Умей выбрать момент

Говорят, успех в любом деле почти полностью зависит от правильного выбора момента. Когда решиться на первый поцелуй; когда сделать пас, чтобы забить решающий гол. То же относится и к бизнесу…

Читати далі →

Прокляття знання, або Порочне коло нерозуміння

Феномен «прокляття знания» (в англійській мові його називають досить містичним the curse of knowledge) означає ситуацію, в якій людина вважає (найчастіше — помилково), що у слухача є вся необхідна для розуміння інформація. Чому саме прокляття? Тому що людина, яка володіє інформацією, під впливом цього викривлення прирікає себе на нерозуміння…

Читати далі →

Эффект Коломбо

Помните старый телесериал «Коломбо»? Коломбо — детектив из Лос-Анджелеса. Он расследует убийства, носит потрепанный плащ, ездит на видавшем виды старом «Пежо», рассказывает сентиментальные истории о своей жене и собаке и в любой беседе и на каждом допросе постоянно забывает задать самый главный вопрос…

Читати далі →

Парадокс Спайдермена

Відомий маркетолог Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі нарікає на те, що більшість людей готові відмовитися від можливостей, аби не нести відповідальності…

Читати далі →

Доверие — основа инноваций

Если вы еще не убеждены в том, что ради доверия стоит рискнуть, то я, пожалуй, предприму еще одну попытку. Поговорим об инновациях. Сегодня инновации очень важны, не так ли? Все о них только и говорят, думают, им посвящаются презентации…

Читати далі →

Притча: Камінь, пальма і глибокі коріння

Жив колись один гуру, мудра і свята людина. Він завжди збирав своїх учнів під пальмою на березі океану. На березі це була єдина пальма. Щовечора він приходив сюди і учив людей, які хотіли його слухати. Він учив їх, як потрібно жити в цьому світі, як потрібно приймати перешкоди й лиха, як потрібно приймати радості і смуток, і що людина повинна робити при цьому…

Читати далі →

Почему традиционный менеджмент не работает в условиях неопределенности

Несколько лет назад я взял в руки одну из классических книг по менеджменту, «Мои годы в General Motors» Альфреда Слоуна (1963). В ней он рассказывает о случившемся в 1921 г., когда компания чуть не разорилась. Почему? Не из-за какой-то разрушительной катастрофы или скандальной растраты. Нет, они просто закупили слишком много производственного сырья и материалов…

Читати далі →

Модель щастя Дена Бейкера

Чому люди нещасні? Саме на це питання спробував знайти відповідь Ден Бейкер (Dan Baker) у книзі «What Happy People Know» («Що знають щасливі люди»), що вийшла 2004-го року. Письменник провів дослідження і переконався в тому, що виною всьому… страх. Він лежить у найдавнішій ділянці нашого мозку і генерує негативні емоції, які обумовлені первісними інстинктами…

Читати далі →

Формула «внутренней игры»

Давайте посмотрим на то, как зародился современный коучинг. Возможно, первым человеком, который четыре десятилетия назад показал его простой, но емкий метод, был Тимоти Голви (Timothy Gallwey)…

Читати далі →