ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'МММ: моделирование маркетинг-микса' (читати)



 Відгук на 'МММ: моделирование маркетинг-микса' (читати)
Автор: Володимир
Дата:   2013-03-01 14:44:41

А де в залежності інвестиції-виручка (прибуток) параметри часового зсуву (time series). Очевидно, що отриманий прибуток та інвестований капітал не відносяться до одного звітного періоду. Для неказуального моделювання таких залежностей, а особливо факторного аналізу, за кордоном обов'язково або зважують емпіричні дані або вводять в специфіковану модель додаткову частину фактору часу.


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua