БІЗНЕС-ВИДАННЯ: Журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» (№5, 2011)

ВЛАСНИЙ БІЗНЕС (№5, 2011)

Вийшов із друку 5 номер журналу «Власний бізнес» за травень 2011:

Бізнес-блоґ

Новини компаній

Бізнес-події

Міжнародний конгрес підприємців у Харкові: разом нас багато
Останні дні квітня для українських підприємців стали досить насиченими. І справа не у повсякденній зайнятості. 28 квітня у Харкові відбувся «ІІ Міжнародний конгрес підприємців», у якому взяли участь кілька сотень українських бізнесменів, а також гості із близького та далекого зарубіжжя. Організатором заходу виступив Харківський клуб підприємців за підтримки «Альфа-банку». Докладніше розповісти про конгрес ми попросили президента ХКП Олександра Васильєва.

Весна. Бізнес. Розвиток
Березень був багатий різноманітними подіями і в світовій економіці, і в Україні. Природно, це знайшло відбиття на валютних ринках.

«Intro 2011: проривні інновації» — від генерування до впровадження
Щороку Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) об'єднує лідерів українського бізнесу для того, щоб обговорити перспективи розвитку бізнесу в Україні на конференції «Intro». Щороку участь у конференції беруть близько 100 керівників і топ-менеджерів українських та міжнародних компаній. Учасники «Intro» отримують унікальну можливість ознайомитись із найкращими світовими практиками ведення бізнесу, поділитися досвідом та напрацювати рішення розвитку власного бізнесу. Унікальність конференції — у роботі над спільним завданням бізнес-лідерів, а також експертів та науковців: як із бізнесу та економіки, так і з соціальних наук. Дводенна конференція передбачає неформальне спілкування між доповідачами та учасниками, багато простору для обміну ідеями та обговорення майбутнього розвитку бізнесу в Україні.

Бізнес-опитування

У цьому номері «Власного бізнесу» українські підприємці та представники компаній розповідають читачам журналу про кадрову та зарплатну політику своїх підприємств, оцінюють 2010 рік та описують плани на майбутнє.

Людина успіху

Василь Андрашко: «Вершин досягають гвинтовими сходами»
Впевнений, успішний, цілеспрямований і дуже заклопотаний. Слова, якими можна повністю описати нашого співрозмовника. Себе він характеризує як людину, що хворіє улюбленою роботою, полюбляє старі радянські фільми, дитячі модельки машин та пухнасту шиншилу, яка живе прямісінько у нього в кабінеті. Вважає, що під сидячі штани долар не пролізе, тому слід постійно рухатись уперед. Це Василь Андрашко — директор Львівської філії компанії «Ренессанс С» і, за його словами, це лише початок.

Надія Васильєва: «Потоваришуйте зі своїми ворогами — це добре правило як для бізнесу, так і для життя»
У кожного своя історія успіху, як і власне визначення цього поняття. Хтось роками очікує визнання, проте нічого не робить для цього, а хтось працює з 15 років, не покладаючи рук, і ставить перед собою мету, що б там не було, стати успішним і відомим. І з часом усе стається так, як і було задумано, адже успіх любить тих, хто наполегливо йде до мети. Однією з таких цілеспрямованих і зосереджених є Надія Васильєва, генеральний директор ТОВ «Емвей Україна», інтерв’ю з якою ми пропонуємо нашим читачам.

Тенденції

Чого вартує організаційна культура?
Статтю опубліковано як реакцію на матеріал «Вдаримо менталітетом по оргкультурі», опублікований у 3 (51) номері журналу «Власний бізнес».

Інтернет-магазини: магазини майбутнього?
Упродовж останніх років спостерігається тенденція до розвитку інтернет-торгівлі. Попри зниження обсягів продажу в торговельних мережах у цілому світі, інтернет-магазини збільшують свої обороти. За словами спеціалістів, ринок інтернет-магазинів лише розвиватиметься, а за прогнозами найоптимістичніших з них, — майбутнє за ними, іншими словами — інтернет-магазини згодом витіснять звичайні. Розвиток технологій поступово послаблює позиції традиційної роздрібної торгівлі. Уже можна вести мову про те, що процес вибору магазину чи товару починає частково перетворюватися на інтерактивний. Отож, про те, яка ситуація склалася нині на ринку інтернет-магазинів, як ведеться торгівля, чого очікувати тим, хто планує відкрити власний інтернет-магазин, та багато іншого ми дізнаємось у розмові із Ростиславом Чайкою, власником агентства інтернет-реклами «adPrime» і засновником «Lviv Startup Club».

Каталог франшиз

Франчайзинг

Радість від прання
Дозвольте ознайомити Вас із національною вендинговою мережею пралень самообслуговування в СНД №1 — ТМ «РаДість». Пральні цієї мережі працюють із 2003 року. У єдиній мережі працює понад 40 об’єктів у 6 країнах (Україна, Росія, Білорусь, Молдова, Казахстан, Киргизія). Ми запрошуємо і Вас приєднатися до нашої успішної команди.

Газета «БудЕксперт»: видавничий франчайзинг по-українськи
Франчайзинг щороку все більше входить у наші бізнесові реалії, щоразу втрачаючи при цьому свою галузеву специфіку. Так, якщо на початках 50% усіх франчайзингових договорів були пов’язані з торгівлею нафтопродуктами, а також із закладами швидкого харчування і класичними ресторанами, то нині ми вже стикаємося з ним на кожному кроці: хімчистки, АЗС, СТО, фітнес-клуби, магазини одягу і взуття, тренінги, туристичні агентства тощо. Франчайзинг проникає і, здавалося б, у суто індивідуальні форми ведення бізнесу такі, як видавнича справа.

Легенди бізнесу

Готель, який побудував Хілтон
У цій готельній мережі вперше з'явилися всі атрибути сучасного готелю — кондиціонер, бронювання через інтернет, автоматичні замки у дверях номерів. Але головним нововведенням стало об'єднання готелю й казино!

Петер Карл Фаберже: сила успіху і світового визнання у золотому яйці
Ювелірна справа — витончене мистецтво, і досягти успіху в ньому може лише той, про кого кажуть, що у нього золоті руки. У Петера Карла Фаберже мала золоті руки уся династія. Продовживши сімейний бізнес, Карл Фаберже завоював світовий успіх. Ще за життя його витвори були настільки популярними, що вищому світі найпрестижнішим подарунком були коштовні прикраси чи вироби з дорогоцінних металів із позначкою «К. Фаберже». Тож, хто він — людина-яйце? Людина, яка створила унікальну колекцію великодніх яєць і прославилася на весь світ завдяки цьому?

Практичні консультації

Як розпочати бізнес в інтернеті?
Ні для кого не секрет, що нині інтернет стає важливим інформаційним каналом для значної частини мешканців України. За даними дослідницької компанії «In Mind», щомісячна аудиторія українського сегмента інтернету становить 12,9 мільйонів регулярних користувачів. Усе більше людей ухвалюють рішення щодо покупки товарів і послуг за допомогою інтернету. Відповідно, дедалі більше компаній створюють свої представництва в інтернеті і борються за частину своїх клієнтів в онлайн-просторі.

Як правильно обрати постачальника?
Постачальник — важлива складова будь-якого бізнесу в усіх сферах економічної діяльності. Чи це величезний холдинг чи підприємець-початківець, відмінність полягатиме лише в обсягах закупівель: у перших вони можуть сягати сотень мільйонів гривень, в інших — тисячі гривень на місяць. Одні створюють профільні відділи з десятками працівників, інші займаються поставками самі. Проте це не означає, що проблеми вибору постачальника у них відрізняються. Адже всім необхідне підприємство, яке би «не гнуло захмарні ціни», постачало якісну продукцію та без затримок.

Докладніше про журналДокладніше про журнал

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua