлених творцем системи у договорі. Інформація, що міститься в каталозі, подана творцями франчайзингових систем. Редакція не несе відповідальності за зміст цієї інформації. Перед підписанням договору про співпрацю кандидат повинен сам перевірити привабливість пропозиції кожної з фірм. Редакція зберігає за собою право перевіряти інформацію, яку розміщують у каталозі.

Досвід практиків

Керівництво з ефектом
Для початку добре б з'ясувати, в чому насправді полягає діяльність керівника. Часто керівником стає співробітник, який краще за інших виконував роботу в якійсь сфері. При цьому не завжди враховується, що хороший фахівець не завжди може стати добрим керівником. Часто, вже ставши керівником, фахівець продовжує виконувати роботу сам замість того, щоб організовувати роботу працівників. Отже, основне завдання керівника — організовувати роботу так, щоб вона була виконана. Найважливіший момент: робота повинна бути зроблена не самим керівником, а саме працівниками. І дуже часто домогтися цього значно складніше, ніж зробити все самому. Тут будь-яка людина, яка намагається «змусити» когось виконати роботу, стикається з таким явищем, як людський фактор. І якщо хтось може добитися від іншого виконання роботи, то його можна вважати керівником. Якщо при цьому робота виконана повністю і з мінімальними витратами часу та інших ресурсів, то це хороший керівник. А якщо ті, хто виконував роботу, навіть не підозрювали, що ними хтось керує і не відчували жодного дискомфорту від контролю, це означає, що працював геній керівництва. Знайдіть його і підвищіть у посаді!

Уперед — до знань!
Ось і закінчилося літо, а з ним і період планових відпусток. Підсумки підбито, похвали і критика роздані, річні виробничі плани повернулися у своїй величній непорушності й чекають на виконання. Щорічна оцінка персоналу, яку, як правило, проводять у кінці фінансового року, перейшла зі спогадів у «передчуття гро


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua