БІЗНЕС-ВИДАННЯ: Журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» (№1-2, 2012)

ВЛАСНИЙ БІЗНЕС (№1-2, 2012)

Вийшов із друку 1-2-ий номер журналу «Власний бізнес» за січень-лютий 2012:

Новини компаній

Бізнес-події

Очікування розвитку економіки 2012
У грудні у конференц-залі нещодавно відкритого 5-зіркового готелю «Нобіліс» у Львові відбулася стратегічна сесія «Очікування розвитку економіки 2012» (strategy2012.com.ua), організатором якої виступила ТОВ «Юридична компанія «Ейч.Ді.Партнерз».

Бізнес-конкурс

Учасники рейтингу «ТОР-10. Власний бізнес»
У Львові стартував другий відкритий конкурс-рейтинг підприємців Західної України. Організатором конкурсу «ТОП-10. Власний бізнес» виступив журнал «Власний бізнес». Особливістю конкурсу є те, що голосування за переможців буде максимально відкритим та об’єктивним. На відмінну від схожих рейтингів, «ТОП-10. Власний бізнес» — це конкурс керівників, тому оцінюватимуться насамперед їх управлінські та лідерські здібності. При визначенні переможців у різнопланових номінаціях враховуватиметься голосування самих учасників, голосування усіх бажаючих в інтернеті, експертна оцінка та моніторинг згадок у ЗМІ.

Бізнес-опитування

Дослідження європейського підприємництва за 2011 рік
Уже другий рік поспіль компанія «Amway» проводить огляд європейського підприємництва. Завдяки дослідженню з’ясували аргументи «за» і «проти» власного бізнесу, ступінь важливості балансу сім’ї та кар’єри і рівень затребуваності освітніх програм.

Актуально

Примножуємо капітал: куди інвестувати наступного року?
Гроші роблять гроші. Банально, але факт. Проте факт це лише для тих, хто не ховає гроші у шафі з білизною, а спонукає своє багатство працювати і множитися. Тож спробуймо розібратись, як можна змусити Ваші кревні заробити для Вас кошти у 2012 році.

Тенденції

Дистрибуція овочів — міф чи реальність
Нині всю продуктову групу товарів реалізують за допомогою прямого продажу. Кондитерський напрям, бакалію, алкоголь і слабоалкогольну продукцію продають через дистрибуційні компанії, що є у кожній області України. Професійні команди торговельних представників контролюють усі ланцюжки продажу — зі складу торговельного підприємства до кінцевого споживача, охоплюючи часом до 95% торговельних точок. Базари, які раніше займалися гуртовим продажем продукції, потроху втрачають свої позиції на ринку, тому що якісна і кількісна дистрибуція відвоювала їхніх клієнтів у найвіддаленіших місцевостях.

Бізнес-ідеї

Магазин модного одягу: коли формат має значення
Мабуть, скільки існуватиме мода, стільки й будуть популярні магазини модного одягу. Багато людей прагнуть дотримуватися моди і періодично оновлюють свій гардероб. Тому роздрібна торгівля одягом у всі часи була, є і буде актуальною. І яка не була б економічна ситуація в країні, при правильному підході цей бізнес завжди знаходить своїх відданих, постійних клієнтів.

Франчайзинг

Франчайзинг 2011: короткі підсумки і перспективи
Загалом, оборот франчайзингу в Україні, за даними експертів ринку, оцінюють приблизно у $1,5 млрд, що становить близько 3% товарообігу країни. Якщо врахувати, що в розвинених країнах у франчайзингу обертається від 40 до 60% загального товарообігу, то ми можемо зрозуміти, який маємо потенціал. Нині найбільше франчайзингових проектів зосереджені в Києві, оскільки у столиці більше грошей і більше фахівців. Проте франчайзинг поступово приходить і в невеликі міста, оскільки з розвитком його ринку точки вже почали з'являтись і в містах із 30-тисячним населенням.

Конкурс франшиз від журналу «Власний бізнес+Франчайзинг»
Як ми уже писали в одному з попередніх номерів журналу, наприкінці минулого року «ВБ» провів всеукраїнський рейтинг-конкурс франшиз. Традиція наприкінці року відзначати найкращих — не нова, зокрема, найавторитетніші у світі конкурси франшиз організовують журнали «Forbes» і «Entrepreneur».

«GARCIA» — франчайзинг із характером
У 1977 році в центрі Італії, у маленькому містечку Урбанія, сімейна пара Ізабель і Мауріціо Гарсія розпочали виробництво джинсів. Майстерні кравці у серці і душі, з креативною іскрою, вони творили якісні, практичні і надійні моделі джинсів. Рік у рік створювали нові колекції, їх популярність щораз зростала. Потрібна була торгова марка, проста, але, в той самий час, така, яку би всі легко запам’ятали. Вони знайшли її просто під своїм носом — прізвище «GARCIA».

«Ми плануємо покрити всі обласні центри в Україні». Мартін Міськевич про успіх ТМ «Top Secret» на українському ринку
Здавалося б, не так давно логотипи «Top Secret» почали з’являтися в Україні. Але вже нині ця торгова марка отримала справжнє визнання покупців і навіть конкурентів. Близько 30 магазинів за кілька років і сотні позитивних відгуків від поціновувачів якісного брендового одягу — ось перші характерні риси успіху «Top Secret». У чому полягає секрет стабільності та активного розвитку торгової марки всупереч усім труднощам українського ринку та світовим економічним кризам? Чим ще дивуватимуть своїх українських шанувальників власники успішного бізнесу під таємничою назвою «Top Secret»? Про все це у розмові із директором компанії «Бета-Реда Україна», яка представляє на українському ринку ТМ «Top Secret», Мартіном Міськевичем.

Жива — давньослов’янська богиня життєвої сили та жіночого щастя
Супутницями Живи є любов та чарівність. Саме ці якості допомагають створювати вишуканий одяг від Торгового Дому «Жива».

Успішні проекти від ТМ «Наминайко»
Минулого року ринок стріт-фуду покинуло кілька невеликих гравців. Натомість великі оператори наростили свою присутність, перерозподіливши його частки. Так, ТМ «Наминайко» забезпечила собі всеукраїнську присутність, а її франчайзингова мережа зросла за рік майже у 5 разів. У відповідь на це інші оператори ринку почали змінювати правила та умови партнерства. Проте, в результаті таких кон’юнктурних змін, у виграші залишилися і франчайзі, і споживачі продукції, адже були спрощені умови франшиз, розширений асортимент пропонованої продукції та забезпечена стабільність цін.

Каталог франшиз

Легенди бізнесу

Філософ-мільярдер і фінансист-меценат
«Спекулянти повинні спекулювати» — такий висновок з перших рядків книги «Алхімія фінансів» Джорджа Сороса. Це лейтмотив і життєве кредо автора, що у заключній частині так визначив дві найважливіші сфери, що становлять для нього інтерес: «філософські спекуляції і спекуляції на фінансових ринках».

Практичні консультації

Стрес-менеджемент: підвищуємо лояльність персоналу
Кожна більш-менш успішна в професії людина зазнає стресів на робочому місці. При цьому стрес — це не завжди погано. Іноді він (стрес) може мобілізувати внутрішні резерви людини, змусити її щось ну таке вже скреативити, що «здоровій голові» ніколи і на гадку не спало б. Однак якщо це сильний хронічний стрес, то наслідки можуть бути вкрай негативними. Постійна робота «на межі» може спричинити хворобу, руйнацію особистого життя, професійне вигорання…

Бізнес проза

Навіщо потрібні та якими бувають команди?
Про справжні команди, котрі швидко й ефективно вирішують проблеми, з якими не можуть впоратись одинаки, пишуть книги, знімають фільми, переповідають історії успіху, складають легенди, а подекуди – й анекдоти. Чого лише варті назви популярної книги «Віртуозні команди: команди, що змінили світ» Е. Бойнтона і Б. Фішера; лідера радянського кінопоказу «Екіпаж» О. Мітти чи рекордсмена мережевих переглядів – документально зафільмованих подій із коментарями Стіва Джобса та його команди про спільну роботу над створенням культового «Макінтоша»; самі за себе свідчать і ймення на кшталт «Золота команда» футбольної збірної Угорщини взірця 1950-х.

Докладніше про журналДокладніше про журнал

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua