Вийшов із друку номер журналу «Власний бізнес» за листопад 2010:
Новини компаній
Бізнес-опитування
У цьому номері "Власного бізнесу" українські підприємці та представники фірм розповідають читачам журналу про сучасну ситуацію на ринку, основні тенденції та проблеми, які заважають їм розвиватись.
Цікаве з мережі
10 мегатрендів на 10 найближчих років від Ролфа Єнсена.
Людина успіху
Валентина Зануда: «Готельний бізнес — не робота, а стиль життя»
Пропонуємо до Вашої уваги інтерв'ю з красивою жінкою, успішною "бізнесвумен", директором управляючої компанії "Royal Hospitality Group", генеральним менеджером CПА-готелю "Женева" (м. Трускавець) Валентиною Занудою.
Петро Писарчук: «Найбільшим моїм університетом є життя!»
Про Петра Писарчука подейкують різне. Так уже склалося: що відомішою є людина, то більше обговорюють її діяльність, і особисте життя та, як це часто буває, розповідають такі факти з її біографії, про які іноді вона і сама не знає. Публічні люди звикли не звертати на це уваги. І це зрозуміло, адже судити може лише рівний. Про успіх Петра Писарчука відомо не лише в Україні, а й далеко поза її межами. Усе пояснюється дуже просто — що більше віддаєш, то більше отримуєш. Нині Петро Писарчук не лише власник відомого торговельного ринку "Південний", який складається з 10 критих торгових центрів, а й також відомий громадський і політичний діяч, добра душею та чуйна людина, меценатство якої налічує сотні мільйонів доларів. От лише ціна за це теж немала — і досі, подейкують, постійною охороною користується не лише бізнесмен, а й усі члени його сім'ї.
Лев Підлісецький: «Головне, щоб робота була цікавою та сприяла особистому розвитку»
Успіх — це коли ти приходиш додому і тебе з відкритими обіймами зустрічають твої діти. У мене двоє донечок, і це моє найбільше щастя. Бо що б я не робив — роблю це насамперед для своєї сім'ї.
Бізнес-ідея
Тюнінг автомобілів — екстравагантний бізнес...
Переглядаючи американські фільми, багато глядачів не можуть надивуватися з автомобілів у них. І справа не стільки у яскравих барвах, скільки у своєрідності машин. Це все — секрети автотюнінгу, за допомогою якого навіть стареньке авто вражатиме оригінальністю, новизною та креативністю. І попри новизну та ще неповну "прижитість" на ринку, автотюнінг має усі шанси стати одним із найприбутковіших видів бізнесу. Про те, як ведеться нині автотюнінговим майстерням, наскільки вигідним є цей вид бізнесу, а також як організувати власну майстерню, ми розповімо у цьому матеріалі.
«Кюртош калач»: європейські традиції — в Україну
Аромат свіжої випічки завжди притягує. Мимоволі повертаєшся у дитинство і пригадуєш гостювання у бабусі, яка пригощала смачненькими булочками, щойно витягнутими з печі. Нині таке задоволення можна отримати у звичайнісіньких точках продажу "Кюртош калач". Завжди ароматна та свіжа випічка з корицею, мигдалем чи шоколадом допоможе Вам додати смаку будь-якому робочому дню і зігріє своїм ароматом навіть у найсіріші будні.
Тенденції
За крок до прірви
Український ринок CD/DVD продукції за останні роки пережив значну трансформацію як у кількісному, так і якісному вимірі. Якщо раніше ринок демонстрував динамічне зростання, то вже нині категорія магазину із продажу ліцензійних дисків чи то із музичними записами, чи то із фільмами, чи програмним забезпеченням стає усе менш популярною. Основними причинами такого спаду фахівці вважають безкарне поширення піратства та стрімке зростання Інтернету, що, зрештою, взаємопов'язано.
Чищення пухово-пір’яних виробів: тенденції бізнесу
Кажуть, здоровий сон — це запорука здоров'я людини. Половину свого життя людина проводить увісні. Нині, коли у продажу є великий асортимент подушок та перин, чищення пір'я та реставрація подушок та перин, на перший погляд, не є поширеним бізнесом. Усе зводиться до найпростішого — синтепон, хоча і не є натуральним наповнювачем, його просто легше чистити. Подушка чи перина з натурального пір'я чи пуху, за словами фахівців, є розповсюджувачем шкідливих кліщів, бактерій та пилу, яким "найкомфортніше" осідати на ковдрах, подушках та перинах і самотужки вичистити їх навряд чи вдасться. Ретельно почистять та продезінфікують пухово-пір'яні вироби у спеціальних хімічних або інших закладах. Власне про це ми і розповімо у нашій статі.
Досвід початківця
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН: Перші кроки
Існує відома стереотипна думка, що для початку будь-якого бізнесу потрібно багато грошей — стартовий капітал. Інакше нічого не вийде. І для цього треба шукати інвестора або брати кредит у банку. Але інвестор претендує на велику частку бізнесу, а у банку високі відсотки і потрібна застава. Одним словом, знайти великі кошти простій людині дуже складно. І ще важче потім їх повернути. Але це дуже обмежене бачення. Бо якщо зануритись глибше у завдання створення власної справи, почитати спеціалізовану літературу, поцікавитись досвідом успішних підприємців, то можна зробити досить корисне відкриття щодо суті стартового капіталу. По-перше, стартовий капітал — це далеко не тільки гроші. Ним може бути ваш особистий час, знання, досвід, майно, знайомства, навики спілкування, підприємницький хист. Квартира може бути офісом, гараж — складом, родичі — партнерами чи працівниками і т.д. Якщо говорити конкретно про бізнес в інтернеті, важливе значення мають навики роботи з комп'ютером, знання сучасних комп'ютерних та мережевих технологій. По-друге, існує багато варіантів бізнесу, в яких на старті грошей потрібно не більше, ніж на купівлю якої-небудь побутової техніки (наприклад, виготовлення меблів, одягу тощо під замовлення), а то й зовсім можна обійтися без грошей (копірайтинг, переклади). По-третє, для підприємця-початківця недоцільно обирати діяльність, яка вимагає великих фінансових вливань, оскільки через брак досвіду існує ризик втратити ці кошти дуже швидко, не досягнувши бажаного результату. Веду до того, що кредити та інвестори — це не обов'язковий критерій початку власної справи. Якщо є ідея, складіть список усіх доступних вам ресурсів — це і є ваш стартовий капітал!
Власними руками
Марія Гой: «Капелюшок, який личить, слугує більшим моральним захистом, аніж повний звід законів»
Якщо донедавна капелюшок був тим атрибутом одягу, який прагнула мати у своєму гардеробі кожна панянка, то нині це особливий елемент для урочистих подій, який дедалі впевненіше повертається у моду. Тенденція ринку свідчить про те, що мода на головні убори повертається. Берети, шапки-вушанки, кашкети, вироби з натуральної шкіри тощо знову стають актуальними. Наша співрозмовниця — жінка, яка придумала та власноруч пошила безліч оригінальних капелюшків, що славилися не тільки у Львові чи Україні, а й далеко за її межами.
Легенди бізнесу
Королева моди — Коко Шанель
Щоранку Габріель (Коко) Шанель починала жити з чистого аркуша. Вона методично позбувалася вантажу невигідного їй минулого. Кожен новий день вона викреслювала з пам'яті все важке із дня вчорашнього. Дитинство і частина її юності вкриті завісою туману. Вона творила свою легенду самостійно, вигадуючи факти, заплутуючи своїх біографів. Габріель викинула за борт, як сміття, принаймні 10 своїх років і, усвідомивши це, як не дивно, відчула, що в неї з'явилося більше часу. Вона почала потребувати менше сну, її думки стали зібранішими і пліднішими. Своєю долею вона довела: майбутнє аж ніяк не витікає з минулого, у будь-який момент можна розпочати кар'єру. Їй легко було закрити на довгі роки головне своє дітище — Дім моди, щоб потім, у віці 71 року, коли її вже ніхто не сприймав серйозно, повернутися до бізнесу і досягти ще більших вершин.
Фердинанд Порше — найвідоміший інженер за всю історію автомобілебудування
Кожна людина має своє покликання у житті. Усе залежить від того, чи зуміє вона вчасно визначитися із тим, чим планує займатися. Коли у 15-річному віці Фердинанд Порше побудував власний генератор для освітлення рідного дому, батьки перестали змушувати його працювати на сімейній фірмі. Власне це і стало початком діяльності найталановитішого інженера за всю історію автомобілебудування. Ім'я Порше відоме на світовому ринку не лише як творця "Жука" — наймасовішої моделі автомобіля в історії людства, і як власника компанії з виробництва спортивних і гоночних автомобілів, керівник проекту Гітлера зі створення "народного автомобіля" ("Volkswagen") та людини, яка забезпечила воєнними машинами практично усю Другу світову війну. А нині — це відоме ім'я спортивного автомобіля "Porsche".
Практичні консультації
Марта Пивоваренко: «Люди побоюються першого дзвінка до нової людини, бо не знають, чого їм очікувати у відповідь»
Телефон — обов'язковий атрибут щоденного вжитку ділової людини, на рівні із ключами, авто і гаманцем. Телефонні розмови — майже єдина форма полагодження особистих та ділових справ у екстреному режимі.
Спілкуючись на рівних з тими, хто важливий для нас, стаємо щасливіші і досягаємо більших успіхів у кар'єрі. Стати успішним — означає вміти вести ділову телефонну розмову так, аби вона приносила максимальний ефект. Про це та багато іншого у розмові із директором з розвитку "Медіагрупи "Каталонія", управителем служби зв'язків із громадськістю Львівського інституту менеджменту, керівником PR-школи європейської бізнес-асоціації (EBA PR-school), бізнес-тренером і соціоніком Мартою Пивоваренко.
Франч
|