БІЗНЕС-ОСВІТА | Корпоративне навчання 23 січня 2012 р.

Ключові підходи до створення організації, яка навчається

Однією з основних тендернцій наступного року буде збільшення інвестицій в навчання. Компанії усвідомлюють, що не можуть знайти людей з необхідними навичками на ринку праці, і тому готові виділяти більше коштів на створення внутрішньої системи освіти, вважає Джош Берсін (Josh Bersin), президент та генеральний директор компанії Bersin & Associates..

Джош Берсін (Josh Bersin)
Джош Берсін
(Josh Bersin)
Та яким чином повинні витрачатися ці гроші? Чи повинні компанії повернутися до практики 1980-их років, почавши масово відкривати корпоративні університети?

Очевидна відповідь — "ні". Розвиток технологій та корпоративного навчання в цілому дозволяє виокремити тенденції, які будуть актуальними для успіху організації, яка навчається:

1. Корпоративне навчання "неформальне" і HR не "володіє" цим процесом

Запитайте у будь-якого лідера, як навчаються його люди, і він з великою ймовірністю відповість, що вони навчаються в процесі роботи. І це надзвичайно правильний підхід. Сьогодні ключем до успіху є не проведення для людей безлічі формальних тренінгів, а налагодження культури, яка б спонукала і підтримувала швидкий та ефективний розвиток "в процесі роботи".

Численні дослідження підтверджують, що компанії, які впроваджують новітні підходи та програми на зразок наставництва, тренінгів "на вимогу" та інструментів підтримки результативності, досягають у середньому втричі вищих результатів, ніж ті, які обмежуються формальними тренінгами та навчанням.

2. Просування та винагородження експертних знань

Сучасний персонал набагато більш спеціалізований, ніж будь-коли раніше. Ваші найбільш талановиті люди у сфері продажу, виробництва чи дизайну потребують особливого підходу. Їх не можна навчати однаково.

Найефективніші компанії помічають таких експертів і впроваджують спеціальні програми, які допомагають розвиватися саме їм! При цьому дуже важливо не лише навчати, але й винагороджувати таких людей за найвищий рівень спеціалізації та експертних знань.

3. Вивільнення потенціалу експертів

Оскільки ви вже знаєте, хто із ваших працівників є експертом у якій сфері, дайте змогу їм повністю проявити свій потенціал. Саме експерти, якщо вони будуть ділитися своїми знаннями та досвідом, можуть стати рушійною силою для навчання молодих спеціалістів. А для того, щоб це відбувалося ефективно, вам необхідно створити сприятливі умови та зручне середовище.

І пам'ятайте — кожен працівник є експертом у тій чи іншій сфері знань, тому культура компанії повинна спонукати всіх ділитися тим, чому вони навчилися.

4. Демонстрація цінності формального навчання

Формальне навчання нікуди не ділося і продовжує відігравати значну роль у розвитку кар'єри та професійної мережі. Якщо ваша компанія пропонує формальне навчання, то працівники повинні знати про нього, а менеджери — давати їм час та можливості для участі в навчанні. Так, в деяких випадках це може відірвати людину від роботи на кілька днів, але при правильному підході результатом стане значне зростання продуктивності та мотивації.

5. Дозвольте людям робити помилки

Найкраще організаційне навчання (і індивідуальне навчання також) трапляється після того, як учень робить велику помилку.

Ефективність навчання у вашій компанії, і як наслідок — її результативність, значною мірою залежить від того, як ви ставитесь до помилок своїх співробітників. Чи існують у вас штрафи та покарання, пов'язані з помилками?

Потрібно пам'ятати, що процес постійного вдосконалення можливий тільки за умови, якщо люди знають, що жодна помилка не призведе до покарання. Тільки так співробітники будуть вчитися на помилках.

За матеріалами "5 Keys to Building a Learning Organization", The Business of Talent.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!
Мистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілейМистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)