Новини компаній
Бізнес-події
Ділова весна у Львові
Цьогоріч весна у Львові багата на різноманітні ділові заходи та семінари для підприємців. Традиційно одним із найактивніших організаторів таких подій є юридична компанія «Ейч.Ді Партнерз». Цієї весни компанія здійснила вже три заходи — семінар «Перспективи розвитку ринку нерухомості та будівельної галузі у 2013 році» (22 березня), семінар із операційного менеджменту (4 квітня) і наймасштабніший захід цієї весни — «Весняний діловий форум» (19 квітня).
Актуально
Сланцева «революція»: незамінних немає
Нині питання видобутку сланцевого газу — одне з найактуальніших, оскільки може кардинально змінити ситуацію на світовому ринку енергоносіїв. А це означає можливість для країн, залежних від імпорту газу, стати самодостатніми — з одного боку, та послаблення позицій провідних експортерів газу, таких як Росія, Іран та Венесуела, — з іншого.
Бізнес-опитування
У цьому номері журналу «Власний бізнес» керівники і фахівці українських компаній розповідають читачам про особливості добору та управління персоналом на їхніх підприємствах.
Франчайзинг
Агнеса Осипова: «Найпривабливіші для нас такі міста, як Київ, Донецьк, Харків, Львів і Дніпропетровськ»
Нещодавно в Києві відбулася спеціалізована виставка «Франчайзинг 2013». Одним із найбільш помітних учасників виставки стала компанія «БРПІ», яка розвиває на території СНД мережу кафе «Баскін Роббінс». Історія однієї з найбільших мереж кафе-морозива у світі розпочалася в далекому 1948 році. Саме тоді два двоюрідні брати Бертон Баскін та Ірвін Роббінс вирішили відкрити заклад, який спеціалізується на найулюбленішому десерті всіх дітей і закоханих. Компанія «Баскін Роббінс» пройшла непростий шлях від концепції «31 сорту» до 1000 найрізноманітніших смаків, від скромного кафе до мережі з 7000 закладів у 50 країнах світу, які щоденно відвідує понад 1,5 млн клієнтів.
«Петро Сорока»: мода по франчайзингу
Магазини виробника жіночого одягу Дому Моделей «Petro Soroka» успішно реалізують власну продукцію вже майже 10 років. Відрізняється Дім Моделей «Петро Сорока» від інших компаній універсальністю, найширшим асортиментом, розмаїтістю стильових напрямів, великим розмірним рядом тощо.
Франчайзинг — успіх в упакуванні. Як створити власну франчайзингову мережу
У цій статті ми розглянемо загальні підходи та рекомендації для франчайзингу винятково з точки зору створення франшиз. Для розкриття вужчих моментів і відповіді на запитання потенційних покупців (франчайзі) ми готуємо спеціальне видання про франчайзинг.
Каталог франшиз
Як продавати франшизи або ліцензії на початку розширення
У Вас поки що нічого немає, Ви тільки розпочинаєте масштабувати бізнес. І Вам потрібно якимось незбагненним чином здійснити перші продажі. І причому продати не першому-ліпшому, а людині, що вкладатиме душу у Ваш бізнес. Наполегливо рекомендую Вам використовувати на старті один із нижчеподаних способів продажу. Зрештою, можете протестувати всі способи і переконатись у їхній ефективності.
Людина успіху
Петро Порошенко: «У бізнесі ключове — це цінності, якщо Ти озброєний цінностями — Ти непереможний!»
Один із найуспішніших підприємців України — Петро Порошенко, поділився власними роздумами про життя і щастя та вірою в те, як зробити Україну економічно розвинутою та конкуретоспроможною державою.
Бізнес-ідеї
Пора для бізнесу
Кожній людині для повноцінного життя необхідне вміння пристосовуватися: до інших людей, обставин, умов життя. А надто якщо ми хочемо не просто існувати, а знайти можливість заробляти гроші для власного влаштованого існування. Добре, якщо Ви — успішний бізнесмен, який уже в житті визначився, має стабільний дохід і всім задоволений. Однак власну нішу знайшов далеко не кожен із нас. Саме тому більшості доводиться перебиватися нестабільними підробітками, сезонним дрібним бізнесом. Та це не так уже й погано, бо у світі вже давно набули популярності сезонні фірми. Вони змінюють структуру власного виробництва, регіони поширення, асортимент товарів залежно від пори року і дають власникам високий дохід.
Приклад персонального брендингу
Хочете відкрити затишний готель на березі моря? Але як суперничати із сімейним бізнесом, що має напрацьовану десятиліттями клієнтську базу? У цій статті я розповім про те, як у цій справі може допомогти багатогранність Ваших захоплень.
Бізнес-леді
Анна Костюк: «Успіх — це відчувати власну потрібність і займатись улюбленою справою»
Першою героїнею нашої нової рубрики «Бізнес-леді» стала депутат Львівської обласної ради, директор Сокальського агентства регіонального розвитку Анна Костюк. Пані Анна розповідає читачам журналу «Власний бізнес» про проблеми малого та середнього бізнесу в Україні, роль жінок у суспільстві і власне розуміння успіху.
Досвід практиків
Роман Возний: «Вірте в себе, у власні сили та свою ідею»
Прийшов, побачив, переміг — саме така формула визначає появу на українському медіа-ринку молодого, цілеспрямованого, упевненого у собі та своїх діях бізнесмена Романа Возного, який разом із компанією започаткував та поширює у Львові проект корпоративного телебачення. Для багатьох це — новинка, яка має на меті здійснити революцію у рекламному телевізійному світі. То ж, що саме пропонує медіа-ринку телекомпанія «DATV», що таке проект «Tvnet», про який зараз говорять ЗМІ та інтернет-ресурси; а також, хто «стоїть» за цим бізнесом і хто підтримує українського підприємця, гарантуючи йому впевненість у завтрашньому дні та стабільність? Читайте про це та багато іншого в ексклюзивному інтерв’ю журналу «Власний бізнес» з ідейним генератором і творцем компанії «DATV» Романом Возним.
Технології для бізнесу
Хмарні технології — прискорювач бізнесу
Усі, хто хоч трохи цікавиться інформаційними технологіями, мабуть, помітили, як у 2010—2011 рр. (особливо в інтернеті) усім на голови падала купа інформації про хмари. Що це, і з чим їх їдять. Про хмари писали всі, кому було що сказати, а ще ті, хто просто хотів «виїхати» на цікавій темі. Нині інформації трохи поменшало — загальні «оплески» уже стихли, а справжні, інформативні та реальні матеріали ще не з’явилися. Спробуємо це виправити.
Практичні консультації
Ефективна реклама — лабіринти правильних рішень
Для більшості представників малого бізнесу поняття збільшення обсягів продажу означає залучення нових клієнтів. Частково це правда. Я спілкуюся з бізнесменами часто і майже від усіх чую приблизно одне і те ж щодо реклами: давайте заповнимо все місто нашими матеріалами. Або розмістимось у дорогому журналі чи на телебаченні. Такі канали залучення нових клієнтів дуже дорогі і не завжди зачіпають Вашу цільову аудиторію.
Два найголовніших питання бізнесу. Як збільшити обсяги продажу і усунути хаос у компанії
Не секрет, що започатковує будь-який бізнес ідея запаморочливого зростання і величезного багатства. Усі бізнесмени-початківці сповнені ентузіазму, із наснагою працюють по 15 годин на добу, сподіваючись через півроку перекласти все на плечі вірних працівників. І на початку все навіть може йти прекрасно — клієнти є, прибуток «капає», працівники виконують власні обов’язки… Казка! Потрібно ще трохи попрацювати — і життя стане прекрасним. Але минає півроку, рік, два, три… сім, і що ми бачимо? Старі клієнти вже давно припинили співпрацю, а нових доводиться знаходити із величезними зусиллями та вони і не прагнуть купувати у Вас після першого ж дзвінка, їх ще треба переконати й утримати від переходу до конкурентів. І найчастіше на шкоду собі доводиться йти на поступки. Тому що треба платити за оренду, зарплату працівникам, зв’язок, транспорт… Щомісяця — вийми і поклади.
Секрети поетапного перетворення бізнесу для керівників
Мета будь-якого бізнесу — отримання прибутку. Відтак, успішність Вашого підприємства, тобто його прибутковість, буде насамперед залежати від того, що Ви розумієте під збільшенням прибутку.
Принцип ODC. Як збільшити обсяги продажу за допомогою реклами
Нині ми з Вами поговоримо про інструмент, який використовують абсолютно всі підприємці як на самому старті бізнесу, так і тоді, коли бізнес уже набрав відчутних оборотів і є необхідність виведення його на новий рівень. Цим інструментом є реклама, і в цій статті ми з’ясуємо, як же правильно складати рекламне повідомлення.
Маєте бізнес? — Вам конце потрібен SMM!
У наш швидкоплинний час кожен бізнесмен прагне зробити власну діяльність якомога динамічнішою, щоб встигати зробити максимальну кількість справ. Тому, з метою економії часу, ми доручаємо виконання роботи помічникам, різноманітним спеціалістам. Але «м'ясорубка» сучасного бізнесу має власні закони, де кожен підприємець виживає, хто як може. Щоб зберегти і примножити власний бізнес, перед будь-яким підприємцем постають такі запитання: «Де знайти клієнтів?», «Як створити власний позитивний імідж?» тощо. У сучасних умовах вирішити ці та багато інших проблем неможливо, якщо не використовува
|