БІЗНЕС-ВИДАННЯ: Журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» (№5, 2012)

журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» №5(65)/2012
«ВЛАСНИЙ БІЗНЕС»
№5(65)/2012

Зміст журналу «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» №5, травень 2012:

Новини компаній

Бізнес-події

Управління персоналом у період невизначеності
Наприкінці травня у Львові відбувся семінар на тему «Управління персоналом у період невизначеності», організатором якого виступила Львівська консалтингова група. На цьому заході топ-менеджери та HR-директори компаній, що є лідерами на ринку Західного та Центрального регіонів України, мали змогу визначити нову роль рекрутингу в системі менеджменту людських ресурсів, проаналізувати особливості HR-брендингу, обговорити шляхи залученості персоналу до стратегії компанії, а також визначити особливості українського ринку праці та обмінятися досвідом щодо процесу ефективного управління персоналом як основи життєздатності та успішності сучасного бізнесу.

Людина успіху

Олег Баляш: «Основне — це те, що я досягнув гармонії між сім’єю і бізнесом»
Олег Григорович Баляш — відомий у Львові бізнесмен, громадський діяч, політик. Він — депутат Львівської обласної ради, член спостережної ради «ОКСІ-банку», власник роздрібних торговельних мереж, зокрема таких відомих магазинів-салонів, як «Крез», гіпермаркетів «Шок»,співвласник НВП «Гетьман». В інтерв’ю «ВБ» Олег Григорович розповідає про те, як йому вдалося стати найбільшим платником податків у Львівській області, як він оцінює нинішній бізнес-клімат в Україні, а також ділиться секретами успіху і дає поради підприємцям-початківцям.

Микола Латанський: багатомільйонний бізнес за три роки — усе геніальне — просто
Ім'я цієї людини відоме на теренах усього пострадянського простору, до нього приїжджають люди з понад 40 країн світу, аби послухати його тренінги, зарядитися позитивом та налаштувати власне життя і бізнес на позитивний лад. Так склалося, що нині він –найуспішніший з успішних і навчає цього «мистецтва» інших. Отож, про шлях успіху у розмові з Миколою Латанським, Першим російськомовним мотиваційним спікером, телеведучим програми «Секрети Успіху» на каналі 1+1, тренером і коучем успіху №1 на російськомовному просторі.

Технології для бізнесу

Зроби власний бізнес мобільнішим
Нині мобільний зв’язок для організації будь-якого розміру та профілю є чимось на зразок повітря: про його існування не замислюєшся, а помічаєш лише в тому разі, якщо він зникає. А тим часом, здавалося би, давно вивчений і знайомий нам інструмент криє в собі багато можливостей, про які багато-хто з управлінців навіть не здогадується.

Актуально

Як стати успішним, або Виховуємо у собі бізнесмена
Кажуть, для того, щоб щось отримати, потрібно дуже цього захотіти, а доля розставить все по місцях. Кожен із нас у глибині душі прагне кращого життя, мріє стати успішним, багатим. Але не завжди таким стає. Що ж нам заважає бути такими, якими хочемо?

Добрі погані часи: чи є життя для бізнесу під час економічної скрути?
Економічна скрута завжди є двуликим Янусом: з одного боку, усі ці негативні кризові процеси, зменшення інвестицій та попиту, а з іншого, — з’являється місце для нових ідей. В економічній історії кризи завжди є новим витком для розвитку бізнесу. Які уроки дає сучасним підприємцям світова економічна криза 1930-х та криза в Аргентині на зламі 1990-х?

Бізнес-опитування

У цьому номері журналу «Власний бізнес» українські підприємці та представники компаній розповідають читачам про використання їхніми підприємствами реклами, а також про методи оцінки ефективності рекламних кампаній.

Бізнес-ідея

Квітковий бізнес — «гарна» справа
Продаж букетів — більше, ніж просто гроші. Цю сферу часто обирають жінки і чоловіки, бажаючи самореалізуватися, створювати гарний настрій клієнтам та їх близьким, дарувати приємні моменти життя. Чи можливо нині досягти успіху в такій ризикованій справі, як продаж квітів, і що для цього потрібно?

Тенденції

Хостели: швидко і просто
Цікавим видом бізнесу з огляду на проведення в Україні Чемпіонату Європи з футболу і ймовірне подальше зацікавлення Україною з боку іноземних туристів є відкриття власного хостелу. Як би там не було, а сподіватися на те, що проблема браку місць для ночівлі туристів та гостей міст вирішиться сама по собі, не варто. У цій статті ми коротко викладемо основні тенденції ринку хостелів.

Франчайзинг

10 аргументів на користь франшизи
У цій статті ми сформулюємо 10 основних аргументів на користь того, щоб розпочинати власний бізнес не «з нуля», а використовуючи наявні на ринку франчайзингові пропозиції. Ми у жодному разі не вважаємо, що розпочинати власний бізнес «з нуля» не варто. Навпаки: кожна із цих двох схем має переваги та недоліки, але тема саме цієї статті — детальніше розглянути переваги, характерні для ведення бізнесу у ролі франчайзі. Зваживши їх, Ви можете сформувати власне бачення того, наскільки така схема є зручною для Вас і наскільки ці переваги є вагомими у Вашому конкретному випадку.

Каталог франшиз

Історія бренда

«Ray-Ban» — бізнес на сонці
Історія легендарного бренда «Ray-Ban» розпочалася наприкінці двадцятих років минулого сторіччя. Авіаційна промисловість стрімко розвивалася. У 1927 році пілот Чарльз Лінденберг здійснив перший переліт через Атлантичний океан на моноплані «The Spirit of St. Louis». Розвинені країни активно вкладали кошти у розвиток військової авіації. Відкрилися комерційні авіалінії, і небеса заповнилися крилатими машинами. Але там, за хмарами, крилися проблеми. Однією із найсерйозніших став блиск — яскравий, що засліплював очі. Це було так болісно, що в пілотів американської армії з’являлася нудота і головний біль.

«VOLVO»: історія бренда, що котиться
«Я кочуся!» — повідомляє нам у перекладі з латини власна назва шведського автомобіля «VOLVO». Його рух дорогою такий же легкий і стрімкий, як у маленької кульки — сталевого підшипника, якому надають прискорення. А висока якість і безпека завжди гарантовані шведською автомобілебудівною компанією і її засновниками: «Автомобілі створюють для людей і ними керовані. Основний принцип завжди повинен стояти за всім, що ми робимо на «VOLVO», — це є і повинна бути безпека».

Практичні консультації

Психологічні проблеми бізнес-лідера
Проект не виконано у заплановані строки, зірвалися перемовини, відмовили у співпраці потенційні партнери: на думку керівника, в усьому цьому завжди винні підлеглі, їхні лінощі, недостатня зосередженість, непрофесіоналізм, безвідповідальність та інші ділові огріхи. Ще причина може критися в нестачі оборотних коштів, високому відсотку податків, зрештою, у Божому промислі. Але аж ніяк не в діях та поведінці самого керівника. Лише під час аналізу власної управлінської позиції та власного психологічного стану керівник може зрозуміти, що і його помилки перешкоджають реалізації планів.

Взаємодія підприємця з правоохоронними органами
Що робити, якщо на підприємство завітали правоохоронці: міліція, прокуратура, СБУ, податкова міліція тощо? На що слід звернути увагу підприємцю під час спілкування з підрозділами силових структур, які зазвичай спроможні створити великий дискомфорт на підприємстві, порушити його звичний режим роботи та заподіяти психологічний тиск на трудовий колектив. Детальніше про це — у розмові з виконавчим директором Консалтингового центру «КОРПОРАЦІЯ РІШЕНЬ» Андрієм Зазуляком.

Прихильність ділового партнера: як її завоювати
Прихильність ділового партнера — запорука успішності. Тому здобути її — завдання кожної ділової людини. Американський психолог Дейл Карнегі розробив шість правил успішного спілкування.

Практичні аспекти звернення до Міжнародного комерційного арбітражного суду при ТПП
Недовіра бізнес-структур — як українських, так і іноземних, до державної системи українського правосуддя вже є «притчею во язицях», так само як і те, що особи, відповідальні за прийняття рішень, на рівні компанії усіляко намагаються уникати звернення до суду і використовувати так звані альтернативні способи вирішення конфліктів, до яких належить і включення в контракт арбітражного застереження, відповідно до якого спори сторін підлягають розгляду в Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України (МКАС). Однак у деяких випадках, на нашу думку, компаніям варто зробити вибір на користь державних судів, і ось чому.

Порядок оподаткування та відшкодування ПДВ при експортних операціях
Одними із найпоширеніших видів зовнішньоекономічної діяльності, яку здійснюють підприємці в Україні, є експорт та імпорт товарів. Поняття термінів «експорту» та «імпорту» регулює Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16 квітня 1991 року №959-ХІІ (далі — Закон №959).

Залік зустрічних вимог у господарському та арбітражному процесі
Залік (або зарахування) зустрічних однорідних вимог контрагентів є одним із найпоширеніших засобів врегулювання сторонами взаємних претензій. Можливість здійснити зарахування зобов’язань на будь-якій стадії їхнього існування (навіть після порушення виконавчого провадження) завжди залишає сторонам шанс самостійно владнати конфліктні питання і тим самим наповнює сенсом принципи свободи договору та автономії волі сторін.


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua