Вийшов із друку 6-7 номер журналу «Власний бізнес» за червень-липень 2011:
Новини компаній
Бізнес-опитування
У цьому номері «Власного бізнесу» українські підприємці та представники компаній розповідають читачам журналу про те, як здійснюється планування в їхніх компаніях, і як вони планують власну діяльність.
Бізнес-події
«Інноваційна весна» у Львові: чи бути львову містом інновацій?
У Львові відбулася друга «Інноваційна весна», на якій фахівці та практики зі сфери бізнесу, найвідоміші львівські підприємці, представники державного управління, освіти і науки обговорювали перспективи та реалії перетворення Львова в інноваційний центр України. «Інноваційна весна» — це громадська ініціатива, що була започаткована у 2010 році, й об’єднала представників державного та приватного секторів для сприяння сталому і перспективному зростанню регіону, впровадженню культури підприємництва і нововведень.
Недовіра до «янукономіки», або Податковий кодекс — просто і ясно
Зміни, які відбуваються у бізнес-житті України, вцілому не тішать підприємців. Особливо, якщо йдеться про зміни до податкового кодексу. За словами підприємців, усе це створено для того, аби знищити малий та середній бізнес як такий. Так це чи ні, але підприємці не збираються сидіти, склавши руки. Про це свідчать численні бізнес-заходи, спрямовані на те, аби захистити власний бізнес від нових правопорядків. Нещодавно у Львові відбувся масштабний науково-практичний семінар для малого і середнього бізнесу «Податковий кодекс — просто і ясно». Організатори заходу — перша консалтингова компанія для малого бізнесу «Чумацький Шлях» та «Lviv StartupClub».
Цікаве з мережі
Інноваційні ідеї, які можуть «вистрілити» у 2011 році
Майкл Шрейдж, дослідник Массачусетського технологічного інституту, автор численних публікацій та один із дописувачів блога «Harvard Business Review», ділиться ідеями, які виникли у 2010 році і, на його думку, можуть стати справжнім інноваційним проривом.
Бізнес-ідеї
Садовий центр потребує коштів та знань
Садовий бізнес нині відкриває багато перспектив. Популяризація ефектно виконаних присадибних ділянок, озеленення міст чи навіть шкільних подвір’їв вселяє віру, що прибуток від торгівлі рослинами та іншими супутніми товарами може не лише приносити задоволення, а й прибуток. Щоправда, фахівці не єдиної думки щодо оцінки доступності такого бізнесу для кожного охочого. Адже як і кожна справа, створення садового центру потребує багато зусиль і знань, розуміння суті справи та вміння знайти свою нішу. Якщо садовий центр — Ваша мрія, то доведеться або здобути відповідну освіту архітектора чи біолога, або ж довіритися професіоналам, ставши інвестором власного проекту.
Людина успіху
Андрій Санін: «Не люблю пафосних розмов про успіх»
Успіх описують за допомогою таких слів, як: власний бізнес, достаток, гроші, любов, сім’я, щастя, повага, популярність, вплив, влада... Що таке успіх, кожен визначає для себе сам. На полицях книжкових магазинів миготять назви: «Як стати успішним, багатим і щасливим за 25 днів», «Роби те, для чого ти народжений», «Самий швидкий і ефективний спосіб стати багатим, успішним і знаменитим», «Успіх чужими руками», «Я привертаю успіх!», «Успіх — це просто» і так далі. Проте практика життя показує, що це не так легко. Мільйони людей мріють бути успішними, але реально ними стають лише деякі, і не тому, що народилися, так би мовити, щасливими, а тому, що успіх є лише результатом їхньої тривалої напруженої роботи, заняття певною справою, яка вимагає кропітких зусиль та повної віддачі. Скільки людей, стільки й способів досягти успіху. Якщо прослідкувати за успішними людьми, то з’ясовується, що вони займаються улюбленою справою, тим, що приносить їм задоволення. Одним із таких людей є наш співрозмовник Андрій Санін, директор лісового господарства готельно-відпочинкового типу «Бухта Вікінгів».
Легенди бізнесу
Карл Бенц: крізь терни до зірок
Карл Бенц (Karl Friedrich Michael Benz, народився 25 листопада 1844 року у Карлсруе, помер 4 квітня 1929 року у Ладенбургу біля Мангейма) — німецький інженер, винахідник автомобіля, піонер автомобілебудування. Інші його сучасники, Ґоттліб Даймлер і Вільгельм Майбах, також працювали незалежно над тим самим винаходом, але Бенц першим запатентував свою роботу.
Луї Віттон: почав із валізи, закінчив — високою модою
Кожний бренд — маленька історія з життя компанії. Спробувавши досягнути успіху в улюбленій справі, зробивши все, аби мрія стала реальністю, такі люди заслуговують на те, аби називатися митцями своєї справи і бути прославленими у своїх брендах. Коли Луї Віттон створив першу у світі валізу, мета якої була допомогти багатим дамам із перевезенням їхніх речей, він навіть подумати не міг, що це стане справою усього його життя. Нині мати сумку або сукню від «LV» мріє кожна друга, якщо не кожна, модниця у світі, а розкішні магазини «Louis Vuitton» можна знайти в найдорожчих районах усього світу.
Франчайзинг
Галина Куліковська: «Розпочинати бізнес за франшизою «Наминайко» дуже просто»
Попри кризу в Україні є франчайзингові мережі, які не тільки не припинили розвиватись, але й динамічно зростають, будують амбіційні плани на мабутнє. Торгова марка «Наминайко» в 2011 році збільшила мережу до 725 точок і поставила перед собою завдання збільшити цю цифру ще на тисячу точок реалізації до кінця року. Про те, як ця компанія завоювала 12 відсотків ринку хлібних напівфабрикатів, як їй вдається збільшувати привабливість власного бізнесу за будь-яких умов та як розпочати власну справу за допомогою франшизи ТМ «Наминайко» розповість нам Галина Куліковська, керівник управління продажу напівфабрикатів ПАТ «Концерн Хлібпром».
«Scorini»: затишний інтер’єр на італійський манер
Мережа кавових закладів «Scorini», яка працює на українському ринку з жовтня 2009 року, пропонує Вам придбати готовий бізнес під ключ. «Scorini» — це не просто назва закладів, це ще й марка кави. Відповідно, можна простежити взаємозв'язок між виробником кави та кінцевим споживачем. Усі заклади виконано в традиційному італійському стилі. На даний момент в Україні представлено три основних формати закладів: кав’ярні «Scorini Espresso Bar», міні-кав’ярні (острівці в торговельних центрах) «Scorini Caffe Punto» і піцерії-кав’ярні «Scorini» сімейного типу.
«Takeaway.su». Їжа з монітора: швидко і зручно
Сучасне життя дуже швидкоплинне. Нині час є одним із найбільших активів. Якщо Вам вдається зекономити час, значить Ви можете встигнути більше. Саме для економії часу і був створений інноваційний міжнародний сервіс «Takeaway.su». Мета проекту «Takeaway.su» — покращити індустрію громадського харчування і тим самим для мільйонів людей перетворити таку повсякденну послугу, як замовлення страв або напоїв у піцеріях чи ресторанах, на просту, комфортну, вигідну та якісну. Ми надаємо можливість будь-кому замовити страви та напої в найближчому ресторані чи піцерії, не відходячи від свого комп’ютера. Основна перевага «Takeaway.su» — єдина база даних закладів громадського харчування, яка дає змогу миттєво, не залишаючи сайта, здійснювати перехід до будь-якої піцерії у вашому місті, яка Вас цікавить. Ми створили віртуальну країну, де всі заклади громадського харчування розташовані на відстані одного кліка. Сервіс, на якому кожен може обрати і замовити страви та напої різних кухонь та різноманітного асортименту, не залишаючи зручного крісла біля комп’ютера, причому вартість замовлення через сайт не перевищуватиме звичної вартості у самому закладі. «Takeaway.su» – це єдина в СНД міжнародна мережа замовлення страв.
Каталог франшиз
Практичні консультації
Кілька слів про публічність
Власник є головним у компанії. Без нього компанія — як вершник без голови. Вона не може самостійно рухатися у правильному керунку. Її не можуть зрозуміти партнери, клієнти, громадськість. Навіщо власникам з’являтись у ЗМІ та чим загрожує публічність, розповідає Людмила Богуш, відомий бізнес-тренер, засновниця та власниця «Студії управління часом «BogushTime».
Рекламувати не можна промовчати
Мабуть, правду кажуть, що товар має сам себе рекламувати. Адже ніхто не рекламує, наприклад, автомобілі марки «Rolls-Royce» — і без реклами зрозуміло, що це за автомобілі. Такий автомобіль не лише не потребує реклами, а й сам рекламує свого власника.
То чи взагалі потрібна реклама? Однак питання реклами не таке вже й просте, як виникало б із вищенаведеного (одного з існуючих) прикладу. Адже, крім «Rolls-Royce», інші виробники випускають також престижні автомобілі високої якості й неабиякої ціни. Щоб і їх купували, необхідно інформацію про них донести до потенційного покупця. Іншими словами, товар треба просувати на ринку. Для цього ж і призначена реклама, як одна зі складових маркетингової політики комунікацій виробника з ринком.
Бізнес-освіта
МВА: головне — мотивація!
Диплом MBA у західному світі був і є, по суті, «золотим квитком», який дає змогу отримати доступ до найвищих позицій у бізнесі. Водночас глобальна економічна криза призвела до переосмислення цінностей у різних сферах бізнесу, зокрема у сфері бізнес-освіти, адже на перше місце вийшли проблеми побудови правильних і тривалих стратегій та більш рішуча орієнтація на практичне втілення отриманих знань.
Докладніше про журнал |
 |
 |
|