БІЗНЕС-ВИДАННЯ: Журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» (№4, 2012)

журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» №4(64)/2012
«ВЛАСНИЙ БІЗНЕС»
№4(64)/2012

Зміст журналу «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» №4, квітень 2012:

Новини компаній

Бізнес-події

Успішність, краса, гідність і харизма! Тренінг, організований event-агенцією «Ovatio!» та ГК «Територія Бізнесу», викликав справжні овації
Відкритий тренінг «Як стати харизматичним лідером», організований 6 квітня у Львові у конференц-залі готелю «Нобіліс» event-агенцією «Ovatio!» та ГК «Територія Бізнесу» і проведений тренером Тетяною Хвостенко, викликав справжні овації, феєрверк емоцій, енергії та харизми її учасників, серед яких власники, топ-менеджери компаній, керівники організацій, лінійні та функціональні менеджери.

Весняний діловий форум — 2012: розпочинати зміни потрібно із себе
26 квітня у Львові відбувся вже IV Весняний діловий форум, організований юридичною компанією «Ейч.Ді.Партнерз». Неозброєним оком можна було помітити, що кожного року захід стає дедалі масштабнішим і залучає щораз більше цікавих учасників. Недаремно, учасників і гостей форуму особисто привітав Жозе Мануель Пінту Тейшейра, посол ЄС, Голова представництва ЄС в Україні.

Файні гостини на «FM Галичина» Львів (89,7)
Файна радіостанція — «FM Галичина» (89,7) відзначила другу річницю. За цей невеликий період радіо зайняло власну нішу серед українських слухачів. Домінувальна українська музика в ефірі радіостанції — це завжди хороший настрій і наповнення українськими традиціями.

Тенденції

Можливо, краще гроші з вітру, аніж на вітер
Усі ми добре знаємо, що вітрова енергетика — це одна з галузей відновлюваної (альтернативної) енергетики, що спеціалізується на використанні кінетичної енергії вітру. Щодо потенціалу України в цій галузі, то варто відзначити узбережжя Чорного та Азовського морів, Південний берег Криму, вершини Українських Карпат, Кримських гір, а також область Донбасу.

МВА: «за» та «проти»
Нині дедалі більше підприємців прагнуть набратися досвіду успішного ведення бізнесу у провідних спеціалістів. Раціональне використання часу зобов’язує до нестандартних рішень, одним із яких є вибір МВА-освіти. МВА (Master of Businness Administration) — це післядипломний ступінь бізнес-освіти із загального менеджменту й управління бізнесом, яка забезпечує формування високопрофесійних менеджерів-практиків, навчання студентів і кар’єрне зростання випускників та відповідає високим інтелектуальним і академічним стандартам.

Досвід практиків

Андрій та Леся Іонови: «Наше кредо — ніколи не зупинятися на досягнутому»
Для того, щоб стати найкращим у бізнесі, потрібна наполеглива праця. Для того, щоб зайняти провідні позиції на ресторанному ринку Львова, окрім наполегливої праці, треба ще й любити те, чим займаєшся. Андрій та Леся Іонови провадять власний сімейний бізнес уже понад 10 років, їхні ресторани та кондитерські відомі далеко за межами Львова та нашої країни. У чому ж секрет їхнього успіху, яких принципів вони дотримуються у власній діяльності, чого очікують для свого бізнесу від Чемпіонату Європи з футболу, який невдовзі відбудеться у нашому місті, у розмові з Андрієм та Лесею Іоновими, власниками ресторанів «Амадеус» та «Чорний кіт» і кондитерських «Вероніка».

Досвід початківця

Тарас Яценко: «Коли Ти перший на ринку — у цьому є переваги, але є й багато недоліків»
Нещодавно у Львові стартував перший інтернет-відеокаталог та проект інтернет-телебачення «Твоє місто». Ми зустрілися із Тарасом Яценком, засновником проекту, щоб поговорити про нішу інтернет-телебачення на українському ринку, її проблеми та перспективи розвитку інтернет-телебачення в Україні.

«Kostelni» — мова вишуканості
Більшість особистостей, які досягли певних висот, у інтерв’ю розповідають, що їхній успіх на 85% складається із ентузіазму та бажання чогось досягти. Мало хто з них на початках був професіоналом власної справи. Успіх, слава, гроші та визнання приходять з часом.

Вендинг

Вендинг: 11 «плюсів» для підприємця
Останнім часом ми дедалі частіше зауважуємо на вулицях міст різноманітні вендинг-машини. І щомісяця їх стає чимраз більше. У цій статті ми хочемо розповісти про механічні торговельні автомати із продажу штучного наповнювача (жувальної гумки, цукерок, м’ячів-стрибунів, іграшок у капсулах, марблс тощо). Цільова аудиторія — діти від 4 до 14 років. Чим привабливий такий бізнес?

Франчайзинг

Найближчий «ФранчКемп» — у Дніпропетровську
У червні у Дніпропетровську відбудеться вже четвертий регіональний захід у сфері франчайзингу під назвою «ФранчКемп». Місто Дніпропетровськ цікавить українських франчайзерів, адже це один із найбільших промислових, економічних і транспортних центрів Східної України і країни загалом. Це третє за кількістю населення місто в нашій державі. На сьогодні уже підтвердили участь у дніпропетровському «ФранчКемпі» франшизи «Універсальний Прибиральник», «Комфортний переїзд», «Білюкс», «Маленький Сократ», «Express White», «CocoLand» та «Burger Club».

«Recman» — одяг для панів
Польська торгова марка у галузі чоловічого одягу «Recman», яка працює на польському ринку з 1985 року, шукає партнерів на українському ринку. Вироби від «Recman» вирізняються високою якістю, старанним виконанням і розумною ціною. У Польщі магазини «Recman» розвиваються за схемою франчайзингу, а тепер мережа планує франчайзинг і на території нашої країни.

Каталог франшиз

Портрет компанії

Наталія Михайлів: «Кожна людина, яка переступає поріг нашого офісу, одразу стає нашим vip-клієнтом»
Овації — найвища нагорода за Ваші старання. Їх неможливо купити чи продати, а тим більше — підробити. Щирі, довгі, гучні — вони звучать на Вашу честь… Завдяки святковій агенції «Ovatio!». У цьому матеріалі ми знайомимо читачів «ВБ» із цікавою та креативною людиною, Наталією Михайлів, директором event-агенції «Ovatio!», яка розповість про власний бізнес, підходи до управління персоналом, плани на майбутнє та особливу філософію діяльності агенції.

Легенди бізнесу

У трикімнатній квартирі з гітарою в руках
Сергій Брін — американський підприємець і вчений у сфері обчислювальної техніки, інформаційних технологій і економіки, філантроп, мільярдер (24 місце у світі), розробник і співзасновник (разом із Ларрі Пейджем) пошукової системи «Google».

Практичні консультації

Мої працівники — погано працюють!
Найчастіше корінь проблем — у самих керівниках. Особливо, якщо вони вважають, що знайти нормального працівника нереально, і регулярно скаржаться на дурних підлеглих.

Рекрутинг за рекомендаціями — ефективний інструмент чи пережитки минулого
Сучасні засоби комунікації пропонують менеджеру з персоналу достатньо великий вибір джерел пошуку кандидатів на відкриті у компанії вакансії. Це й інтернет-портали з резюме кандидатів, і соціальні мережі, і ЗМІ, і спеціалізовані агенції, й особисті канали… Окрім того, змінився й арсенал інструментів сучасного кадровика. Приміром, значних змін зазнала роль рекомендацій у підборі працівників. Якщо колись рекомендаційний лист від авторитетної людини міг багато вирішити, то нині ситуація кардинально змінилася.

Секрети «складних» переговорів
У цій статті Ви дізнаєтеся про ефективні методи і прийоми, що дадуть Вам змогу отримувати максимальну вигоду в будь-яких переговорах і торгах. Відсутність цих знань робить Вас легкою жертвою маніпуляторів і гарантує Вам програш у ділових і приватних переговорах, особливо, із так званими, «важкими клієнтами». Отже, читайте і ставайте людьми, що вміють домовлятися про що завгодно і з ким завгодно та виходити переможцями у найскладніших переговорах. Нині секретами успішних переговорів ділиться з нами Любомир Бованько — бізнес-консультант, тренер і коуч із переговорів і продажу.

Унікальний метод тестування персоналу
Людей завжди цікавило питання психокорекції поведінки із метою оптимізації під конкретні цілі й напрями діяльності. Не секрет, навіщо саме це потрібно! Перебуваючи на роботі, людина витрачає більшу частину власного життя, спілкуючись у різних за величиною колективах й абсолютно з різними людьми! Кожна людина зобов'язана бути на своєму місці, для того щоб її самореалізація приносила не лише користь фірмі, а й була автоматичним джерелом натхнення безпосередньо для самого працівника! Самомотивація працівника — напевно, найважливіший фактор для власників, керівників і директорів із персоналу всіх компаній! Залишається одне просте запитання: як же налаштувати людину на самомотивацію? Відповідь не менш проста: необхідно знати внутрішній світ цієї людини, і тоді налаштування на будь-яку діяльність буде простим!

Кадри у будівельному секторі: кого, чого і для чого навчати
Напередодні Чемпіонату Європи з футболу вітчизняне будівництво пожвавилося. Це пожвавлення, своєю чергою, спричинило активність і на ринку будівельного персоналу. Звісно, розширення діяльності потребує нових рук. Тільки от де їх взяти? Певна річ, безробітніх будівельників не бракує, але де взяти хорошого професійнала? Питання непросте. Під час кризи, коли майже всі компанії національного ринку скорочували працівників подекуди до 30%, у будівництві ці скорочення сягнули 50%. А кого звільняли насамперед? — Зв


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua