БІЗНЕС-ВИДАННЯ: Журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» (№6, 2012)

журнал «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» №6(66-67)/2012
«ВЛАСНИЙ БІЗНЕС»
№6(66-67)/2012

Зміст журналу «ВЛАСНИЙ БІЗНЕС» №6(66-67), 2012:

Новини компаній

Людина успіху

Богдан Хруставчук: «Хто, як не ми? Коли, як не зараз?»
Пропонуємо до Вашої уваги розмову з Богданом Хруставчуком, громадським лідером, головою Львівської обласної організації ВМГО «Молоді регіони», віце-президентом Міжнародної федерації Бойового Гопака. В інтерв'ю журналу «Власний бізнес» Богдан Хруставчук розповідає про те, чому вирішив зайнятись громадсько-політичною діяльністю, про власні життєві принципи і про бачення ролі молоді у розвитку суспільства.

Цікаве з мережі

Хто заробляє найбільше: 4 типи людей та їх психологія
Учені Гарвардського університету організували дослідження з метою визначити, яким чином люди перетворюють власний час на гроші. За отриманими результатами вони сформували чотири групи людей, які відрізняються психотипом і ставленням до життя. Їхню поведінку можна умовно порівняти із поведінкою деяких тварин.

Події

«Галичина, айде Сербія!»
Щороку найкращі весільні оркестри з'їжджаються в саме серце Сербії — місто Гуча. Там на лоні мальовничої природи відбувається тижневий фестиваль трубачів. Навперебій звучать духові оркестри, на вогні — печеться м'ясо, а вино та ракія ллються рікою.

Бізнес-блоґ

«Я завжди доступний для клієнтів. 24 години на добу. Негайно щезніть з очей!» Головний секрет особистої ефективності бізнесмена
Давайте згадаємо, скільки разів останнім часом траплялися ситуації, коли Ви займалися важливою справою, наприклад, планували стратегію розвитку компанії, розробляли план з випуску нового товару, і раптом телефонний дзвінок відривав Вас від цієї важливої справи.

Розумний клієнт сам зрозуміє. Решта 99% клієнтів пройдуть повз Вас
Є твердження, що більшість підприємців вірять у те, що рівень кмітливості їхніх клієнтів доволі високий. Багато хто ставить собі такі запитання: «Навіщо по кілька разів турбувати клієнта, нагадувати зайвий раз про щось, адже якщо йому треба, він сам згадає», «Навіщо писати на кнопці оплати «Для оплати тисніть сюди» — адже наші клієнти сучасні люди...», «Для чого малювати у магазині стрілочки, де що лежить, вони ж не ідіоти» або «Навіщо робити детальні інструкції для «чайників» про використання нашого продукту, як зробити оплату, як з нами сконтактувати» тощо.

Бізнес-ідея

Бізнес із ароматом кави
Ринок кав'ярень в Україні криє в собі великий потенціал як у великих містах, так і у маленьких містечках. Якщо раніше більше відкривали мережеві кав'ярні, то нині частіше можна побачити унікальну кав'ярню, яка діє під власним брендом. Для багатьох людей кава — це не лише напій, це — стан душі. На прагненні смаку та атмосфери можна заробляти кошти. Про секрети успішного функціонування закладу читачам «ВБ» розповідають власник львівської кав'ярні «На бамбетлі» Андрій Левицький і координатор напряму HoReCa кавової компанії Володимир Білів.

Тенденції

Інновації у бізнесі. Проривні стратегії управління
Ведення бізнесу у нинішніх умовах — це прерогатива найсильніших. Часи, коли ринок сприймав будь-які рішення, запропоновані підприємцями-новачками, давно минули. Нині, аби створити успішний бізнес, кожен власний крок слід продумувати заздалегідь. А це не кожному до снаги. Тож на яких китах тримається нинішній бізнес і чому проривними стратегіями успіху нині є інновації — у розмові із Олександром Буслером, керівником «АБ Консалтинг Групп».

Олександр Висоцький: «Малий бізнес стане компетентнішим або зникне»
Наш нинішній співрозмовник — Олександр Висоцький, відомий консультант, засновник компанії «Висоцький консалтинг». В інтерв'ю «ВБ» Олександр Олександрович розповідає читачам журналу про проблеми і перспективи малого та середнього бізнесу в Україні, оцінює державну політику щодо підприємництва і дає поради досвідченим підприємцям і початківцям.

Інновації як альтернатива українському лобізму
Інновації та цінності бізнесу — поняття, які лише входять в українське середовище. Натомість, світові компанії активно заохочують працівників розробляти власні ідеї, обмінюються працівниками і не бояться конфліктів, наймаючи різних людей. А все заради інновацій і новизни. Про ідеї, цінності, бізнес-освіту та перспективи України говоримо з експертом у галузі організаційної поведінки, побудови організацій, керівником Львівської бізнес-школи УКУ Софією Опацькою.

Історія бренда

Ангели, що заробляють $5 млрд!
Якось Рой Реймонд, випускник Стенфордського університету зі ступенем MBA, вирішив зробити власній дружині подарунок і вирушив до магазину у пошуках красивої жіночої білизни. Опинившись у магазині жіночої білизни, він розгубився, довго блукав серед стелажів із продукцією всіляких розмірів, кольорів і стилів. Продавці, навчені обслуговувати жінок, не змогли допомогти йому здійснити покупку. Так Рой і пішов із порожніми руками, але з революційною ідеєю!

Досвід практиків

PR в українських бізнес-реаліях
Підприємці, розпочинаючи власну справу, часто мінімально обізнані у законодавстві, економіці чи маркетингу, що не заважає їм успішно працювати, набуваючи досвіду і знань на практиці. Проте галузь PR залишається для більшості з них Terra Incognita — землею невідомою і чужою. Стереотипи пов'язують PR найперше із політикою з означеннями «чорний», «брудний» тощо. PR плутають із рекламою, піарників — із журналістами, а PR-технології — із рекламними прийомами.

Каталог франшиз

Франчайзинг

«ФранчКемп» допоможе Вам обрати бізнес з душею
У грудні 2011 року вперше було реалізовано ініціативу Анатолія Мельника, власника франшизи «Універсальний Прибиральник» — організовано перший «ФранчКемп» у Тернополі. Потім «ФранчКемпи» відбулися в Ужгороді, Вінниці, Дніпропетровську та Луцьку. Ідея заходів — зробити можливою та простою зустріч тих, хто продає бізнес на засадах франчайзингу, із тими, хто бажає ропочати власну справу.

Проект «Франшиза Ломбарду «СОКІЛ» — святкує три роки!
Ломбардний бізнес розвивається досить швидко та успішно, не зважаючи на перенасиченість ринку. У сформованих умовах економіки знижується рівень розвитку ринку роздрібних кредитних послуг банківських установ і кредитних спілок, тому зростає роль ломбардів як кредиторів населення, покликаних підтримувати і підвищувати його платоспроможність, активізувати сукупний попит в економіці і слугувати додатковим імпульсом економічного зростання. Нині дедалі більше підприємців розуміють, наскільки це високорентабельний вид бізнесу, адже заповітна мрія кожного підприємця — утриматись на плаву, тому, щоб не піти на дно, потрібен надійний рятівний круг — франшиза. Її унікальна особливість у тому, що вона гарантує «сім футів під кілем» усім учасникам процесу.

Практичні консультації

Інтелект-карти: інструмент, який працює на Вас
Людина створена для праці. Саме вирішення різних завдань приносить задоволення і насолоду. Пригадайте на хвильку, як Ви почували себе, коли виконали якесь важливе завдання або вирішили складну бізнес-проблему? Неповторне відчуття, правда? Та коли таких завдань та бізнес-проблем одразу 20-30, а вирішити їх потрібно було ще «на вчора», відчуття теж, як не дивно, неповторні… Саме в такі моменти ще раз пригадуються і правила тайм-менеджменту, і вміння стратегічно мислити. Тут і план на день хочеться скласти, і план проекту було б добре мати перед очима, а ще збори слід провести.

«Мануфактура» у відділі продажу. Будуємо систему — підвищуємо ефективність
Проблеми більшості відділів продажу типові майже у всіх компаніях. У статті описаний один зі способів їхнього вирішення, заснований на західних моделях відділів продажу, — організація трирівневого відділу продажу. Окрім вирішення проблем, таке перетворення дає змогу істотно збільшити прибутковість відділу.

А Ваш інтернет уже працює на Вас? Використання соціальних мереж та інтернету для розвитку традиційного бізнесу
Час збігає, минає дуже швидко, разом із ним змінюються всі досягнення людства, винаходи. Кількість новинок зростає щодня. Десять років тому ми й не уявляли, що таке інтернет, зараз важко уявити життя без нього. Можете намалювати собі картину світу ще через 10 років, і Ви зрозумієте, наскільки ця мережа переплететься із нами, із нашим повсякденним життям та потребами. Ми вже зараз знаходимо кохання за допомогою інтернету, лікуємося, шукаємо порад юристів, інколи й купуємо в інтернеті. То чому б не заробляти за його допомогою більше грошей, не покращувати власний бізнес та не рухатись уперед разом із часом?!

Банкрутство — 2013
У грудні 2011 року було прийнято Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі по тексту — «Закон»), який набирає чинності 19 січня 2013 року. Метою розроблення і прийняття Закону є вдосконалення процедур банкрутства, зменшення тривалості процедур, поліпшення показників за індексом стягнення, скорочення витрат на провадження у справах про банкрутство.

Актуально

Наслідки ЄВРО-2012 для Львова та України
Нині побутує думка, що нещодавне проведення в Україні Чемпіона


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua