БІЗНЕС-ВИДАННЯ: Журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» (№3, 2011)

ВЛАСНИЙ БІЗНЕС (№3, 2011)

Вийшов із друку 3-й номер журналу «Власний бізнес» за березень 2011:

Новини компаній

Бізнес-події

Журнал «Власний бізнес» назвав ТОП-десятку львівських підприємців
2 березня відбулася прес-конференція, на якій було оголошено імена десяти найкращих підприємців у сфері малого та середнього бізнесу в Західній Україні, що стали переможцями конкурсу «ТОП-10. Власний бізнес». Організатором заходу виступив журнал «Власний бізнес» спільно з Львівською бізнес-школою (LvBS), радіо «Шарманка», Молескін в Україні, порталом «Zaxid.net» та аудиторсько-консалтинговою компанією «Нексія ДК».

Виставковий франчайзинг
У виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» 22–25 лютого відбулися шістнадцята міжнародна виставка технологій і обладнання для торгівлі «МаРГо Магазин 2011», четверта міжнародна спеціалізована виставка «Логістика 2011» та сьома міжнародна спеціалізована виставка «Франчайзинг 2011». Технології, обладнання, ідеї для ефективної роботи торговельних підприємств, усі складові логістичної галузі та бізнес під ключ представили 107 компаній з України, Австрії, Білорусі, Італії, Латвії, Литви та Росії. Чиста виставкова площа експозицій становила 1496,5 м?. Про пожвавлення ситуації на ринку та підвищення інтересу до виставкових подій свідчить зростання кількості відвідувачів на 26% — 6217 фахівців прийняли виставки «МаРГо Магазин», «Логістика» та «Франчайзинг» цього року. Організатором заходів виступила компанія «Євроіндекс».

Андрій Іонов: «Я, Україна і що робити зараз?»
Саме з таким запитанням звернувся відомий громадсько-політичний діяч, президент громадської організації «Вектор», керівник великих українських підприємств, ресторатор Андрій Іонов до членів та гостей громадсько-політичного клубу «Вектор». За його словами, той стан, у якому нині перебуває Україна, не може тривати вічно. Ми цілком сформована нація свідомих громадян, які можуть відстояти себе у боротьбі за краще майбутнє.

Цікаве з мережі

10 трендів молодіжного маркетингу
Міжнародна мережа агентств молодіжного маркетингу «Youth Research Partners» опублікувала черговий звіт про актуальні тенденції у сфері молодіжного маркетингу, у якому відображено ключові тренди, що з’явилися у світі протягом останніх 10 років.

Людина успіху

Віктор Покладньов: «Важке робимо відразу, неможливе — трохи згодом»
Шляхи до успіху у кожного складаються по-різному. Одні докладають багато зусиль і досягають поставленої мети, інші — покладаються на везіння та задовольняються тривалим успіхом, який може у будь-який час зруйнуватися. Ще інші — живуть так, як карта ляже, і для них успіх — гра, або пан, або пропав: нині є, завтра — немає. Наш співрозмовник — людина, яка не боїться перешкод на своєму шляху. Усе своє життя він присвятив наполегливій праці не лише для себе, а й для людей. Ще з дитинства у нього була мета досягнути великого успіху та залишити помітний слід на цьому світі. Нині склалося так, що він — директор одного з найвідоміших заводів сухих будівельних сумішей «Ceresit» всесвітньо відомої німецької компанії «Хенкель Баутехнік». Отож, наш співрозмовник Віктор Покладньов, директор заводу будівельних сумішей «Хенкель Баутехнік (Україна)».

Тенденції

Садовий бізнес відкриває нові перспективи
Економічна криза, яка суттєво вдарила по більшості підприємств, не оминула й учасників ринку садового бізнесу. Зі зниженням темпів нового будівництва знизився попит і на ландшафтне озеленення, а отже, і різко зменшилася кількість клієнтів садових центрів. Щоправда, підприємці, що заробляють на вирощуванні рослин, дивляться у майбутнє з оптимізмом. Мовляв, найгірші кризові дні уже минули, а сегмент садового ринку відкриває чимало нереалізованих можливостей.

Вдаримо менталітетом по оргкультурі
Кожна організація працює згідно з певною схемою роботи підрозділів, і також їй властива відповідна культура, створена спонтанно чи цілеспрямовано. Але говорити про організаційну культуру почали нещодавно. На жаль, нині формування організаційної культури відбувається на радянський лад — «здаватись таким, а не бути таким». Це означає, що всі дії зводяться до зовнішніх атрибутів. Залишаються проблеми незадовільної комунікації на фоні взаємовідносин між працівниками. Міжнародна дослідницька компанія «Cognisco», досліджуючи таке явище, як непорозуміння між керівником і підлеглим, дійшла висновку, що такі непорозуміння коштують компаніям близько $37 млрд у рік.

Легенди бізнесу

Чарльз Стюарт Роллс і Фредерік Генрі Ройс: дві історії спільної справи
Життя — дивна річ. Важко спрогнозувати, що буде завтра. Особливо воно несподіване у тому, як уміє зводити абсолютно різних людей. Чарльз Стюарт Роллс і Фредерік Генрі Ройс були людьми абсолютно різними: один — аристократ і улюбленець долі, інший — син мірошника. Якщо було у них щось спільне, то хіба тільки любов до автомобілів. Про таких кажуть, що в них бензин у крові. Але бензин теж буває різним. У Роллса він був блакитного кольору, з високим октановим числом. У Ройса — звичайний... Здається неймовірним, що вони змогли знайти спільну мову та створити «Rolls-Royce», — один із найкращих автомобілів у цілому світі, автомобільний символ Британії…

Франчайзинг

Жовто-синя мережа
Будь-яка індустрія моди тримається на трьох «китах» — дизайнерах, які створюють колекцію; «Fashion Weeks», на яких демонструють нові напрями цього сезону у світі; баєрах, які найкраще з показаного дизайнерами запускають у виробництво. Тому завдяки байєрам витвори дизайнерів (і вітчизняних у тому числі) стають доступними для широкої аудиторії. «Yellow&Blue» — перший професійний баєр в Україні, що розвиває власну мережу фірмових магазинів під загальним брендом «Yellow&Blue». Компанія укладає з дизайнерами угоди про створення окремих проектів на основі купівлі авторських прав на кожну модель. Як результат — народження окремої колекції, яку шиють обмеженим тиражем і яка потрапляє в мережу фірмових магазинів у переддень нового сезону. Такі умови є нині унікальними для України і традиційними в індустрії моди.

Лабораторна діагностика — це ІНВІТРО
У 2010 році на франчайзинговому ринку України з’явився новий гравець – мережа лабораторій ІНВІТРО, яка має значний досвід роботи на російському ринку. Відтепер можливість приєднатися до успішної мережі мають й українські підприємці.

Жива — давньослов’янська богиня життєвої сили та жіночого щастя
Супутницями Живи є любов та чарівність. Саме ці якості допомагають створювати вишуканий одяг від Торгового Дому «Жива».

Вендингові пральні: Ви спите, а бізнес працює
ТМ «РаДість» — виробник вендингового обладнання для пральних самообслуговування. Ми володіємо власною великою мережею пральних самообслуговування у м. Харкові, яку формуємо ще з 2003 року. Франчайзингова мережа працює з 2005 року. Нині в країнах СНД функціонує понад 100 точок, з них понад половина — франчайзингові. Пріоритетними регіонами для відкриття нових точок є Росія, Казахстан та міста з населенням понад 300 тис. осіб в Україні.

Бренд для жінок «T.S.City»
Зовсім нещодавно на ринку жіночого одягу з'явився новий гравець — «T.S.City». Це перша компанія, яка заявила про створення бренда і робить це відповідно до європейських стандартів. Компанія висуває перед собою амбіційні завдання — зробити бренд загальнонаціональним і стати лідером ринку продажу жіночого одягу. Як вона збирається це зробити, ми запитали у партнера компанії «T.S.City» Тетяни Карлової.

«Top Secret»: таємниця твого успіху
У сучасному глобалізованому світі вміння підкреслити свою індивідуальність цінують чи не найбільше. Знайти свою унікальність та неповторність дає змогу мережа фірмових магазинів одягу «Top Secret». Іскорки в очах та незвична «родзинка» у щоденному вбранні — і Ви вирізнятиметеся на тлі офісних буднів. Хороший настрій та новинки від провідних дизайнерів — і ви станете зіркою будь-якої вечірки чи неофіційного прийому. «Top Secret» пропонує не лише якісне обслуговування, гарантію якості та чудовий вибір товару, а й запрошує до співпраці всіх охочих розвивати власний бізнес та професійно підтримувати власний стиль щодня та щогодини.

Каталог франшиз

Дозвілля

Олександр Лисиця: «У нас Вам буде весело»
Дедалі частіше, коли розмова заходить про відпочинок, маються на увазі не супер-модні заморські курорти, а мальовничі Карпати. І це зрозуміло, адже, побувавши там раз, за межами гамірного міста, життя набуває нового змісту, бо скрізь панує атмосфера простоти і щирості. У цій місцевості немає місця для фальші… Тут усе справжнє, як справжня сама природа 12 місяців на рік… Таку ж саму природність, неповторний заряд енергії і гарного настрою Ви зможете отримати, провівши уїк-енд у котеджі «Чотири сезони».

Досвід практиків

Сімейний бізнес як покликання
Сімейний бізнес — це не просто бізнес для того, щоб прогодувати свою сім’ю, це дещо набагато більше. На словосполучення «сімейний бізнес» нині люди реагують по-різному: багато хто із зацікавленістю, а дехто — навіть агресивно. Але байдужим не залишається ніхто. Різні люди мають різний досвід у бізнесі взагалі та в сімейному бізнесі зокрема. Якщо у Вас є потреба створити власний сімейний бізнес, залучивши до нього членів своєї родини, шукайте для поради та допомоги людей, що мають успішний досвід та позитивне мислення щодо цього питання.


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua