Вийшов із друку 4 номер журналу «Власний бізнес» за квітень 2011:
Новини компаній
Бізнес-події
ІРО ставить більше запитань, ніж відповідей
Нещодавно у Львові відбулися шості збори «Ділового клубу «Nexia Ukraine» та спільноти «LvBS». Обговорення стосувалося теми «Публічне розміщення акцій на Франкфуртській фондовій біржі — можливість для українських компаній». Учасники зборів мали змогу послухати лекції провідних спеціалістів: Крістіана Фукса (партнера аудиторсько-консалтингової компанії «Ebner Stolz», члена «Nexia International» у Німеччині) щодо стратегічних та процедурних аспектів; Романа Білика (керуючого партнера напряму аудиту «Nexia Ukraine») щодо бухгалтерських та аудиторських аспектів; Степана Ревича (керуючого партнера напряму консалтингу «Nexia Ukraine») щодо управлінських аспектів; Андрія Костюка (керуючого партнера напряму міжнародного права «Nexia Ukraine», викладача LvBS) щодо юридичних та податкових аспектів.
Тенденції
Валютний ринок. Березень
Березень був багатий різноманітними подіями і в світовій економіці, і в Україні. Природно, це знайшло відбиття на валютних ринках.
Цікаве з мережі
Божевільні ідеї ціною в мільйони
Як не дивно, часто навіжені та безглузді на перший погляд проекти приносять парадоксально великий прибуток. До Вашої уваги пропонуємо список, складений журналом «Forbes», десяти crazy-бізнесів, які донині генерують прибуток усупереч здоровому глузду. Хоча, можливо, власники цих ідей просто вийшли за межі стереотипного бізнес-мислення?
Людина успіху
Бізнес — справа для сильних
Як кажуть, у бізнесі, як і в рулетці, щастить не кожному. Одні можуть роками розпочинати власну справу, ламати голову над тим, як витримати серйозну ринкову конкуренцію та не втратити власних позиці1 і в якийсь момент залишаються ні з чим, а інші, які «живуть бізнесом», докладають максимум зусиль — отримують колосальний результат. Хоча бізнес для них — швидше, гра у якій, якщо і є переможці, то вони одні з них. Про таких людей кажуть, що бізнес у них в крові і що вони ще від народження запрограмовані на успіх. Вони не шукають легких шляхів, а звикли всього добиватися самостійно і, що б там не говорили, вперто йдуть до мети і стають успішними не на мить, а назавжди.
Тарас Дорош: «Мій успіх — у стабільності»
Йому лише 31 рік, а він уже об’їздив майже всю Україну. Тарас Дорош — молодий підприємець, який зумів вчасно зорієнтуватися й організувати власну справу. Нині він є власником і директором туристичного оператора ПП «Крилос Ком», що спеціалізується на молодіжному туризмі. Про те, у чому секрет його успіху та що потрібно для того, аби організувати власну прибуткову справу, Тарас Дорош розповів «Власному бізнесу».
Віталій Харечко: «Говорячи про власну успішність, скажу так: «Я на успішному шляху, а отже, я — успішний»
Коли ми говоримо про успіх, вкладаємо у це поняття те, що ми досягнули і чого прагнемо досягнути. Здавалося б, достатньо лише раз досягнути успіху, а далі все піде із зазделегідь визначеним планом. Проте не все так просто. Бо той, хто зупиниться на середині дороги, дуже швидко «згорить», як комета, якій судилося яскравим спалахом сколихнути небосхил і завмерти. Аналогічно і підприємці, які доклали чимало зусиль, розпочали власний бізнес, а потім, пустивши все на самоплив, втратили його. Наш співрозмовник — людина, яка добре знає, що бізнес не любить лінивих, і що грандіозного успіху досягне той, хто намагається працювати на результат. І судячи по його креативних ідеях, добре визначеній меті, з якою він вправно крокує, він досягне успіху і прославиться своєю справою. Отож, про те, як досягнути успіху та стати відомим у розмові з Віталієм Харечком, генеральним директором медіа-групи «Каталонія».
Любомир Бованько: «Життя ставиться до людини так, як людина до життя»
Кожен із нас трактує поняття успіху по-своєму. Усі бажають бути успішними та щасливими, мати багато грошей, хороші стосунки і прекрасне самопочуття. Але, на жаль, не всі розуміють, як вибудувати свою долю і поліпшити життєвий сценарій. Багато хто просто не вірить в себе і в свої сили, думає, що від нього нічого не залежить. Насправді кожна людина може змінити своє життя і досягти успіху. Потрібно не боятися відповідальності і почати діяти, долаючи всі перешкоди на своєму шляху. Про те, як стати успішним, незважаючи ні на що, у інтерв’ю з Любомиром Бованьком, власником консалтингової компанії «Корисні поради», керівником рекламного відділу одного з найбільших українських медіа-холдингів, автором тренінгової системи розвитку «Технології Успіху», успішним бізнесменом з 12-рiчним досвідом роботи в рекламі, страхуванні, нерухомості, консалтингу.
