БІЗНЕС-ОСВІТА | Розвиток лідерства 30 вересня 2019 р.

Бізнес-освіта: як розвивати потенціал нового покоління лідерів

Джерело: m!nd

Найбільшою загрозою для зростання бізнесу в Україні другий рік поспіль лишається ризик, пов’язаний із браком кваліфікованих кадрів. Такої думки дотримуються 29% керівників компаній, які взяли участь у другому щорічному дослідженні KPMG в Україні 2019 СEO Outlook*.

Основною стратегією адаптації до майбутнього для багатьох компаній стала модернізація робочої сили, вважають 52% керівників компаній в Україні та 36% у світі. 44% керівників у світі планують підвищити кваліфікацію понад половини своїх працівників. Проте наразі більша частина інвестицій припадає на технології, лише 32% керівників у світі інвестують у робочу силу. В Україні інвестують у придбання нових технологій лише 43% підприємців, у розвиток умінь і можливостей персоналу — 57%.

Єлєна Аґараґімова (Elena Agaragimova), менеджерка департаменту сприяння кар’єрі та випускникам, центру для студентів із Близького Сходу в Манчестерському університеті, розповідає, яким же має бути персонал у сучасній компанії.

Бізнес-освіта: як розвивати потенціал нового покоління лідерів Оскільки технологічний прогрес дедалі поширюється, перебираючи на себе значну частину робочих місць у всіх сферах зайнятості, студенти повинні розвивати інші навички, які неможливо замінити технологіями, принаймні не найближчим часом.

За даними інтернет-ресурсу LinkedIn Learning, серед найбільш запитуваних роботодавцями комунікативних навичок — критичне мислення, емоційний та міжкультурний інтелект, здатність до командної роботи й співпраці та спроможність пристосовуватися до змін.

Емпіричне навчання, або навчання через досвід, може допомогти студентам практикувати й розвивати ці критичні для кар’єри навички на майбутнє.

Емпіричне навчання

Наприклад, у Манчестерському університеті ми дотримуємося прагматичного манчестерського методу — сюди ми включаємо вивчення ситуаційних завдань, реальні проекти компаній, групові проекти, що сприяють співпраці та кооперації. Цей підхід позначається також на розвитку навичок, запитуваних роботодавцями.

До послуг сприяння кар’єрі, що надаються університетом, входять також навчання комунікативним навичкам, можливості для розвитку ділових зв’язків та серії зустрічей із запрошеними доповідачами — усе це надалі розвиває навички особистої ефективності студентів та розширює мережу їх професійних контактів.

Інший спосіб залучити студентів — через їхню допомогу спільноті. Соціальна відповідальність є важливою частиною загальної місії та високою стратегічною метою університету. Це ще спосіб для розвитку комунікативних навичок: надання підтримки одне одному, а також ширшій спільноті у своїх регіонах.

Розвиток лідерства є частиною ролі бізнес-школи, яка надає інструменти й техніки, допомагає проявитися особистому природному стилю студентів, а також пропонує спеціальні програми, де це є основним предметом. Школи бізнесу допомагають студентам розвивати впевненість і компетенції, особисті якості, необхідні для того, щоб вести інших, і деякому рівню лідерства — усі ці якості потрібні на кожному рівні у кожній організації, а отже, це стосується кожного, хто працює у бізнесі.

Як зробити школи бізнесу більш відповідними вимогам часу

Варто додати, що бізнес-школи можуть допомогти студентам виявити й випробувати їхні власні таланти й потенціал. Тепер бізнес-школи більше вкладають у коучинг, наставництво й надання своїм студентам можливостей для створення мережі соціальних та ділових контактів.

Усе це сприяє подальшому розвитку комунікативних навичок студентів, розширює їхні мережі контактів і надає можливості для їх зростання та об’єднання. Я не бачу жодних значних протиріч, які б завадили школам бізнесу розвивати лідерів бізнесу; навпаки, школи бізнесу відіграють позитивну роль у розвитку лідерських навичок студентів.

За матеріалами "Empowering the next generation of leaders", Gulfnews/education.
Матеріал підготовлений в партнерстві з бюро перекладів «Профпереклад».


    * У дослідженні 2019 CEO Outlook в Україні взяли участь понад 130 керівників українських компаній, які працюють у таких секторах, як управління активами, автомобільна галузь, банківська справа, роздрібна торгівля, енергетика, інфраструктура, страхування, фармацевтика, виробництво та технології. 81 керівник представляє компанії, які мають дохід до 8 млн євро; 18 — від 8 млн до 40 млн євро; і 31 — понад 40 млн євро. Дослідження проводилося в Україні з 15 березня по 30 травня 2019 року.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!Не нюнь. Просто, трясця йому, зроби це!
Принцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєриПринцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєри
Розум без меж! Навчайся, зростай і живи без бар’єрівРозум без меж! Навчайся, зростай і живи без бар’єрів

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)