БІЗНЕС-ВИДАННЯ: Журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» (№12, 2010)

ВЛАСНИЙ БІЗНЕС (№12, 2010)

Вийшов із друку номер журналу «Власний бізнес» за грудень 2010:

Новини компаній

Цікаве з мережі

10 логотипів із прихованим змістом

Бізнес-опитування

У цьому номері "Власного бізнесу" українські підприємці розповідають читачам журналу про власні досягнення у 2010 році та плани їхніх компаній на наступний 2011 рік.

Людина успіху

Людмила Богуш: «Мій секрет успіху — придумати ідею і втілювати її»
Нинішня бізнесова реальність — гра, яка вимагає не лише бути найкращим гравцем, бо інакше важко вижити. Шляхи успіху різноманітні — кожен обирає той, що найбільше йому підходить. Дехто не лише успішно керує власними бізнес-процесами, а й уміє давати достойні поради тисячам слухачів. Власне такою є наша співрозмовниця — Людмила Богуш, бізнес-тренер, спеціаліст з управління часом, засновник і власник «Студії управління часом «BogushTime», автор соціального проекту «Amplifier», автор стильного планувальника «Bogushbook», засновник бізнес-клубу для топ-менеджерів і власників компаній «Міцний горішок», меценат українського дизайнера Каті Пшеченко. Вона є постійним учасником бізнес-подій столиці, її запрошують виступати в інші великі міста України. Отож, про те, як стати успішною, креативною та просто залишатися людиною з великої літери, яка вміє радіти життю та насолоджуватись кожною його хвилиною, приносячи радість та користь іншим, у розмові з міс тайм-менеджмент — Людмилою Богуш.

Райньє Шлатман: «Успіх кується тоді, коли бомби падають у затоці, а не коли скрипки грають в опері»
Для успіху кожен обирає свій шлях. Одні шукають легких шляхів і стають успішними лише на мить, а інші — прагнуть добиватися всього власними силами і стають успішними не на мить, а назавжди. Кажуть, для успіху треба керуватися власним бажанням, бо лише улюблена справа запрограмована на успіх. Стійкість, наполегливість, дипломатичність — ось риси, які допомагають прокладати шлях на ниві міжнародного бізнесу. Одна справа керувати малим бізнесом на теренах рідної країни, а зовсім інша — керувати бізнес-процесами на міжнародному рівні. Про те, як стати успішним і брати на себе відповідальність за компанію, бренд якої відомий на світовому ринку — в інтерв’ю з Райньє Шлатманом, Генеральним директором Philips в Україні (до цього він обіймав посаду Генерального менеджера напрямку «Споживчі товари» в Україні та Молдові).

Бізнес-ідея

Прокат книг: цікаво, актуально та прибутково
Мода на читання повертається. Про це свідчать книжкові ярмарки та фестивалі, десятки і навіть сотні презентацій, які завжди привертають увагу великої кількості людей. Зрештою, у цьому переконуємося, споглядаючи пасажирів громадського транспорту, яких дедалі частіше можна побачити із книжкою у руках. Щоправда, ціни на книги, особливо новинки, не завжди доступні для гаманця простого українця. Саме у такій ситуації одним із виходів може стати прокат книг. А оскільки нині ця ніша на ринку фактично не заповнена, почати власний бізнес у цьому напрямі буде не лише актуально, а й прибутково.

Ринок пір’яно-пухових виробів: дешевше грітися теплою ковдрою, ніж газом!
Багато хто з нас мріє працювати сам на себе. Але найчастіше мрії так і залишаються мріями. Усе це пов’язано з тим, що нині важко визначитися не лише зі сферою діяльності, а й складно утриматися на нестабільному ринкові. Нині «виживає» лише той, хто вдало обрав певний вид діяльності. Майстерні з чищення пір’яно-пухових виробів — не найпрестижніший бізнес, про який показують кінофільми чи на якому можна заробити мільярди, але — стабільний. Нині, за словами фахівців, заробити на чищенні пір’яно-пухових виробів можна, головне — знайти правильне місце розташування, надавати якісні послуги і знайти перших клієнтів. А далі — справи підуть самі по собі.

Тенденції

Бізнес-тренінги: сегмент ринку, де знайдеться місце багатьом
У міру виходу економіки з кризи в Україні поступово оживає ринок бізнес-тренінгів. Якщо в Києві конкуренція між його учасниками досить висока й нині, то в регіонах тренінговий бізнес — майже не освоєна, а відтак доволі перспективна ніша. Попри певні ускладнення, що може внести у тренінгову діяльність новий Податковий кодекс, експерти прогнозують зростання ринку бізнес-тренінгів із перспективою повернення на докризовий рівень вже за чотири роки, збільшення уваги до дистанційних різновидів навчання з використанням інтернету, а також командних форм проведення тренінгів.

Франчайзинг

Вендингові пральні: Ви спите, а бізнес працює
ТМ «РаДість» — виробник вендингового обладнання для пральних самообслуговування. Ми володіємо власною великою мережею пральних самообслуговування у м. Харкові, яку формуємо ще з 2003 року. Франчайзингова мережа працює з 2005 року. Нині в країнах СНД функціонує понад 100 точок, з них понад половина — франчайзингові. Пріоритетними регіонами для відкриття нових точок є Росія, Казахстан та міста з населенням понад 300 тис. осіб в Україні.

Франчайзинг у деталях. Партнерство на засадах максимальної підтримки й узгодженості
Як і будь-яке економічне явище, франчайзинг має свої якщо не закони, то принаймні норми, правила, постулати, основоположні з яких так чи інакше спільні для всіх, хто послуговується такою формою розвитку бізнесу. До речі, у цьому легко переконатися, переглянувши попередні публікації «Власного бізнесу» з цієї тематики. Водночас, кожна галузь, котра має свою специфіку, особливості, відображає їх і у своєму франчайзингу, більше того, кожна окрема компанія, фірма має ще й власний «франчайзинговий почерк». У цій публікації ми якраз про це й поговоримо, а конкретно — про фірмові особливості франчайзингу мережі ресторанів швидкого обслуговування «Два Гуся». В одному з останніх чисел журналу вміщено публікацію директора з розвитку мережі ТМ «Два Гуся» Сергія Гнатенка, у якій йшлося про місію компанії, особливості концепції бренда, засади її франчайзингового розвитку з метою стати найулюбленішою серед клієнтів мережею ресторанів швидкого обслуговування в Україні. Зараз ми повертаємося до цієї теми, але вже на рівні її деталізації. Наш співрозмовник — все той же Сергій Гнатенко.

Практика інвестування

«Опера Пасаж» — улюблене місце львів’ян
Торгові центри нині не дивина. З цього приводу скільки людей, стільки і думок. Бути торговим центром — це одне, але бути торговим центром, аналогів якому немає по всій Україні — річ не з простих. «Опера Пасаж» — це сучасна торгова галерея, розташована в самому серці Львова. Вона створена для людей, для яких гармонійний процес покупок є не менш важливим, ніж висока якість та асортимент продукції. На п’яти поверхах торгової галереї розміщені ексклюзивні магазини відомих брендів, у яких можна придбати жіночий та чоловічий одяг, взуття, аксесуари, білизну, дорогоцінні прикраси, косметику, парфуми, дитячі речі.

Власними руками

Оксана Митренга: «Макіяж — це ставлення до себе, відображення душевного стану та настрою, — це вираження власного «Я»
Макіяж — це мистецтво. Мистецтво, яке допомагає нам стати красивішими і впевненішими у собі. Кожна жінка прагне бути красунею та робить усе можливе, аби її мрії збувалися. З давніх-давен таке бажання не покидало жодну жінку. Бажання прикрашати себе виникло ще у давні часи. З тих пір це мистецтво весь час удосконалюється. Існує думка: «Непривабливих жінок не буває, — є ті, які не вміють користуватися макіяжем». Нині мake-up став незамінним помічником для будь-якої дівчини чи жінки. Адже, що не кажіть, а краса — велика сила. І за цю «силу» нині викладають чимало грошей у косметичних салонах. Нині це дорого, престижно і… відповідально, адже, як кажуть візажисти, за допомогою макіяжу людину можна зробити неповторною, чарівною або ж — потворною… Бути хорошим візажистом — завдання не з простих і не кожному воно під силу. Для цього необхідно мати не лише фантазію, а й уміння читати людську душу, для того аби передати стан душі людини, її настрій, її бажання. Наша співрозмовниця — дівчина, яка у свої 20 років «наводить лад» на чужих обличчях, а про її майстерність із вдячністю згадують десятки її клієнтів.

Легенди бізнесу

Олександр Гюстав Ейфель: «Я пам’ятник собі воздвиг»
Кажуть, що головне в житті — від кого народитися, на кого вчитися і з ким одружуватися. Усе інше — дрібниці. Про нашого нинішнього героя можна сміливо сказати: він з'явився у потрібний час у потрібному місці. У нього було все — гідне походження, прекрасна освіта, потрібна професія, «правильна» країна. А ще у нього була дитяча мрія — досягнути неба. І він робив усе, аби так сталося… Він зміг не лише переконатися сам, а й довести усьому світові, що іноді дитячі забавки перетворюються на серйозні справи, які приносять не лише задоволення, успіх, гроші, а й світове визнання… Його останній «дитячий» витвір, про який він сам жартома казатиме «я пам’ятник собі воздвиг» і від авторських прав на який відмовиться, прославить його на весь світ і увійде у історію як Ейфелева вежа, яка донині є символом архітектурного мистецтва… Він викупив права на цю вежу, будував її на свої гроші, захищав її від нападів і рятував від демонтажу, він жив у ній і дав їй своє ім'я… А вона дала йому всесвітню славу...

Білл Гейтс: «Ми завжди переоцінюємо зміни, які відбудуться у найближчі два роки, і недооцінюємо зміни наступних десяти років»
«Microsoft» — одна з найбільших транснац


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua