БІЗНЕС-ВИДАННЯ: Журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» (№1-2, 2011)

ВЛАСНИЙ БІЗНЕС (№1-2, 2011)

Вийшов із друку 1-2 номер журналу «Власний бізнес» за січень-лютий 2011:

Новини компаній

Людина успіху

Василь Масюк: «Власний бізнес не завжди означає, що Ви більше зароблятимете. Але Ви точно зможете реалізувати свої задуми і займатися тим, що Вам справді подобається»
Чого завжди потребують люди? «Хліба і видовищ» — вважали давні римляни. Але наш час додав ще нові потреби в інформації та знаннях. Саме на «отриманні прибутку за рахунок задоволення потреб людей у знаннях» базується діяльність медіа-групи «Промінфо». Про 10 років її існування на видавничому ринку, українське сприйняття бізнесменів, власні набиті ґулі та нематеріальну філософію успіху — наша розмова із засновником медіа-групи «Промінфо» Василем Масюком.

Цікаве з мережі

Топ-10 великих компаній, створених підлітками
Підприємницький дух зароджується у багатьох підлітків, але школа, коледж, соціальне життя беруть гору над бажанням розпочати власний бізнес. У більшості, але не у кожного. Деякі підлітки створюють успішні компанії у тому віці, коли ще не можуть голосувати, купувати алкоголь чи керувати автомобілем. Пропонуємо топ-10 історій неймовірно успішних молодих підприємців, які започаткували свої імперії у підлітковому віці.

Бізнес-опитування

У цьому номері „Власного бізнесу” українські підприємці та представники компаній розповідають читачам журналу про свої прогнози щодо стану ринків та власну цінову політику у 2010-2011 роках.

Бізнес-конкурс

Учасники рейтингу «ТОР-10. Власний бізнес»

Тенденції

Ударимо українським продакшном по Європі
Коли розмова заходить про український продакшн, медійники вважають за краще промовчати. Річ у неспроможності вітчизняних продакшн-студій без сторонньої допомоги випустити на міжнародний ринок повноцінний продукт і зарекомендувати себе не запозичувачем іноземних відео-продуктів, а виробником, який пропонує ринкові власні ідеї.

Готелі і подобові квартири: боротьба за клієнта
Ринок добової оренди квартир уже довів своє право на існування і спричиняє серйозну конкуренцію готелям. Попри те, що інформаційна представленість цього сегмента не дуже програє готелям, кількість послуг «квартира на добу» стрімко зростає, а також удосконалюються самі умови, особливо в туристичних містах. Такі засоби індивідуального розміщення мають певні переваги над готелями і, що найголовніше, подобові квартири заповнюють сегмент туристичного житла для українця із середнім доходом (чого нині не можуть зробити готелі). Чим ж відрізняються два найпопулярніші види тимчасового поселення, що сприяє їхній паралельній діяльності, чим відрізняються їхні клієнти і до чого прагнути власникам готелів, щоб стати домінуючими гравцями ринку туристичного житла?

Про стан банківської безпеки в Україні
Банківська безпека — завжди актуальна і вагома проблема. Адже надійне функціонування банківської системи — основа фінансової стабільності держави, ефективної роботи підприємств та добробуту населення.

Формула успіху: що досконаліша компанія, то комфортніше їй у державі
Президент України поставив завдання: за десять років наша держава повинна увійти в двадцятку найрозвиненіших країн світу! Готовий для цього зробити все, від мене залежне, але розумію — таке фантастичне завдання навряд чи до снаги Україні. У всякому разі, за нинішнього підходу. Єдине, що може дати шанс на успіх — це дуже щире бажання особисто першої особи держави і його оточення розбудити ініціативу основної маси вітчизняних компаній у частині їх активного системного вдосконалення. І за умови, що це бажання буде закріплено у відповідній національній програмі.

Франчайзинг

Жива — давньослов’янська богиня життєвої сили та жіночого щастя
Супутницями Живи є любов та чарівність. Саме ці якості допомагають створювати вишуканий одяг від Торгового Дому «Жива».

Квиток за дві хвилини
Системи автоматичного обслуговування, які віднедавна стали невід’ємною частиною повсякденного життя українців, відкрили нові можливості для оплати найрізноманітніших послуг. Тепер уже не обов’язково шукати кіоски з картками поповнення рахунку, не треба стояти в чергах на пошті для оплати за інтернет, можна легко перерахувати гроші за отриману продукцію тієї чи іншої дистриб’юторської компанії. Нині ж ТОВ «Система Квиток» пропонує українським споживачам ще одну нову послугу — можливість придбати залізничний, а у майбутньому і авіаквиток на будь-який напрямок з використанням терміналів самообслуговування, витративши на це лише кілька хвилин.

Бізнес «у пробірці»
1 грудня 2010 року відбулася значна подія у сфері медичних послуг в Україні: у Дніпропетровську була відкрита незалежна лабораторія ІНВІТРО (із лат. in vitro — у пробірці).

Каталог франшиз

Рейтинг франшиз
Топ 10 франшиз на 2011 рік за версією журналу «Entrepreneur»

«Mortimer English Club». Англійську — для кожного
Міжнародна школа англійської мови «Mortimer English Club» заснована для того, щоб діти та дорослі мали можливість вивчити іноземну мову за допомогою веселих ігор і без особливих зусиль — вивчення англійської у клубах мережі відбувається так само, як ми освоювали рідну мову.

Вендингові пральні: Ви спите, а бізнес працює
ТМ «РаДість» — виробник вендингового обладнання для пральних самообслуговування. Ми володіємо власною великою мережею пральних самообслуговування у м. Харкові, яку формуємо ще з 2003 року. Франчайзингова мережа працює з 2005 року. Нині в країнах СНД функціонує понад 100 точок, з них понад половина — франчайзингові. Пріоритетними регіонами для відкриття нових точок є Росія, Казахстан та міста з населенням понад 300 тис. осіб в Україні.

Легенди бізнесу

Макс Фактор: «Грим не можна вважати вдалим, якщо він помітний; він гарний лише тоді, коли сторонній не зможе здогадатися, що Ви загримовані»
Хоча і прийнято вважати, що некрасивих жінок не буває, але все ж таки давайте поглянемо правді у вічі: нині косметика, професійний макіяж, візаж умовно можна назвати восьмим чудом світу. Це те, що може перетворити красиву жінку на ще гарнішу, а не красиву — на красуню. «Виглядати королевою, або, принаймні, створити з себе королеву» — з таким девізом звертався король професійного макіяжу Макс Фактор до жінок, для яких працював. Хто він — людина, яку називали «Голлівудським чарівником», яка залишила після себе одну з найбільших у світі — і в історії — косметичну імперію? Хто він — король професійного макіяжу, чиє ім'я викарбуване на Голлівудській алеї слави, гламурні образи від якого, створені для голлівудських богинь екрана, і до нині визначають концепцію краси і копіюються жінками всього світу?

Практичні консультації

Школа ефективного спілкування
«Для того, аби отримувати хороші результати в бізнесі, Вам потрібно спілкуватись ефективно. Щоб ефективно спілкуватись із Вами, Ваш слухач повинен вірити Вам. Для того, щоб вірити Вам, Ваш слухач автоматично повинен довіряти Вам», — стверджує Джон Горнштейн, автор програми «Persuasive Communicator», стисло викладаючи суть своєї методики побудови успішних ділових комунікацій. Він же — президент компанії «Persona GLOBAL», котра вже майже 30 років популяризує його «вчення», що давно довело свою ефективність і є незмінно затребуваним у світі бізнесу.

Власними руками

Наталія Ярема: «Немає людей, яким не личать прикраси. За допомогою них можна передати свій настрій, свій внутрішній стан, підкреслити свої вподобання, уміння…»
Для кожного успіх полягає у тому, чого людина найбільше хоче досягнути у власному житті. Бути успішним для багатьох означає займатися справою, яка приносить не лише прибуток, а й радість. Наша співрозмовниця — людина, яка не лише отримує задоволення від улюбленого заняття, а й дарує радість іншим. Її перстені, сережки, браслети, підвіски знайомі не одній дівчині. З кожним днем зростає кількість не лише її прикрас, а й задоволених клієнтів. І справді, шляхів до успіху є дуже багато, головне — не проґавити свій шанс. Отож, про те, як іноді звичайне хобі може перерости у справу, яка приноситиме не лише задоволення, а й стабільний прибуток, у розмові з Наталею Яремою.

Докладніше про журналДокладніше про журнал

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua