Вийшов із друку 68-ий номер журналу «Власний бізнес» за 2012-ий рік:
Бізнес-події
«Спілка податкових консультантів України» — відтепер у Львові
У Львові відкрито Територіальний осередок Всеукраїнської громадської організації «Спілка податкових консультантів України» у Львівській області. В урочистому відкритті Територіального осередку взяв участь президент СПКУ Леонід Рубаненко, який зазначив, що Спілка податкових консультантів України з дня свого заснування ставить перед собою низку практичних завдань з удосконалення податкової системи України та актуалізації податкової політики.
Осіння активізація львівського бізнесу
Осінь — активна пора для бізнесу. Після літнього затишшя упродовж вересня-жовтня у Львові відбулося багато цікавим і корисних для місцевих підприємців подій. Особливо активною була юридична компанія «Ейч.Ді.Партнерз», яка долучилася до організації трьох бізнес-семінарів.
Стратегії, інвестиції і співробітництво у Львові
12 жовтня 2012 року у Львові на стадіоні «Арена Львів» відбувся ХІІ Міжнародний економічний форум «Стратегії. Інвестиції. Співробітництво», у якому взяло участь понад 400 учасників із 19 країн світу. Основним організатором заходу стала Львівська облдержадміністрація на чолі з головою ОДА Михайлом Костюком.
Люди бізнесу
Роман і Стелла Головаті: «Ми постійно думаємо про те, щоб здивувати наших клієнтів»
Молода сім’я колишніх музикантів, які не побоялися ризикнути всім – продати помешкання і розпочати власний бізнес. Нині їм вдалося побудувати успішну мережу із майже 40 піцерій, які обслуговують клієнтів у різних куточках України. Нині у нас у гостях — Роман і Стелла Головаті, засновники ТМ «Нью Йорк Стріт Піца».
Бізнес-ідеї
Генерування бізнес-ідей — талант від Бога чи навичка, яку можна розвивати?
Будь-який бізнес розпочинається з ідеї. Особливої цінності здатність генерувати нові ідеї набула в епоху інформації. Як згенерувати бізнес-ідею, як знайти нестандартне рішення швидше від конкурентів? — ці запитання зараз хвилюють усіх бізнесменів і не тільки їх. У цій статті ми постаралися вивчити способи генерування ідей і довідатися у представників успішного бізнесу, як вони це роблять і як їх реалізують.
У бізнес — зі «зброєю»: перспективи організації пейнтбольного клубу
Нині пейнтбол посідає п’яте місце у світі за популярністю серед екстремальних розваг, а за останні 10 років понад 50% тих, хто хоча б раз спробував гру в «фарбокульки», стали постійними гравцями. Зараз пейнтбол уже не є екстремальним спортом чи видом активного відпочинку для обраних. Масовість захоплення безпечними «стрілялками» не важко помітити і в Україні. Для багатьох ця гра стала успішною справою, перспективи якої постійно зростають.
Тенденції
Курортний бізнес: «плюси» та «мінуси»
Немає, мабуть, такої людини, яка не любить відпочинок. Активний чи пасивний, на пляжі чи снігових заметах гір — кожен відпочиває так, як йому це до вподоби. Більшість із нас дивиться на відпочинок очима клієнта, тобто відпочивальника. Але, попри те, є й інший його бік, не менш привабливий. Фінансовий. Курортний бізнес у нашій країні набрав активних обертів. І не зменшує їх попри жодні кризи! На здоров’ї та задоволенні люди не заощаджують. І навіть якщо доводиться тугіше затягнути пасок протягом усього року, на відпочинок, хоча б економ-класу, гроші знайдуться. Тому й не дивно, що курорти та сезонні бази відпочинку у нас процвітають. Так може видатися на перший погляд будь-якому відпочивальнику. Але чи так це насправді? І взагалі, які сюрпризи приховує в собі готельно-курортний бізнес? Про це та інше «Власний бізнес» дізнавався на прикладі місцевих відпочинкових курортів.
Історія бренда
«Audi»: прогрес через технології
«Audi AG» — німецька автомобілебудівна компанія у складі концерну «Volkswagen Group», що спеціалізується на випуску автомобілів під маркою «Audi». Штаб-квартира компанії розташована в Інгольштадті (Німеччина). Обсяг виробництва у 2011 році становив близько 1 365 499 автомобілів (зростання на 18,7% порівняно з 2010 роком).
Головна подія Audi 2012 року
«Audi Sport Experience» у Львові!
30 серпня всі прихильники німецького бренда «Audi» у Львові мали унікальну нагоду відвідати головну подію «Audi» 2012 року — грандіозну презентацію спортивної лінійки «Audi Sport Experience» та власноруч випробувати в дії «Audi A1 Sportback» (186 к.с.), «Audi S4», «S5», «S6», «S7 Sportback» та «Audi S8». Тест-драйви відбувалися на спеціально підготованих трасах території стадіону «Арена Львів» у супроводі професійних інструкторів міжнародного рівня.
Легенди бізнесу
Френк Вулворт: від п’яти центів до мільйонів
Це історія не лише побудови багатомільйонної імперії, а й появи перших супермаркетів та перших цінників, котрі стали незамінними у нашому житті. У віці 21 року молодий американський хлопчина Френк Вулворт, що працював на той час на землі власних батьків, вирішив переїхати у невеличке містечко Ланкастер, штат Пенсильванія, у пошуках кращого життя. Там він влаштувався на роботу помічником продавця у місцевій крамниці. Та хлопець не мав хисту до торгівлі, до того ж був дуже сором’язливим.
Каталог франшиз
Франчайзинг
Створення мережі ресторанів: поради для початківців
Зважаючи на практичний досвід, з упевненістю можна сказати, що франчайзинг в Україні є найвигіднішим форматом для побудови партнерських відносин у сфері громадського харчування. У цій статті Ви знайдете кілька простих порад для тих підприємців, які вже працюють на засадах франчайзингу і хочуть дотримуватись усіх стандартів ведення бізнесу, а також тих, хто лише розважує можливість розвиватися за франчайзинговою схемою.
Точка зору
Виборча кампанія кандидата в народні депутати Богдана Хруставчука: досягнення та несподіванки
Передвиборча боротьба завершилася. Нині у суспільстві є потреба у молодих лідерах. Одним із новачків виборчих перегонів до Верховної Ради 2012 був кандидат по 116 виборчому округу (Залізничний, частина Шевченківського району) Богдан ХРУСТАВЧУК. Він один із тих молодих львівських політиків, хто найяскравіше заявив про себе під час виборчої кампанії 2012 року.
Актуально
«Постукай у вікно до сусіда і скажи…»
Восени завбачливі галичани утеплюють або замінюють вікна. Дбають, аби в їхніх оселях було тепло і затишно. То чом би їм у цьому не допомогти?
Нове буде! Файне радіо!
У жовтні на радіо FM «Галичина» стартував новий сезон. Інтригу з осіннім гаслом «Нове буде! Файне радіо» — утримували довго. Усім, кому кортить дізнатися, чим здивує файне радіо у новому сезоні, наша розмова із програмним директором радіо FM «Галичина» Наталею Кондратенко.
Практичні консультації
Інституційні пряники. Державна допомога при створенні малого бізнесу в Україні
Нині про роль держави у розвитку підприємництва побутують різні думки. Проте не всі знають, що держава може бути не лише спостерігачем за малим бізнесом, а й його підтримкою. Трьома основними способами сприяння розвитку малого бізнесу нині в Україні є пільгове кредитування, пільгове оподаткування й одноразова грошова допомога для організації підприємницької діяльності. Як скористатися цими видами прямої державної підтримки попри недосконалість системи та складність процедур?
Чотири ефективних інструменти для відбудови від конкурентів для інтернет-магазину
Із розвитком інтернет-технологій і залученням бізнес-середовища у глобальні економічні процеси методів конкурентної боротьби на ринку щодня з’являється дедалі більше і більше. Це стосується, зокрема, й інтернет-торгівлі. Причому не має значення, у якому секторі працює інтернет-магазин, швидше за все, у нього є, як мінімум, два-три десятки конкурентів, де: кожен знає конкурента в обличчя; вивчає його маркетингові технології; знає, чим вирізняється конкурент на ринку; знає товарну категорію і ціни.
Партизанська реклама: нестандартно й ефективно
Ринкове середовище не схоже на охайний англійський скверик. Воно більше скидається на тропічні джунглі, де кожен є потенційним обідом для сусіда. Тому підприємцеві часто випадає діяти, як обережному слідопиту на неосвоєній території або як партизану в тилу у ворога. Партизан має мінімальне озброєння — фінансові, людські, технічні ресурси. Його методи та інструменти – саморобні, невибагливі, іноді — підступом відбиті або підглянуті у супротивника (конкурента). Його ціль така ж, якої прагнуть озброєні до зубів армії-корпорації, — оволодіння і зміцнення позицій (на ринку), перемога (над конкурентами), прихильність місцевого населення (потенційних споживачів).
Вище неба. Із чого розпочати роботу для збільшення обсягів продажу у Вашому бізнесі?
У сучасному світі малого бізнесу є величезна кількість перешкод, обмежень і оман, зіштовхуючись із якими будь-який бізнес сягає «стелі», яку визначає сам власник бізнесу. І чомусь багатьом з них здається, що з їхнього бізнесу вже не можна отримати більший прибуток. Хоча насправді це зовсім не так.
Формула сучасного бізнесу
У сучасному бізнесі продажі є своєрідною «чорною скринькою». Керівники часто не розуміють, звідки вони беру
|