ФОРУМИ: Відгуки на статті: Відгук на 'Четыре элемента клиентского удовлетворения' (читати)



 Відгук на 'Четыре элемента клиентского удовлетворения' (читати)
Автор: Станислав
Дата:   2014-01-11 15:39:58

Добрый день, уважаемая администрация! Благодарю Вас за интересную статью, для меня она была очень полезна. С уважением, Станислав.


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua