КОНСАЛТИНГ | Інтернет 25 серпня 2011 р.

Онлайн-бренд має велике значення для консультантів

Традиційно вважається, що клієнти вибирають консультантів із наперед визначеного переліку компетентних кандидатів. Втім, як показує практика, сьогодні вони все частіше звертаються до онлайн-інструментів задля проведення власних ринкових досліджень щодо консалтингової сфери, вважає Марк Хаас (Mark Haas), президент CMC FIMC, експерт у сфері організаційного управління.

Марк Хаас (Mark Haas)
Марк Хаас
(Mark Haas)

Нас досі дивує, наскільки швидко розвинулися технології і як вони змінили практику бізнесу. Всього десять років тому ніхто навіть уявити не міг сервіси на зразок LinkedIn та Facebook, а сьогодні вони стали реальністю нашого життя.

Найцікавіше те, що сьогодні завдяки Інтернету клієнти мають змогу отримувати реальне розуміння про великі консалтингові компанії, як про індивідів. Корпорації більше не можуть "ховатися" за брендом компанії і повністю відкриваються перед клієнтами, які прагнуть, щоб з ними працювала конкретна людина, а не абстрактна організація. Самі консультанти можуть вважати цю тенденцію як позитивною, так і негативною, але клієнти однозначно сприймають її як позитивну.

Останні опитування рекрутерів та бізнесів показують, наскільки комфортно компаніям займатися дослідженням індивідів, з якими вони хочуть співпрацювати. Більшість компаній сьогодні вдаються до пошуку через Інтернет, приймаючи рішення щодо того, яку людину найняти. Кожного дня в пошук Google вводиться більш 80 мільйонів запитів щодо пошуку людей.

Ось цікаві витяги з кількох досліджень:

  • 79% рекрутерів у США шукають співробітників, користуючись онлайн-інструментами (профілі та блоги);
  • 70% рекрутерів приймали негативне рішення щодо найму кандидата, базуючись на інформації, яку їм вдалося відшукати в онлайні;
  • 80% респондентів переконані, що їхня онлайн-ідентичність сьогодні не менш важлива, ніж персональна чи професійна репутація;
  • 44% дорослого населення шукали в Інтернеті інформацію про того, чиїми послугами планували скористатися.

Важливо пам'ятати, що як інструмент для побудови особистісного бренду, Інтернет — це не лише інформація, яку ви надаєте про себе, але й та, яку надають про вас ваші клієнти, колеги чи знайомі.

За матеріалами "If You Think Your Online Brand Doesn't Matter, Think Again", IMC USA.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Фриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавцівФриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавців

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)