Франчайзинг
Франшиза на колесах
«Taxofly» — це перший і єдиний сервіс, що дає змогу замовляти таксі без участі диспетчера, причому легко, зручно, комфортно і з безліччю корисних функцій. Місія компанії — дати змогу мільйонам людей у будь-якій точці світу комфортно й із задоволенням замовляти таксі, одержуючи обслуговування найвищого рівня.
Бізнес під ключ — Made in France
Відкрити власний перукарський салон — не просто мрія. Нині це цілком реальний бізнес, що приносить не тільки дохід, а й статус своєму власнику. Адже йдеться про французький салон «Frederic Moreno», а це означає престиж, презентабельність і повагу до бренда.
Топ 20 франшиз від журналу «Forbes»
Франчайзингові перспективи
Хоча ми і бачили продовження позитивної динаміки зростання кількості франчайзерів в Україні у 2010 році, проте, інсайдерська інформація від мереж вказує на труднощі подальшого розвитку франчайзингу.
Каталог франшиз
Легенди бізнесу
Семюел Кольт: «Бажання — початок пристрасті, а пристрасть — початок усіх початків!»
Коли людина почала відчувати небезпеку, вона придумала зброю, аби захистити себе від посягань на власне життя, майно та здоров'я. Ще з споконвіків чоловіків привчали оберігати та захищати все, що належить їм. Із часом зброя була потрібна для завоювання нових територій та підкорення інших народів. У наш час зброя — це не лише засіб, за допомогою якого певна категорія людей почувається не лише захищено, а й домінуючою, це те, без чого як злочинний, так і мирний світ практично не можу існувати. Одним зброя потрібна, щоб захищатися, іншим — аби доводити свій авторитет та силу. Проте, коли ми говоримо про легендарний «Colt 1191» («Кольт»), мало хто знає, що його творець і знаменитий на весь світ полковник Семюел Кольт не те що не був ніяким полковником, а навіть не служив в армії жодного дня! Тим не менше, весь світ знає його як відомого полковника. Просто звання своє він отримав, вже будучи мільйонером, за підтримку на виборах від губернатора штату Коннектикут.
Томас Джонстоун Ліптон: «У житті немає невдач. Є можливості!»
Девіз американських торговців «У Бога ми віримо, а всі інші нехай платять готівку» Томас Ліптон запам'ятав на все життя. Першу частину цього девізу друкують і карбують на всіх грошових знаках США до сьогодні. Мабуть тому у торговельних працівників з грошима, зазвичай, усе гаразд. Проте їх рідко пам'ятають поіменно, а всесвітня слава — швидше, виняток. Серед таких винятків — «чайний король» Томас Ліптон, у якого не було ніяких передумов, щоб стати великим. Лише бідність і відчайдушне бажання досягти успіху у житті. І він перетворив чай на золото, а своє ім'я — на бренд. Томас Ліптон не був першим, хто продавав чай в Англії. Чому ж саме його ім'я стало символом чаю? Як синові простого бакалійника вдалося створити торговельну імперію?
Досвід практиків
Де розташувати фаст-фуд
Тема вибору місця розташування для торговельної точки не нова. Це практично «класика жанру» для фахівців із роздрібного продажу — на цю тему написано безліч статей, методик і навіть дисертацій. Але життя не стоїть на місці — те, що визначало чийсь вибір ще вчора, завтра може бути «перекрите» десятком інших, уже конкретно Ваших, причин. Якщо Ви розпочинаєте свій бізнес на ринку фаст-фуд, то неодмінно зіткнетеся із багатовимірним завданням визначення конкурентоспроможного торговельного формату. Відповідно для типового суб’єкта підприємницької діяльності малого бізнесу це завдання також суб’єктивне і щоразу — нове. А дисертації читати практикуючим підприємцям просто ніколи! Не обговорюватимемо, добре це чи погано — беремо за факт. Агенція «BRANDESIGN» нещодавно виконала консалтинговий проект із створення і просування ТМ на ринку громадського харчування. У рамках проекту також була розроблена і використана модель оцінки місця розташування торговельних точок швидкого харчування малих форматів (у просторіччі — мережі кіосків). Про цю модель і йтиметься.
Практичні консультації
Податковий вирок малому та середньому бізнесу, або Як вижити у світі оподаткування?
Якщо донедавна бізнесом прагнула займатися більша частина населення, то сьогодні, зважаючи на останні нововведення в українському законодавстві, на ринку склалася тенденція до його згортання. І не дивно, адже, як висловлюються самі підприємці, сприятливих умов для розвитку бізнесу сьогодні немає. Поволі починають вщухати розмови та обурення підприємців щодо нового Податкового кодексу України, інвестори переглядають свої рішення не на користь фінансування українських проектів, а підприємці намагаються втриматися на ринку. Про те, чого слід очікувати малому та середнь
|