Автор: Володимир
Дата: 2008-02-05 14:45:21
Трошки не зрозумів основної ідеї (напевно тому що я не маркетолог))). Але очевидним здається висновок по "эффекту бабочки" - дана концепція лежить в основі управління за слабкими сигналами, з яких і починається новий екстремум циклу (або хвиль "довгих і коротких" Кондратьєв:)) Метод застосовується в економіках із високим темпом росту показників у стратегічному менеджменті. На рахунок доцільності застосування в Україні можна посперечатись, оскільки метод є витратомістким (обовязкове створення спеціального відділу та проведення поточного сканування та моніторингу зовнішнього середовища), а результат може бути мінімальним або відсутнім (по-моєму в нас навіть не той рівень конкуренції) Доречі сьогодні вступили в СОТ - ситуація кардинально зміниться (може), правда не знаю що там буде із митом на товари та якої антидемпінгової політики буде дотримуватись держава.
|
|