ІНТЕРВ'Ю | Steve Ballmer 27 лютого 2009 р.

Балмер: Google, Google, економіка і знову Google

Генеральний директор Microsoft Стів Балмер (Steve Ballmer) прибув на виставку споживчої електроніки (Consumer Electronics Show) зі своїм звичним оптимізмом, але й з відчуттям реальності.

"Те, що сьогодні відбувається в економіці — це не просто криза. Це своєрідне «перезавантаження»", — пояснює Стів. В інтерв'ю з представниками CNET News, яке наведене нижче, генеральний директор Microsoft пояснює, що таке перезавантаження означає для його компанії, її продуктів та світової економіки в цілому.

Стів Балмер (Steve Ballmer)

З.: Один з найбільших викликів, які сьогодні постають перед бізнесом персональних комп'ютерів — це розвиток нової технології — нетбуків. Що це означатиме для Microsoft, як із технічної, так і з бізнесової точки зору? Як це вплине на вас?

В.: Наше програмне забезпечення чудово підходить для нетбуків. Думаю для споживача різниця полягає в тому, що нетбук — це просто невеликий і дешевий комп'ютер. На жаль, тут ми мали деякі проблеми з Windows Vista, яка не підходила для нетбуків. І сьогодні докладаємо всіх зусиль, щоб Windows 7 чудово працювала на цих портативних комп'ютерах.

З точки зору бізнесу дешеві нетбуки означають менший прибуток із кожної одиниці. Але ми плануємо надолужити втрачене кількісно. Адже з допомогою цих популярних комп'ютерів можна розширити свою частку ринку.

З.: А як на Microsoft впливає теперішня економічна рецесія?

В.: На сучасну ситуацію можна дивитися під двома кутами зору. По перше, те що відбувається — це своєрідне оновлення економіки та ринку комп'ютерів зокрема. Всі компанії потерпатимуть від скорочення прибутків. Цього варто було очікувати.

З іншого боку, немає жодних причин для скорочення темпів інновацій у нашій галузі. Можливості не будуть змінюватися. Тому основне питання звучить так: яким чином трішечки змінити галузь (із розумінням того, що прибутки підуть вниз) для того, щоб не втратити інноваційний запал і впевнено продовжувати свій рух вперед?

З.: Повертаючись до пошуку, можна сказати, що це один із ключових напрямків діяльності для Microsoft. Ви вже оголосили кілька партнерських угод, які дають вам нові можливості для дистрибуції. Але очевидно й те, що цих угод занадто мало для того, щоб скласти достойну конкуренцію Google? Що, на Вашу думку, ще потрібне Microsoft для того, щоб успішно конкурувати з першим на сьогодні пошуковим гігантом?

В.: Продовжувати працювати. Ринок не змінюється за одну ніч. Не варто очікувати, що за короткий час ми відберемо у провідної компанії її частку ринку. У нас справді дуже сильний конкурент, але, з іншого боку, ми бачимо реальні можливості для покращення пошукового алгоритму. Можливості для диференціації. І саме тому ми будемо дуже багато працювати у цьому напрямку.

З.: Ми говорили про Google, ми говорили про економіку. А на що Ви зараз витрачаєте найбільше часу?

В.: Думаю, чесна відповідь звучатиме приблизно так: Google, Google, Google, Google, Google! Економіка — вона нікуди не подінеться. Не залежно від того, чи це просто тимчасовий і короткостроковий спад чи тривале і глобальне перезавантаження — ми все-рівно будемо працювати і рухатися вперед. Ми не можемо контролювати економіку, а от своє конкурентне становище — можемо! Цим і займаємося.

З.: Одна із найпотужніших змін у робочому середовищі сьогодні полягає в тому, що вже найближчим часом люди отримають змогу повністю мати доступ до офісу через Інтернет. Які можливості це відкриває?

В.: Я бачу два аспекти. Перший із них полягає в тому, щоб мати доступ до програмного забезпечення навіть тоді, коли людина знаходиться не за своїм комп'ютером. Це чудово! Люди завжди хочуть мати повні можливості. Другий аспект полягає в тому, чи зможемо ми надавати людям все кращі та кращі можливості для взаємодії та підвищення продуктивності.

Це дуже важливо. Це відкриває нові можливості. Але я б не сказав: "Ох! Тепер я можу користуватися Excel через браузер". Мобільні версії програм поки-що не здатні виконувати ті функції, які виконують їх десктопні аналоги. Хлопці з Google люблять голосно кричати. Але я не зовсім їх розумію.

З.: І останнє запитання. Як Ви вважаєте, це "перезавантаження", як ви його називаєте, змусить Microsoft відмовитися від деяких своїх продуктів?

В.: На макро-рівні ми продовжуватимемо займатися тими ж речами, якими завжди займалися. На мікро-рівні, можливо, нам доведеться відмовитися від деяких речей. Деякі наші проекти, можливо, доведеться спростити. Адже у будь-якому бізнесі завжди є ті речі, які не несуть особливого сенсу. Саме від них ми й будемо відмовлятися.

За матеріалами "Ballmer: Google, Google, the economy, Google", CNET News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
Закони переможців. Як здійснити cвої мріїЗакони переможців. Як здійснити cвої мрії
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)