БІЗНЕС-ВИДАННЯ: Журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» (№10, 2010)

ВЛАСНИЙ БІЗНЕС (№10, 2010)

Вийшов із друку номер журналу «Власний бізнес» за жовтень 2010:

Слово редактора

Новини компаній

Цікаве з мережі

Бізнес-опитування

У цьому номері журналу "Власний бізнес" українські підприємці, керівники та власники бізнесу розповідають читачам журналу про те, як вони починали свій бізнес, і про ті проблеми, з якими довелося зіткнутись на початках.

Бізнес-події

Розмови про вартість бізнесу
"Якщо Ви не знаєте вартості свого бізнесу, то скоро потрапите в руки тих, хто це знає" (Уоррен Баффет). Під таким гаслом нещодавно відбулися четверті збори "Ділового Клубу "Nexia Ukraine", в яких взяло участь близько 30 власників та топ-менеджерів середніх та великих компаній. Темою зборів була "Вартість бізнесу", яка є актуальною для всіх компаній незалежно від галузі та розміру, особливо зараз, коли на ринку панує політична та економічна нестабільність.

Людина успіху

Андрій Іонов: "Бізнес я не покину"
Уміти, незважаючи на труднощі й перешкоди, йти за покликом душі — завдання не з простих. Мало кому вдається опанувати не лише одну професію, стати відомим не лише в Україні, а й на міжнародних теренах, стати генеральним директором багатьох компаній, успішним ресторатором, чиї ресторани вирізняються оригінальністю та стилем обслуговування, засновником і Президентом Львівської обласної громадської організації "Вектор", яка має на меті сприяти духовному та фізичному відродженню особистості, розробляти принципи і методи автоматизації управління розвитком суспільства, а також стати автором та видавцем книжки, у якій закладено основи бачення новітнього суспільства. Отож, наш співрозмовник Андрій Іонов.

Андрій Рікота: "Бути успішним — це бути корисним"
Коли йдеться про успішність, кожен вкладає у це поняття власне бачення. Для одних — успішність — це заморські вілли та крута іномарка, для інших — престижна посада і їхнє обличчя на біг-бордах чи на екранах телевізорів, а для третіх — це робота з людьми та для людей, адже немає більшого блага ніж працювати з користю не лише для себе, а й для інших. Нині здивувати когось стоматологією не так просто. Успішність клініки — це її репутація. Проте, якщо клініка відома не лише на вітчизняному ринкові, а про неї говорять і на міжнародному рівні, це свідчить не лише про значний прорив вітчизняної медицини, а й про кваліфікованість і професіоналізм її спеціалістів. Наш співрозмовник — успішний молодий підприємець, лікар-стоматолог, активний громадський діяч і власник стоматологічної клініки «Рікота» Андрій Рікота.

Власними руками

Етноторбинки: хобі, що стає бізнесом. Наталія Свентах "вирощує" сумки на дереві, а продаватиме через Інтернет
25-річна майстриня Наталія Свентах професійно займається дизайном та пошиттям одягу в невеличкому сімейному ательє. Уже два роки паралельно з цим вона виготовляє ексклюзивні дизайнерські сумки з льону та коноплі. Також Наталія створює етносумки для ноутбуків та екоторби. «Власному бізнесу» вона розповіла про перші кроки перетворення хобі на заробіток.

Досвід початківця

У рекламі монополії не місце
Коли на ринку реклами починаються негаразди, оператори не чекають допомоги ні з боку влади, ні з боку довірливих споживачів. У Львові однією з провідних рекламних агенцій, яка бореться із загрозою монополізації вітчизняного ринку, стала «Агенція Рейдер». Про підводне каміння справи та секрети ведення бізнесу з нами поділився інформацією директор «Агенції Рейдер» Віктор Романюк.

Франчайзинг

"ПЕРСІЯ" — мережа спеціалізованих хімчисток по Україні й СНД
Перша в Україні спеціалізована хімчистка килимів, килимових покриттів, м'яких і шкіряних меблів пропонує Вам готове рішення для Вашого бізнесу на умовах договору франчайзингу.

Каталог франшиз

Франчайзинг — це чудовий спосіб розпочати власний бізнес. А власний бізнес — це найкращий шлях до хорошого заробітку. За більшістю франчайзингових систем стоїть успіх. Хтось заробив гроші на своїй ідеї і — за оплату — ділиться нею з партнерами. Слово "система" є ключовим для бізнесу, який ґрунтується на франчайзингу, оскільки франчайзі може розраховувати на систематичну опіку з боку франчайзера — на навчання для себе і команди, на промоційні кампанії для підтримки продажу і на передавання ноу-хау. Франчайзер пропонує франчайзі свою марку і метод провадження підприємства. Нова точка, відкрита франчайзі, є самостійною в межах мережі, але мусить дотримуватися норм, обумовлених творцем системи у договорі.

Легенди бізнесу

Роберт Кійосакі і Багатий Тато
Роберт Кійосакі (Robert Toru Kiyosaki) — американський підприємець, інвестор, письменник і викладач. Народився 8 квітня 1947 року у США. Після закінчення середньої школи Роберт отримав вищу освіту в Нью-Йорку. Вивчившись, він приєднався до американського Морського Корпусу і пішов служити у військово-морські сили США у В'єтнамі як офіцер і пілот бойового вертольота. Повернувшись з війни, Р. Кійосакі став працювати торговельним агентом у корпорацію «Ксерокс», а в 1977 році почав свою ділову кар'єру і започаткував компанію, що перша стала торгувати нейлоном і винайшла "гаманець серфінгіста", який не промокає. Вироби компанії розійшлися по всьому світі і принесли багатомільйонний дохід.

Леві Страус: джинси — геніальний винахід, який житиме доти, поки світить сонце
Для того, аби тебе пам’ятав світ не обов’язково бути геніальним конструктором і винайти специфічну модель літака, чи художником, який намалював геніальну картину, чи навіть письменником, який написав знаменитий в усьому світі бестселер, чи навіть мільярдером, який керував величезними статками і десятками компаній. Леві Страус — не зробив ні перше, ні друге, ні третє, ні четверте. Його винаходи не літають і не перечитуються сотнями чи мільйонами читачів, не збирають цілої купи мистецтвознавців у галереях чи на аукціонах, але він залишив суспільству надбання, яке передається з покоління у покоління і вже більше сотні років має попит і, більше того, має право на існування думка, що цей попит ніколи не припиниться. Хто ж він Леві Страус — батько і винахідник таких простих і таких знайомих усім нам джинсів?

Досвід практиків

Мистецтво власної справи
«Бути чи не бути» бізнесу залежить не тільки і далеко не тільки від фінансового забезпечення. Бізнес — це, насамперед, мистецтво керівника, думки якого визначають його розвиток протягом довготривалого періоду. Керівник бізнесу повинен розуміти, що управляти бізнесом і розпоряджатись особистим майном — не одне і те ж. Для створення бізнесу необхідно проаналізувати споживача та ринок, зокрема те, що саме споживач вважає «цінністю». Саме споживач визначає, яким повинен бути бізнес, завдяки своєму бажанню заплатити за товар чи послугу. Що керівник бізнесу збирається продавати не має значення. Його майбутнє процвітання залежить від того, що бажає придбати споживач. Тому споживач — основа бізнесу, і з нього необхідно починати весь процес. Для успішного старту керівник бізнесу повинен з’ясувати, яким хоче бачити споживач той чи інший продукт або послугу, яку ціну він готовий заплатити, де і коли цей продукт чи послуга потрібні споживачу. Натомість, підтримка готового бізнесу потребує ще більших зусиль, ніж його започаткування. Аналіз споживацьких «цінностей» необхідно проводити періодично, залежно від виду товарів чи послуг.

Аспекти сучасного бізнесу. E-Learning — не лише прогресивний метод поєднання роботи та навчання, а й економічно вигідний
Система дистанційного навчання (СДН або e-Learning) набуває дедалі ширшого застосування в сучасних бізнес-процесах. Сучасних, тобто передусім комп’ютеризованих, оскільки тут не обійтися без інтернету. Найпершою перевагою e-Learning вам назвуть ту, що з її допомогою процес корпоративного навчання, інформування чи тестування працівників можна зробити дешевшим, масовішим, пришвидшеним, автоматизованим та організованим, як-то кажуть, без відриву від виробництва. І це справді так! Традиційні засоби корпоративних навчально-інформаційних заходів зазвичай передбачають влаштування курсів для працівників філій (якщо це банк) або фірм-дилерів (якщо це компанія торговельного спрямування) чи з виїздом працівників центрального офісу — топ-менеджерів, менеджерів з персоналу, працівників тренінгових центрів — на місця, чи приїзд периферійних працівників до центрального офісу. В обох випадках таке навчання, інформування чи тестування/атестування передбачає значні фінансові й людські затрати (на транспорт, проживання, харчування, на навчальні матеріали, оплату інструкторів тощо). Звісно, такі навчання співробітників проводять з відривом від виконання ними основної роботи, що теж витратно. Комп’ютеризоване дистанційне навчання значною мірою позбавляє такої витратності, даючи змогу автоматизувати широкий спектр бізнес-процесів, пов’язаних з підбором, навчанням, оцінюванням та розвитком персоналу.

Практичні консультації

Міфи власного бізнесу
У процесі підготовки кожного номера журналу ми спілкуємось із величезною кількістю практиків-підприємців, керівників, власників бізнесу. Ключовою думкою, яку всі вони озвучують, є така: найважливіше для початку власного бізнесу — це перебороти свої страхи або існуючі міфи (стереотипи), а далі з головою в роботу — і все вдасться. Головне — це амбіційність, упевненість та мотивація. Отож, які міфи заважають нам розпочати власний бізн


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua