ФОРУМИ: Управлінський гумор: Чому керівнику ніколи не зрозуміти працівника

вхід | реєстрація | учасники | правила




 НОВА ТЕМА  |  Список тем  |  Пошук  |  Вхід  сторінки: | 1
 Чому керівнику ніколи не зрозуміти працівника
Автор: jarofed [профіль
Дата:   2008-05-07 14:46:21

Коли працівник довго виконує завдання - він надто повільний.
Коли керівник довго виконує завдання - він ретельний.

Коли працівник не виконує завдання - він лінивий.
Коли керівник не виконує завдання - він зайнятий.

Коли працівник робить помилку - він ідіот.
Коли керівник робить помилку - він лише людина.

Коли працівник робить те, про що його не просили - він перевищує свої повноваження.
Коли керівник робить те, про що його не просили - він проявляє ініціативу.

Коли працівник відстоює якусь позицію - його називають тупоголовим.
Коли керівник робить те саме - він виявляє твердість.

Коли працівник не дотримується якогось правила етикету - його називають грубим.
Коли керівник не дотримується правил етикету - його називають оригінальним.

Коли працівник робить спроби задовольнити свого керівника - він підлабузник.
Коли керівник задовольняє свого шефа - він налаштований на співпрацю.

Коли працівник поза офісом - він десь вештається.
Коли керівник поза офісом - він займається справами.

Коли працівник просить вихідний день - напевно, він йде на співбесіду.
Коли керівник просить вихідний - напевно, він перепрацював.

Із журналу "Практика управління"




 Список форумів  |  У вигляді дерева  сторінки: | 1


 Дана тема закрита 

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua