КОНСАЛТИНГ | Коучінг 21 серпня 2009 р.

Шість порад для наставників

Автор статті Омар Хан (Omar Khan) є засновником та партнером Sensei International, компанії. яка займається лідерством та особистісним розвитком. Він також є експертом в питаннях змін та трансформаційному навчанні.

Омар Хан (Omar Khan) Наставництво — це також до певної міри наука. Для того, щоб розвинути свій наставницький потенціал, потрібно постійно тримати в думках шість ключових кроків, які допоможуть вам покращити взаємодію з клієнтами у сфері коучінгу.

Підготуйтесь

Підготуйтесь до зустрічі з клієнтом та роботи з ним. Незалежно від того, зі скількома людьми вам доводилося працювати раніше, саме підготовка відіграє чи не найважливішу роль у досягненні успішного результату для вашого клієнта.

Чи беретесь ви за роботу після нічого польоту чи після затяжної хвороби — ви повинні бути не лише ідеально готові до зустрічі з клієнтом, але й бути цілковито "присутнім". Тобто уважно слухати і робити все, що від вас залежить, щоб вирішити проблему клієнта.

Переконайтесь, що від вашої взаємодії з клієнтом залежить його майбутнє

Для ефективної наставницької сесії як клієнт так і ви особисто повинні розуміти, що на кону знаходиться дуже багато, якщо не все. Це дуже мотивує. Тому вам разом із клієнтом варто спроектувати, яким чином зміниться його майбутнє, якщо він змінить свою поведінку тим чи іншим чином. Саме візія цього майбутнього і стане для вас першочерговим дороговказом для оцінки успішності.

Встановіть зв'язок із клієнтом

Як тільки ви разом із клієнтом визначите бажаний стан його майбутнього, ваш успіх у досягненні візії залежатиме від якості стосунків, які вам вдасться побудувати. Вам потрібно бути глибоко пов'язаним із людиною, наставником якої ви є. Навчіться розуміти свого клієнта і дивитися на світ через його призму бачення. Можливо, ви не захочете погоджуватися з його точкою зору. Але навіть для того, щоб допомогти йому змінити її — потрібно навчитися її бачити.

Завжди будьте готовими до несподіванок та чутливими до оточення

Навіть якщо ви зуміли встановити хороший зв'язок із клієнтом і спільно з ними виробили бачення майбутнього — іноді трапляються дні, коли все летить шкереберть. Ви просто відчуваєте, що клієнтові все це нецікаво.

Тому вам, як наставнику, також абсолютно необхідно навчитися бути гнучким. Створюйте стосунки, які дадуть змогу клієнтові повністю довіритися вам. Ви повинні відчувати, що переймає думки клієнта сьогодні і переключатися на те, що цікавить його. Рано чи пізно він сам повернеться до "великої цілі".

Намагайтесь завжди будувати містки між сьогоденням та "великим майбутнім"

Що б ви не робили — ви завжди займаєтесь тим, що допомагаєте клієнтові рухатися до його візії — вищої мети. Про це потрібно завжди пам'ятати, оцінювати свій прогрес, об'єктивно переосмислювати свої інструменти й аналізувати як ви витрачаєте енергію для досягнення результату.

Будь-які ідеї та плани повинні закінчуватися дією, а ви повинні підтримувати в цьому своїх клієнтів

Будь-яка наставницька сесія повинна виливатися в конкретні дії, які вестимуть до "великого майбутнього" вашого клієнта. Ці дії повинні виникати природньо, а ви, як наставник — визначати, яка підтримка буде необхідна клієнтові для того, щоб досягнути цілі.

Тож коли клієнт говорить: "Я задоволений результатом і з нетерпінням очікую, коли ми зможемо перейти до наступних кроків. Я відчуваю, що зможу успішно виконати заплановане і бачу, що те, що ми робимо — правильно", — тоді ваше наставництво виявилося успішним як з точки зору науки, так і з точки зору мистецтва.

За матеріалами "Six Tips for Coaching Success" Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
Код винятковості. Живи за власними правиламиКод винятковості. Живи за власними правилами
Тригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бутиТригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бути

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)