БІЗНЕС-ОСВІТА | Розвиток лідерів 11 травня 2018 р.

Аналітика і програми лідерського розвитку

Кожного року американський бізнес витрачає на програми лідерського розвитку від $20 млрд. до $50 млрд. При цьому висновки різних досліджень послідовно вказують на те, що стан лідерства в більшості компаній США навіть не наблизився до бажаного.

Аналітика і програми лідерського розвитку Недавнє дослідження Accenture показало: лише 8% опитаних керівників вважають, що їхні компанії забезпечують ефективний розвиток лідерів, а згідно опитування Institute for Corporate Productivity, дві третини компаній-респондентів відкрито визнали, що їхні зусилля з розвитку лідерського потенціалу є малорезультативними.

У чому ж полягає причина низької продуктивності програм підготовки лідерів? Професор Гарвардського університету Барбара Келлерман (Barbara Kellerman) бачить коріння проблеми в неспроможності організацій розробити систему оцінювання дієвості навчальних ініціатив — а тому отримують такі незадовільні результати. Як відомо, без точного визначення взаємозв'язків між проходженням курсу і досягнутим прогресом неможливо отримати реальну віддачу від інвестицій у навчання.

Із поширенням машинного навчання, великих даних та технологій обробки природної мови бізнеси можуть (і мусять) використовувати аналітику для оцінювання стану свого лідерства. Врахувавши наступні моменти, компанії зможуть суттєво підвищити віддачу від своїх навчальних ініціатив.

Виявлення найрезультативніших співробітників

З одного боку, менеджерам вдається досить легко ідентифікувати своїх «зіркових» співробітників; з іншого — вони з такою ж легкістю можуть їх не «помічати». Врешті-решт, управлінцям, як і кожному з нас, притаманні похибки людського мислення. На практиці це означає: на рішення менеджера впливають різноманітні упередження, що ствердилися на рівні підсвідомості, які, серед іншого, можуть стосуватися статі, національності, віку працівника.

Технологія машинного навчання дозволяє виявляти найкращих виконавців набагато ефективніше, ніж це роблять управлінці. І справа не лише в тому, що усувається чинник упередженого (або, навпаки, прихильного) ставлення до різних підлеглих, але й завдяки більш об'єктивному порівнянню кожного зі співробітників з його найрезультативішими колегами. Виявлення лідерського потенціалу вже на перших етапах кар'єри індивіда дає змогу якнайоптимальніше спланувати програму його навчання та роботи з коучем.

Більш всебічне вивчення чинників, що формують залученість

За даними Gallup, лише 13% співробітників виявляють залученість, а 24% активно демонструють її відсутність. Опитування такого типу дають загальну картину ситуації — але не варто робити далекосяжні висновки, орієнтуючись лише на них. Залученість — це дуже складний емоційний стан, який вкрай непросто вимірювати.

Аналітика дозволяє подивитися в коріння питання та точніше охарактеризувати проблему, що негативно позначається на рівні залученості персоналу (наприклад, це можуть бути певні характеристики оргкультури). Більше того, виявляючи з допомогою аналітики чинники, котрі мають найбільший вплив на продуктивність праці, цілком реально покращити стан справ із залученістю. Це дозволяє не просто підвищити продуктивність окремих співробітників, але й фінансовий результат. Так, Best Buy на основі своїх аналітичних даних зробила наступний висновок: в результаті підвищення рівня залученості на 1% — річний дохід мережі збільшується на $100 тис.

Впровадження всеохоплюючого онлайн-навчання

У міру того, як онлайн-навчання стає нормою в сучасних компаніях, працівники можуть оволодівати потрібними їм знаннями у більш зручному для себе форматі. Але ще важливішим є те, що віртуальні курси — це можливість відстежувати динаміку та глибину взаємодії співробітників з контентом, а також ефективніше оцінювати якість їхнього засвоєння матеріалу.

Будь-яка діяльність індивіда в рамках проходження онлайн-програми (від надання відповідей на запитання до розміщення поста на форумі) генерує дані, які має аналізувати компанія. Ця інформація дає змогу глибше зрозуміти — як працівники засвоюють матеріал та показати — якого роду втручання в навчальний процес є найдоцільнішим. Крім усього, аналітика допомагає компаніям усвідомити — які теми потребують більшої уваги і, відповідно, скерувати виділені на навчання кошти на те, що є найважливішим.

За матеріалами "The Impact Of Big Data Analytics On Leadership Development", Chief Executive.

Ілюстрація: Depositphotos.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
МікромайстерністьМікромайстерність
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)