ІНТЕРВ'Ю | Stephanie Chick 2 лютого 2009 р.

Як розкрити приховані таланти ваших співробітників

Стефані Чік (Stephanie Chick) радить менеджерам ставити перед своїми підлеглими високі очікування і спонукати їхню креативність. Сама вона вважає своєю місією допомогу корпоративним співробітникам розкривати свої таланти на робочому місці та поза ним. Нижче наведені уривки з інтерв'ю зі Стефані.

Стефані Чік (Stephanie Chick) З.: Чому, на Вашу думку, так важливо, щоб компанії фокусувалися на розкритті потенціалу співробітників?

В.: Сьогодні всі ми переживаємо особливо важкі часи. Компанії стикаються з різними труднощами: 24 години на день, 7 днів на тиждень вони працюють у глобальній економіці, змушені рахуватися зі швидким розвитком новітніх ринків та додатковим тиском із боку акціонерів, які постійно вимагають підвищення прибутковості. Сучасним дивізом бізнесу стало: дій або загинь.

Щоб відповідати на всі ці виклики сьогодення, рекрутерам доводиться фокусуватися на пошуку по-справжньому талановитих працівників — людей із "правильними" навичками, знаннями та досвідом, які можуть допомогти компанії у скрутний момент.

Але правда полягає в тому, що талант сам по собі не допоможе компанії досягнути успіху. Лідерам давно вже пора навчитися помічати щось більше, ніж навички, знання та досвід — їм слід навчитися розкривати внутрішній потенціал, який існує в кожній людині. І ця людина, можливо, вже давно працює у вашій компанії — її не потрібно наймати. І цей потенціал я називаю "генієм".

З.: Це дуже цікавий підхід? А яка різниця між "талантом" та "генієм"?

В.: Це доволі незначна, але дуже важлива відмінність у самому мисленні. У кожного працівника є певний талант: хтось вміє аналізувати числа, інші вміють обирати найкращі продукти, ще хтось чудово продає товари. Але талант — це лише початок. Геній — це розкритий талант. Це здатність використовувати унікальні здібності, бажання та сильні сторони кожного працівника таким чином, щоб вони приносили максимальну користь компанії. Кожен працівник має свій "геній". Єдине, що вам потрібно — це навчитися його звільняти!

Різниця між талантом та генієм полягає ще й у тому, що талант створює, а геній створює щось нове. Талант досягає успіху, а геній перевершує його. Німецький філософ Артур Шопенгауер колись говорив: "талант попадає в мішень, в яку більше ніхто не може попасти, а геній попадає в мішень, яку більше ніхто не здатен побачити".

Тому замість того, щоб шукати нових дорогих співробітників для своєї компанії, варто спершу зайнятися розкриттям потенціалу вашого наявного персоналу. В довгостроковій перспективі другий підхід є набагато більш ефективним для компанії.

З.: Втім, про зміни у мисленні зазвичай набагато легше говорити, ніж втілювати їх у життя. З чого потрібно починати?

В.: Найважливіший перший крок — позбавитись від упереджень щодо потенціалу працівників. Більшість лідерів хибно вважають, що тільки 10% їхніх працівників можуть досягнути найвищого рівня. Звісно ж, такий тип мислення створює в компанії культуру "посередності". І таким чином стереотипи формують реальну ситуацію. Те, чого ви досягаєте, є прямим наслідком того, у що ви вірите! Тому менеджерам у першу чергу потрібно повірити в те, що їхні підлеглі здатні досягнути набагато більшого і ставитися до них відповідним чином.

З.: А як ця концепція співвідноситься з різними типами працівників?

В.: В глибині своєї душі кожен працівник мріє втілити свій потенціал. Життя коротке — і кожна людина хоче досягнути максимального (як у професійному, так і в особистому аспектах). Саме нездатність використовувати свої здібності є ключовою причиною, через яку більшість працівників покидають свої компанії і починають власний бізнес.

Варто звернути увагу і на те, що представники покоління "Y" мають абсолютно інші очікування щодо можливості розкрити свій потенціал. Вони не хочуть чекати поки випаде нагода, а натомість хочуть досягнути всього і зразу. Молоде покоління є найбільш нетерплячим. Для них розкриття потенціалу є не випадковим — воно є абсолютно обов'язковим.

За матеріалами "Unleashing the Genius in Your Workforce", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)